Rondlopen op de aarde!quote:
Helaas, hij kan net als wij pas met 67 in de AOWquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
Hopelijk 55 jaar voor hem, dan hoeft hij in ieder geval niet 2 jaar langer te werken en kan hij gewoon wanneer hij de leeftijd van 65 bereikt fulltime FOK!en.
De : en de P toets?quote:
300k+ posts.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:19 schreef Vetklep het volgende:
Wat maakt tong populair, dat ik niet heb?
Dat is de <SHIFT> en ; en <SHIFT> en p!!quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:26 schreef Bjoro het volgende:
Hee Ouwe Dibbes !
Van Harte![]()
ik noem een
[ afbeelding ]
een [ afbeelding ]
en een [ afbeelding ].
Sinds wanneer werkt hij?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
Hopelijk 55 jaar voor hem, dan hoeft hij in ieder geval niet 2 jaar langer te werken en kan hij gewoon wanneer hij de leeftijd van 65 bereikt fulltime FOK!en.
Wat ben je toch lievquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:26 schreef Bjoro het volgende:
Hee Ouwe Dibbes !
Van Harte![]()
ik noem een
[ afbeelding ]
een [ afbeelding ]
en een [ afbeelding ].
idemquote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:19 schreef Lamon het volgende:
Tong, je weet wat ik van je denk, dus woorden schieten tekort.
Wel sneu als dat op je verjaardag gebeurt inderdaad.quote:
Woon je nou echt nog bij je moeder eigenlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:25 schreef tong80 het volgende:
Net ma mijn broer en mijn neefje en nichtje op bezoek.
Van mijn broer een lidmaatschap voor de bibliotheek kadoo gekregen zodat ik eens achter mijn PC weg ga.
Van ma weer eens een functioneel kadoo. Ditmaal een prullebak. Omdat het deksel van de vorige kapot was.
Maar het meest geniet ik natuurlijk van Jelle en Mijntje
Tuurlijk. Is dat zo raar ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Woon je nou echt nog bij je moeder eigenlijk
Ja enquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:15 schreef Foxy-lady het volgende:Gefeliciteerd
Ook namens Celine!
[ afbeelding ]
Nee tegen je moeder zeg je dat je als smegmanus op Fok zit.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee tegen je moeder zeg je dat je als smegmanus op Fok zit.
Ja, ik zeg ook dat ik soms heroïne gebruik en kleine kinderen misbruik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee tegen je moeder zeg je dat je als smegmanus op Fok zit.
Ik schaam me ook niet de waarheid op Fok te postenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook dat ik soms heroïne gebruik en kleine kinderen misbruik.
Dan kan die kromme username er nog wel bij denk ik.
Een vuilnisbak shmoopyquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:51 schreef shmoopy het volgende:
Herman!
Ik ben wat laat omdat mijn laptop al een week d00t was, maar speciaal voor jouw verjaardag helemaal gemaakt.
Gefeliciteerd, liefie.
Nog zwarte sokken gekregen?
Ja, hoor eens, je had al een vlakschuurmachine, een kettingzaag, een accuboor en een snelkookpan gehad, dan blijft er weinig keus over.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat ben je toch liev
Wil jij mijn volgende man worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |