Wat dacht je van Tristan??quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:37 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA zegt van niet, dus dat is een probleemMaar volgens mij hebben we zowaar 2 roepnamen
En we hebben de volledige naam voor een meisje.
Nu nog even piekeren over een leuke 2e naam voor een jongen. Iets met een N er in
Ramonquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:37 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA zegt van niet, dus dat is een probleemMaar volgens mij hebben we zowaar 2 roepnamen
En we hebben de volledige naam voor een meisje.
Nu nog even piekeren over een leuke 2e naam voor een jongen. Iets met een N er in
Ik ken dus een gezin met een Pleun en een Jip. Echt echt echt niet-mooi vind ik hetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:12 schreef freecell het volgende:
Pleun vind ik echt een enge naam stiekem
Net zoiets als Jip.
veel mensen doen t op de o zie ook bij pinqquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:16 schreef trui het volgende:
ieks ynske, vanwaar die klemtoon op de a??
ik ken trouwens ook een Roman. is dat wat voor jullie, freecell?
Ik vind dat niet. En Frodo zelf vindt dat ook niet zielig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:35 schreef Otis2.0 het volgende:
FRODO STAAT ER OOK BIJ.
.. dat vind ik eigenlijk zielig.
*proest*quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:57 schreef trui het volgende:
ja maar dan is 't meer als in Raymond, en dan vind ik 't logisch dat de klemtoon op de 1e lettergreep ligt. bij Ramon vind ik 't echt heel raar om de klemtoon ergens anders te leggen dan op de mon.
"wil je de ramon evon wasson?' dat idee.
nouja k ken iemand waarbij je het dus als Raamon uitspreekt en bij de ander als Ramônquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:57 schreef trui het volgende:
ja maar dan is 't meer als in Raymond, en dan vind ik 't logisch dat de klemtoon op de 1e lettergreep ligt. bij Ramon vind ik 't echt heel raar om de klemtoon ergens anders te leggen dan op de mon.
"wil je de ramon evon wasson?' dat idee.
Dat is aardig Friesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Groofsken het volgende:
Ik ken een gezin met een Reinier en een Romke, vind je Romke dan ook leuk Freecell?
Ja, terwijl de mensen echte Limburgers zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is aardig FriesIk zou er even over moeten nadenken, maar volgens mij vind ik Romke ook wel leuk inderdaad
nee, die versie ken ik alleen van hier in t Utrechtsequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:18 schreef _evenstar_ het volgende:
Ynske ramon met de nadruk op de a is volgens mij meer de limburgse variant
Mag nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:15 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Tijmen vind ik mooi! Ook bij Leander.
Nee, één met dezelfde naam is niet zo erg, maar er zijn er altijd meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:28 schreef amaranta het volgende:
Waarom? Omdat die dertien anderen allemaal een bijbelse naam gaan geven? Hoe groot is de kans dat je alle 14 dezelde naam geeft?
En als dat zo is, wat dan nog, het is toch jullie kindje??
En daarnaast, er staan wel meer dan 14 namen in de bijbel toch?
Volg gewoon je gevoelen als toeval wil dat er 2 babies met dezelfde naam zijn, dan is dat toch niet zo'n ramp?
Ik persoonlijk zou het niet erg vinden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |