Alls ik dit goed begrijp: ze willen dus een meer dan exponentiële stijging van de winst per aandeel zien?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Net een interessante uitleg waarom Goldman Sachs de beurs naar beneden trekt. Ze hadden slechts een stijging van 25% bij hun EPS, een kwartaal hier voor was de stijging van de EPS 35% en de stijging daarvoor was een EPS stijging van meer dan 100%. De beleggers zijn het er niet mee eens dat het goed genoeg is en die willen meer .. en waar doet dat weer aan denken? ... de dotcom tijden.
Mja .. het slaat nergens op. Men blijkt nog steeds erg greedy te zijn. Als je dus kijkt naar de Q1 stijging van EPS zit je boven de 110% .. Q2 .. 35% .. en nu Q3 dus meer dan 20%. Men is niet tevreden met meer dan een dollar stijging in EPS. Dat is echt onzinnig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hou ons op de hoogte mbt de cijfers...
En@ de beleggers... Wat een mongolen. Kijkt er dan niemand meer naar de fundamentele zaken binnen een economie?
En wat was jouw positie...?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Citi group cijfers .. worse than expected.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:03 schreef sitting_elfling het volgende:
Oi, wat een strontlading naar beneden zeg! Donders!
Mijn posities waren al de deur uit want ik had geen vertrouwen meer na GS. Ik heb net ff de resultaten bekeken, en zelfs qua 'risico' nemen heeft GS minder risicovolle processen uitgevoerd tov vorige kwartaal. En toch gaan ze door de bodem op dit moment. Hehe, best oke. Naja, binnen 20 minuten krijgen we CPI en Unemployment data uit de US en after market IBM & Google. Het kan nog alle kanten op.quote:
De Tijdquote:Na JPMorgan heeft ook Goldman Sachs beter dan verwachte kwartaalcijfers gepubliceerd. Het Wall Street-icoon boekte 3,19 miljard dollar (2,14 miljard euro) nettowinst, meer dan dubbel zoveel als in het derde kwartaal van 2008 en beter dan de analistenverwachtingen.
(tijd) - De nettowinst per aandeel komt uit op 5,25 dollar. Analist rekenden op 4,18 dollar. Het forse winstherstel is voornamelijk toe te schrijven aan de tradingactiviteiten van de bank.
'Hoewel de wereld voor ernstige economische uitdagingen staat, zien we de toestand verbeteren. Er is bewijs van stabilisering en zelfs van groei in een aantal sectoren', zegt topman Lloyd Blankfein in het persbericht.
De winst over het derde kwartaal ligt maar nipt onder de recordwinst die Goldman in de periode april-juni neerzette. Toen boekte de bank 3,4 miljard dollar nettowinst.
Wat komt er uit om half 4 ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:09 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
De Tijd
Citi dus minder? Nja... Zullen zien wat 't geeft om half 4...
Ik snap echt niet hoe men 500+k mensen extra werkloos in een week als positief kan ervaren. Hooguit als "minder erg".quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Cijfers niet zo heel slecht voor CPI en unemployment steeg zelfs langzamer dan verwacht. Je zag dan ook een kleine spike van 0.2% omhoog en dan direct weer de andere kant op.
Dat snapt niemand, daarom gaan we deze koersen ook niet lang meer volhouden. Er is alleen een aanleiding nodig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe men 500+k mensen extra werkloos in een week als positief kan ervaren. Hooguit als "minder erg".
Heb ik nou zo veel inzicht, of zijn de beleggers/analisten nou zo verblind?
Ik zal het even voor je opzoeken. Daarna gaan we hier ook uit de hal vandaan, we hebben genoeg onzin gezien vandaag,quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Goed nieuws nu.
Wat zijn de verwachtingen van IBM en google?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |