Van die 'fokker' zou ik me niet al te veel aantrekken hoor! Anders maak je het jezelf wel heel erg lastig...quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, één met dezelfde naam is niet zo erg, maar er zijn er altijd meer
Serieus, vorige jaar 3 met dezelfde, weinig voorkomende naam! En nu ook al weer 2 meisjes met dezelfde weinig voorkomende naam. We hebben gewoon een beetje dezelfde smaak geloof ik
Ow en we hebben nog een optie, maar er is al een fokker met die naam en die is ook niet bepaald veel voorkomend. Dat zou dan zo'n 'goh, wat origineel' effect geven.
Asy: zijn jullie er al uit?
Dat dusquote:Op maandag 26 oktober 2009 07:54 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou ik geloof dat ze er voor de meisjesnaam al uit waren...
Dat is ook wel zo inderdaadquote:Op maandag 26 oktober 2009 07:53 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Van die 'fokker' zou ik me niet al te veel aantrekken hoor! Anders maak je het jezelf wel heel erg lastig...
Nee wij zijn er nog niet uit. Manlief moet nog eens goed kijken naar de namen. Wel krijgt de baby voor 95% als tweede naam de naam van liefs overleden broertje...
Een collega van mij heeft beide keren de namen van haar kids pas bedacht toen ze met verlof ging (dus 6 weken voor uitgerekende datum). Tijd zat dus...quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo inderdaad
Het troost me wel dat jullie er ook nog niet uit zijnBij Leander wisten we het al bij 20 weken voor beide soorten zeker.
Ah ok! Dan zal ik er niets meer over zeggen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat dusWe hadden nog een meisjesnaam voor Leander en die is na wat modificaties tóch blijven staan
Ik wil écht wel namen voor jongens en voor meisjes, ze zullen het maar wél fout gezien hebben
Mijn broetje heet ook zo! En heeft precies hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:59 schreef pinquit het volgende:
mijn bruder heet Remon, met de klemtoon op de e, maar zoveel mensen spreken m uit met de klemtoon op de o!
remón. buhhh
idd, wat zijn de kansen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:21 schreef Vlindur het volgende:
Oh ja!
(Stel we noemen ons kind Tinus)
Mijn moeder kwam laatst naar me toe; "He Vlindur, ik vind Thomas een leuke naam!"
Ik denk, shit, dat scheelt ook niet alles en mompel iets van, "Goh ja, die is idd erg leuk!"
En gister; "Vlindur, papa en ik waren net in Wolvega en hoorden daar een kindje die Tinus heet, en dat vonden we ook een leuke naam zeg!"
En ik denk; Fuck! Hoe flikt ze dat nou weer. 100.000 namen en zij komt met onze naam aan! Dus ik kijk mama niet aan, ik kijk mn vriend niet aan en zeg alleen; "Ja, die naam is inderdaad erg leuk!" En begin over iets anders neutraals.
Mijn vriend hoorde het ook en durfde haar ook al niet aan te kijken![]()
Als het goed is heeft ze niks doorgehad, maar jemig zeg. Hoe doet ze het!
Nee! Dat zou ik ook zeker niet doen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:27 schreef lily het volgende:
Oh, dat is ook stom, Vlindur(moeders weten alles
)
Mijn oudste zoon is aan het vissen steeds maar kan absoluut geen geheim bewaren dus we vertellen het hem toch maar niet...
komt die wel uit de bijbel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:44 schreef freecell het volgende:
Vlindur
Er hebben al wel 5 mensen onze meisjesnaam tegen ons genoemd als 'past bij jullie'
Wij: o, goh, vind je?
Wel lastig hè? Zeker als het je moeder is, haha
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
komt die wel uit de bijbel?
Eva bijvoorbeeld of Maria Magdalena of... Sa nog wat.
Nee, niet eensquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
komt die wel uit de bijbel?
Eva bijvoorbeeld of Maria Magdalena of... Sa nog wat.
Oeh Manoahquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:57 schreef AncientSound het volgende:
Ik vind Manoa(h) of Naomi voor een meisje wel bij jullie en Leander passen, maar dat zegt niks want ik ken jullie niet :p
Ik zie dat jullie een meisjesnaam al compleet hebben, maar ik dacht laatst nog aan 'Silke' (lijkt op mijn naam!)quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:44 schreef freecell het volgende:
Vlindur
Er hebben al wel 5 mensen onze meisjesnaam tegen ons genoemd als 'past bij jullie'
Wij: o, goh, vind je?
Wel lastig hè? Zeker als het je moeder is, haha
Nopequote:Op maandag 26 oktober 2009 16:01 schreef Vlindur het volgende:
Freecell, gaan jullie voor een Bijbelse naam?
Maar jullie zoeken nog een jongens naam toch? Of is die ook al klaar? * Vlindur weet het even niet meerquote:
We hebben een meisjesnaam en nog niet echt een jongensnaamquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:13 schreef Vlindur het volgende:
Jorn of Jorrin vind ik ook erg![]()
[..]
Maar jullie zoeken nog een jongens naam toch? Of is die ook al klaar? * Vlindur weet het even niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |