Mijn vriendin was ook eng.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:15 schreef Poppejans het volgende:
Hahaha wat is dat toch met mensen die zo lopen te raden naar namen?! Ik vind het vooralsnog wel grappig, krijg soms dagelijks smsjes van mijn moeder met daarin alleen een rijtje namen. Daar heeft ze dan serieus 's nachts over liggen piekeren![]()
Tot nu toe heeft ze DE naam nog geen 1x gezegd, trouwens geen idee of ze het wel een leuke naam gaat vinden.
Waarom kan ze Hans niet uitspreken?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:47 schreef amaranta het volgende:
Mijn moeder maakt het 'geen hol uit' hoe we ons kind noemen.
Ze vraagt alleen dat we een naam uitkiezen die zij ook uit kan spreken.
Dus geen Hans of Hermelientje ofzo.
Omdat Spanjaarden de H niet kunnen uitspreken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waarom kan ze Hans niet uitspreken?
Je slaapkamer hangt niet meer vol met Buffy-posters?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:27 schreef innepin het volgende:
Vlindur, wat grappig(En vervelend!)
Maar moeders weten idd alles... mijn moeder heeft zelfs onze meisjesnaam weten te gokken. Ik bedoel maar, hoe krijg je dát voor elkaar!
Dat is wel bizar!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn vriendin was ook eng.
We waren uit lunchen en zei dat ze had gedroomd dat ik de 16de 11 zou bevallen.
Kindje zou wat rossig zijn (ze is blond en ik ben zelf vrij donker)
Even later kreeg ik een sms en daar stond in dat ze Eva zou gaan heten.
Ze had dus bijna alles goed!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:55 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Je slaapkamer hangt niet meer vol met Buffy-posters?
Wat lief!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:13 schreef amaranta het volgende:
Goes Moes zegt mijn vader altijd. Daar bedoelt hij dus Guus Meeuwis mee
Fenderquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik vind dat niet. En Frodo zelf vindt dat ook niet zielig.
Overigens zoeken we (ergens omstreeks april) nog een verse naam voor een vers kindje. Geslacht is nog onbekend. Naam moet wel met een F beginnen. En Falco & Frodo moeten de naam ook mooi/leuk vinden.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:59 schreef Grijs het volgende:
[..]
Fender
En voor een meisje kan ik al helemaal niets leuks bedenken met een F...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |