Jou avatar heeft mijn vriendin vandaag op canvas geschilderd voor mij. Die flauwe-humor-egel rules.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:30 schreef jeroen25 het volgende:
Je kunt ook stellen dat een camper bedoeld is voor buitengebruik en er dus verwacht mag worden dat deze zo nu en dan zware regenval over zich heen krijgt.
En wanneer dit gebeurt is niet door huurder te beinvloeden.
De verhuurder kan er wel voor zorgen dat het dak stevig genoeg is.
Net zoals je het de huurder niet kunt verwijten dat de slijtage van de banden net tijdens de huurperiode de norm heeft overschreden.
Dat zal vast een moeilijke klus geweest zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:28 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Jou avatar heeft mijn vriendin vandaag op canvas geschilderd voor mij.
Canvas van 10cm bij 15cm hoor, gewoon omdat ze het leuk vind.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:44 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat zal vast een moeilijke klus geweest zijn![]()
Maar wel vet opzich
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:28 schreef TheFrankey het volgende:
Jou avatar heeft mijn vriendin vandaag op canvas geschilderd voor mij. Die flauwe-humor-egel rules.
Ik vind het niet erg, anders was ik te laat geweestquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef Cassius het volgende:
22:38 ... de publieke omroep wordt er ook niet punctueler op
Dat is wel weer zo, ik vond het ook vervelender dat DWDD vandaag weer eens veel te vroeg wasquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, anders was ik te laat geweest
Idd, en de argumenten van de verhuurder sloegen nergens opquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef TheFrankey het volgende:
ik vind dat de huurders gelijk hebben. Beetje service mag je wel verwachten.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:44 schreef Piles het volgende:
De Rijdende Rechter #18: Met serieuze hagelslag
Voor het weer te lang duurt
Bedanktquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:44 schreef Piles het volgende:
De Rijdende Rechter #18: Met serieuze hagelslag
Voor het weer te lang duurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |