Daar zit de naam bij van iemands zoontje hier!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De afgelopen tijd her en der gelezen:
Melih
Mert
Mels
Jayro
Joppe
Florijn
Tren
Quuks
Ceyda
Dilara
Djenna
Severine
Ecrin
Madee
Vienne
Kyana
Rhodé
Jedidja
Sorry ik lees niet echt mee hier verder. Ik zeg ook niet dat ze raar zijn. Meer apart en je hoort ze niet vaak.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Daar zit de naam bij van iemands zoontje hier!
Ik ken een Joppe, een Jedidja en een Severine, vind niks raars aan die namen (wel afschuwelijk).
Oh ik bedoelde er verder niks mee hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sorry ik lees niet echt mee hier verder. Ik zeg ook niet dat ze raar zijn. Meer apart en je hoort ze niet vaak.
Wie dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Daar zit de naam bij van iemands zoontje hier!
Het zoontje van ...... maar die gebruikt zijn naam hier geloof ik niet openbaarquote:
Annika is volgens mij scandinavisch.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Nou buiten Charlie zijn ze toch behoorlijk Nederlands?
Je moet natuurlijk niet van die degelijke Hollandse namen hebben met de namen van je honden erbijDus Guus kan eigenlijk echt niet
![]()
Ik kwam es een vrouw tegen met haar zoontje en de hond. En ze was maar aan het roepen op beide. Buster en Basje. Bleek na een hele poos dat het jochie Buster heette en de hond Basje
Ik vind het een leuke naam! Geen poespas maar toch bijzonder.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:32 schreef bodpa09 het volgende:
Ja! De mijne, derde jongensnaam van het rijtje, (...).![]()
![]()
Maar jullie mogen het spuuglelijk vinden hoor! snie erg.![]()
Maar zo kan nog steeds iedereen 'm opzoeken..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:53 schreef bodpa09 het volgende:
Dank Claudia, wij vinden hem ook leuk!![]()
Anderen mogen het een rotnaam vinden, hoor, daar heb ik niet zo'n moeite mee. Ik zie hier namen voorbijkomen waar ik dan weer niks mee heb, ieder zijn meug wat dat betreft.
Wat Poppejans zegt is waar, ik gebruik zijn naam liever niet op het net, ik haal hem zo weg uit mijn post. Zou jij dat ook willen doen?
hip? Hip? Mooooi bedoel je!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:27 schreef Groofsken het volgende:
Lena is een hippe naam, vandaag twee nieuwe geboortekaartjes op het werk met de naam Lena.
Onze kerk ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:27 schreef Groofsken het volgende:
Lena is een hippe naam, vandaag twee nieuwe geboortekaartjes op het werk met de naam Lena. En ook een Oscar, een Lex en een Pleun.
We hebben babyboom.
allemaal van collega's? of ook van 'ouders'quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:27 schreef Groofsken het volgende:
Lena is een hippe naam, vandaag twee nieuwe geboortekaartjes op het werk met de naam Lena. En ook een Oscar, een Lex en een Pleun.
We hebben babyboom.
Hééél moooiquote:
Puk vind ik dan weer niks. Ik had ook een Puk in de klas vroeger, ook zo'n jaar of 32 dus nu.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:24 schreef Ssserpente het volgende:
De dochter van onze buren heet Puk. En ze is een jaar of 30. Die waren hun tijd vooruit!
TARA zegt van niet, dus dat is een probleemquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:37 schreef amaranta het volgende:
Dilara is vragen om problemen, ken er 2
Tristan vind ik heel mooi voor jullie ongeboren zoon Freecell. Ik zeg doen.
Ik ken de naam overigens uit Legends of the Fall, en natuurlijk van Tristan en Isolde.
Het neefje van Eva's vriendje heet Pleun. En zijn broer heet Puk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |