abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73673053
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:57 schreef 8108139dpths het volgende:
Winamp gaat nog, alhoewel het met die Modern Skins ook waardeloos is.
Maar Itunes... gad-ver-damme.

Nee. foobar2000 FTW!

[ afbeelding ]
Hoe onthoud jij eigenlijk je username man?!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_73673068
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

Via iTunes DJ mensen met een iPhone op je feestje requests laten doen voor de playlist die avond. . Whehe, serieus, hoe koel ook, wie gebruikt dat soort features! .
Via iTunes kan je ook bij de ander gewoon de playlist zien en horen
Dat vond ik er koel aan. Ik kon bij de ander luisteren wat hij luisterde of wat hij me wilde laten horen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:02:31 #53
197456 ytram
...dacht je!
pi_73673144
Ziet Windows je Iphone/Ipod niet gewoon als verwisselbare schijf?

Itunes, tja het heeft om af te spelen soms zijn handigheden, verder Winamp gewoon simpel, best een handige playlist en een vrij eenvoudige zoekfunctie naar al je mp3's op je pc. Ooit eens itunes geïnstalleerd gehad, die kwam dan steeds met updates en zeuren of ik muziek wilde kopen, daar had ik beide geen zin in, dus na de laatste format is het programma niet meer terug gekeerd op mijn pc. Ik weet ook nog gewoon waar mijn muziek staat, gewoon gearchiveerd en daar heb ik geen bemoeienis van één of ander programma bij nodig.

Het scheelt misschien ook wel dat ik geen ipod of iets dergelijks heb en dus ook nooit de behoeft heb gehad om een beheerapplicatie te gebruiken.
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
pi_73673221
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:02 schreef ytram het volgende:

Ik weet ook nog gewoon waar mijn muziek staat
Waarom zou je dat willen? . Het is toch veel handiger je muziek app dit in een databasje te laten flikkeren zodat je er ook nog eens leuke (dynamische) selecties op kunt loslaten ("sync elke keer de 100 nieuwste toevoegingen aan mijn library, en dan alleen de nummers die ik meer dan 2x gedraaid heb en waarvan de artiestnaam begint met een P")?

Zijn er echt nog mensen die het handig vinden zelf een hele structuur als E:\Muziek\Albums\Techno\Full\\G\Garnier, Laurent te bedenken en onderhouden? !
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_73673844
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen? . Het is toch veel handiger je muziek app dit in een databasje te laten flikkeren zodat je er ook nog eens leuke (dynamische) selecties op kunt loslaten ("sync elke keer de 100 nieuwste toevoegingen aan mijn library, en dan alleen de nummers die ik meer dan 2x gedraaid heb en waarvan de artiestnaam begint met een P")?

Zijn er echt nog mensen die het handig vinden zelf een hele structuur als E:\Muziek\Albums\Techno\Full\\G\Garnier, Laurent te bedenken en onderhouden? !
Na gewoon: Muziek/CD of Muziek/0Mix of Muziek/0Verzameling
pi_73673866
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:34 schreef snorfiets het volgende:

[..]

Na gewoon: Muziek/CD of Muziek/0Mix of Muziek/0Verzameling
Maar dat beperkt je toch weer enorm wanneer je veel muziek hebt? Mijn library is iets van 80GB en ik moet er niet aan denken dat met de hand bij te gaan houden of in te gaan delen. Laat die rammelbak zich daar maar druk om maken!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:41:53 #57
197456 ytram
...dacht je!
pi_73674039
quote:

[..]

Waarom zou je dat willen?
Het is niet eens zo belangrijk hoe de structuur is, maar meer dat ik weet dat als ik mijn computer opnieuw WIL installeren, ik zeker weet dat ik mijn muziek niet kwijt raak. Overigens archiveer ik alles goed op mijn computer (documenten, foto's etc.).
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:35 schreef Jarno het volgende:

[..]

Maar dat beperkt je toch weer enorm wanneer je veel muziek hebt? Mijn library is iets van 80GB en ik moet er niet aan denken dat met de hand bij te gaan houden of in te gaan delen. Laat die rammelbak zich daar maar druk om maken!
Mijne is ook 80gb, ik heb het vanaf het begin af gewoon netjes bijgehouden. Niks geen probleem...
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
pi_73674065
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:41 schreef ytram het volgende:

[..]

Het is niet eens zo belangrijk hoe de structuur is, maar meer dat ik weet dat als ik mijn computer opnieuw WIL installeren, ik zeker weet dat ik mijn muziek niet kwijt raak. Overigens archiveer ik alles goed op mijn computer (documenten, foto's etc.).
Oh, ik laat Time Machine zich daar druk om maken...
  FOK!fotograaf woensdag 14 oktober 2009 @ 11:47:12 #59
145146 Andyy
pi_73676304
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:28 schreef n8n het volgende:

[..]

Winamp gebruikers zijn smakeloze 90's retroboysslayers
Bento skin
  FOK!fotograaf woensdag 14 oktober 2009 @ 11:49:54 #60
145146 Andyy
pi_73676409
En daarnaast, WMP klinkt kut, iTunes kan er nog net eme dor en Winamp klinkt gewoon het beste
  Redactie Frontpage woensdag 14 oktober 2009 @ 13:46:10 #61
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_73679955
quote:

[..]

Ja ik. Bij zo'n rot-db als die van iTunes ben je alles kwijt als je niet oppast. Nu draai ik mijn muziek vanaf een externe HD, dus dat zal nog wel loslopen, maar toch. Ik wil alles zelf in de hand houden.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_73679985
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:46 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ja ik. Bij zo'n rot-db als die van iTunes ben je alles kwijt als je niet oppast. Nu draai ik mijn muziek vanaf een externe HD, dus dat zal nog wel loslopen, maar toch. Ik wil alles zelf in de hand houden.
Een externe HD kan toch ook crashen? Of bedoel je dat de library beschadigd kan raken (ook een kwestie van backups maken...)?
pi_73680137
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:49 schreef Andyy het volgende:
En daarnaast, WMP klinkt kut, iTunes kan er nog net eme dor en Winamp klinkt gewoon het beste
Ja, de geluidskwaliteit heeft ook echt te maken met het afspeelprogramma .
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:57:27 #64
159761 Arn0
Abbey Road
pi_73680264
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:35 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik kan me dan weer niet voorstellen dat mijn muziekcollectie ongeordend is. Als je iets downloadt, gewoon meteen in de juiste map zetten. Ook handiger als je een CD wilt branden oid.

En navigeren naar een map duurt maar een paar seconden, natuurlijk.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_73680307
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:57 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ik kan me dan weer niet voorstellen dat mijn muziekcollectie ongeordend is.
Hij is juist extreem geordend. Alleen niet door mij. En CD's branden kan gewoon vanuit iTunes.
pi_73680325
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:53 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja, aangezien je binnen Winamp met één beweging de treble en bass aan kan passen -> geluidskwaliteit
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_73680444
Daar ik doorgaans streams luister is Winamp meer dan genoeg voor mij.
Ik hoef niet te syncen met iPods, wil geen podcasts luisteren en al helemaal geen programma wat er veel te lang over doet om op te starten.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_73680469
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daar ik doorgaans streams luister is Winamp meer dan genoeg voor mij.
Ik hoef niet te syncen met iPods, wil geen podcasts luisteren en al helemaal geen programma wat er veel te lang over doet om op te starten.
Ohja, da's waar ook. Al die Windowzers sluiten nog steeds programma's af enzo.
pi_73680500
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:04 schreef Jarno het volgende:
Ohja, da's waar ook. Al die Windowzers sluiten nog steeds programma's af enzo.
Ik sluit mijn hele PC af als ik ga slapen of sowieso hem niet binnen 2 uur weer gebruik.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:06:37 #70
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_73680526
Winamp
Je weet..
pi_73680531
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik sluit mijn hele PC af als ik ga slapen of sowieso hem niet binnen 2 uur weer gebruik.
Waarom? Gewoon sleepen of hoe heet dat onder Windows toch?
pi_73680534
Bovendien vind ik reteirritant aan iTunes dat, áls ik 'm dan al een keer opstart, er 34 dingen geupdate moeten worden.
  FOK!fotograaf woensdag 14 oktober 2009 @ 14:06:53 #73
145146 Andyy
pi_73680538
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:53 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja.
pi_73680546
Vertel mij maar eens welke mediaplayer dit nog meer kan, op WMP na (wat een slechte ripoff is)

pi_73680547
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:58 schreef Jarno het volgende:

[..]

Hij is juist extreem geordend. Alleen niet door mij. En CD's branden kan gewoon vanuit iTunes.
Ik heb beide geprobeerd. En dan ben ik waarschijnlijk gewoon geen doorzetter maar zonder iTunes lukt het me niet echt om het bij te houden.
Ook al download ik niet achterlijk veel en ben ik opzich best netjes. Ik kan me er niet aan toezetten om dat elke keer netjes af te handelen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')