Waarom? Als ik iets niet gebruik hoeft het niet stiekem toch nog energie staan te gebruiken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:06 schreef Jarno het volgende:
Waarom? Gewoon sleepen of hoe heet dat onder Windows toch?
Whahahaha wat een onzin zegquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:49 schreef Andyy het volgende:
En daarnaast, WMP klinkt kut, iTunes kan er nog net eme dor en Winamp klinkt gewoon het beste
Ben je werkloos ofzo dat je daar allemaal tijd voor hebt?!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom? Als ik iets niet gebruik hoeft het niet stiekem toch nog energie staan te gebruiken.
In de tijd dat mijn PC opstart kan ik mooi roken of koffie halen of iets te eten oid.
Dan meugde gij uitleggen hoe da kan dan. Scrhoom niet om technische termen te gebruiken, ik volg je.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:10 schreef Jarno het volgende:
Ben je werkloos ofzo dat je daar allemaal tijd voor hebt?!
Onzin.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:24 schreef Nooduitgang het volgende:
iTunes heeft..
- overzichtelijke interface
- smart playlists
- iTunes Music Store
- iPod/iPhone beheerfunctie
- Genius
- AirTunes
..en Winamp niet. Opgelost, slotje
qftquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:24 schreef Nooduitgang het volgende:
iTunes heeft..
- overzichtelijke interface
- smart playlists
- iTunes Music Store
- iPod/iPhone beheerfunctie
- Genius
- AirTunes
..en Winamp niet. Opgelost, slotje
Waarom zou je dat willen? Een mediaspeler draait bij mij 99% van de tijd op de achtergrond, dus ik kijk er toch niet naar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:07 schreef TwyLight het volgende:
Vertel mij maar eens welke mediaplayer dit nog meer kan, op WMP na (wat een slechte ripoff is)
[ afbeelding ]
Hahahahahahahahahahha, je draagt wibraonderbroekenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:32 schreef CasB het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Een mediaspeler draait bij mij 99% van de tijd op de achtergrond, dus ik kijk er toch niet naar.
Nee, dit:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een externe HD kan toch ook crashen? Of bedoel je dat de library beschadigd kan raken (ook een kwestie van backups maken...)?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik kan me dan weer niet voorstellen dat mijn muziekcollectie ongeordend is. Als je iets downloadt, gewoon meteen in de juiste map zetten. Ook handiger als je een CD wilt branden oid.
En navigeren naar een map duurt maar een paar seconden, natuurlijk.
Ongetwijfeld!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahha, je draagt wibraonderbroeken![]()
![]()
.
Ik hoef geen plaatjes te kijken, ik wil muziek luisteren. In Winamp gaat dat perfect, plus de DSP effects etc zijn veel beter af te regelen met plugins dan bij iTunes. iTunes levert crapgeluid. Ik hoef niet om luisterstatistieken dingen die met een P beginnen 1,5x af te spelen, dan 45,72 seconden terug te spoelen en dan te skippen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:07 schreef TwyLight het volgende:
Vertel mij maar eens welke mediaplayer dit nog meer kan, op WMP na (wat een slechte ripoff is)
[ afbeelding ]
Maar dat je muziek in een mapje weet te zetten wil nog niet zeggen dat het makkelijk terug te vinden is natuurlijk (vanuit je muziekapp dus).quote:
Jij beweert dat iTunes dat niet heeft?quote:
Neen, ik beweer dat Winamp een aantal dingen van dat lijstje wel heeft.quote:Jij beweert dat iTunes dat niet heeft?
Voor mij is dat niet nodig, ik ga gewoon direct naar het mapje. Maar als ik binnen Winamp zelf zou willen werken, is dat voor ook geen probleem:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar dat je muziek in een mapje weet te zetten wil nog niet zeggen dat het makkelijk terug te vinden is natuurlijk (vanuit je muziekapp dus).
Neen, ik beweer dat Winamp een aantal dingen van dat lijstje wel heeft.quote:Jij beweert dat iTunes dat niet heeft?
Iedereen die WinAmp gebruikt is emo volgens mij.quote:
Ik vind van niet, en er zijn wel een aantal skins. Daarnaast boeit het uiterlijk me niet erg veel (zolang het niet spuuglelijk is), zoals al eerder gezegd draai ik het bijna altijd in de achtergrond.quote:
Ach ja, dan liever een emo dan een modepopje wat zijn onzekerheid tracht te verbergen door achter alle Appletrends aan te lopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:58 schreef Jarno het volgende:
Iedereen die WinAmp gebruikt is emo volgens mij..
Nee. NOOIT liever een emo JK!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach ja, dan liever een emo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |