abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73682300
Bent u bereid om uw artikel onmiddellijk van Marktplaats te halen als ik er een bod van 350 euro op doe?

-----Original Message-----
From: vlinder <*******@hetnet.nl>
To: 'michaelmc' <michaelmc@mail.com>
Sent: Wed, Oct 14, 2009 2:32 pm
Subject: RE: Reactie op uw advertentie: heel oud pikant borrelglaasje

Goedenmiddag.
Sorry, het hoogste bod is al 200 euro .Ik begrijp niet dat na maanden de mensen opeens zien dat ik een waardevol stukje heb staan. Ik weet het zelf wel, de 5,50 euro die ik als prijs opgaf was een test wat de liefhebbers zouden doen. Dus kreeg ik biedingen van af 2,50 tot 200 euro en een telefoontje van een collega van u die me waarschuwde en me vertelde wat hij waard is,waar ik toch van schrok…..Overigens belt deze mijnheer me vaker over spullen van mij omdat hij er niet tegen kan dat mensen misbruik maken van de onwetendheid van mensen die iets te koop zetten wat waardevol is. Nu heb ik zelf een cursus antiek gedaan dus kom een eind en dat dit glaasje waardevol was wist ik alleen niet hoe waardevol en dat hoorde ik vanmorgen. Fijne dag/avond
Liefs Vlinder
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:07:15 #227
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_73682337
Fantastisch, die Vlinder gaat nog verrast worden.
Smell the flowers while you can....
pi_73682349
MP wordt straks overspoeld door glaasje-ads
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:08:02 #229
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_73682361
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:05 schreef duit het volgende:
dan moet je er ook bijzetten dat je ze voor 150 alle 5 verkoopt xD
Verzonden

Geachte Vlinder,

Wat een leuk borrelglaasje zeg, ik heb een serie van 5 verschillende hier thuis staan, met als ik het mag geloven precies dezelfde afbeeldingen als die van u! Wist u dat uw glaasje deel uitmaakte van een serie?
Ikzelf wist helemaal niet dat het glaasje zo bijzonder is. We gebruiken ze hier nog voor de nodige vernaperingen.

Misschien moet ik mijn set dan ook maar op marktplaats zetten als ze zo zeldzaam zijn, door uw advertentie ben ik daar over aan het denken geslagen!
Het lijkt me wel leuk als ik 100 euro ofzo voor de set kan krijgen, is mooi meegenomen, toch?

Mvrgr,
Casper
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_73682374
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:42 schreef Apuleius het volgende:
Ad:
[..]

Ik:
[..]

En dan langzaam opvoeren.
Ja, shit, naar zo'n advertentie ben ik gisteren ook op zoek geweest.

Ik zat ook al met het idee te spelen van een auto die klinisch gereinigd moet worden o.i.d. en het verhaal dan langzaamaan steeds groter te maken.

Als deze hapt heeft hij potentie.
pi_73682377
Haal die emailadressen eens weg zeg.
pi_73682388
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:04 schreef caspervc het volgende:

[..]

Ik zit te denken dit te replyen, doen?

Geachte Vlinder,

Wat een leuk borrelglaasje zeg, ik heb een serie van 5 verschillende hier thuis staan, met als ik het mag geloven precies dezelfde afbeeldingen als die van u! Wist u dat uw glaasje deel uitmaakte van een serie?
Ikzelf wist helemaal niet dat het glaasje zo bijzonder is. We gebruiken ze hier nog voor de nodige vernaperingen.

Misschien moet ik mijn set dan ook maar op marktplaats zetten als ze zo zeldzaam zijn, door uw advertentie ben ik daar over aan het denken geslagen!

Mvrgr,
Casper

http://link.marktplaats.nl/285646910

Niet doen.....wordt te opzichtig
pi_73682402
hahaha, ik wil d'r gezicht zien als ze er achter komt dat het allemaal nep is XD
pi_73682431
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:08 schreef caspervc het volgende:

[..]

Verzonden

Geachte Vlinder,

Het lijkt me wel leuk als ik 100 euro ofzo voor de set kan krijgen, is mooi meegenomen, toch?

Mvrgr,
Casper

FUCK!..... ik denk dat we onze geloofwaardigheid nu verloren zijn.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:11:37 #235
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_73682492
Ohw sorry dan.
Was niet mijn bedoeling e.e.a te verneuken...
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_73682510
en dan gaan we straks allemaal mailen dat ze een oplichter is met wat ze ervoor vraagt ^^
pi_73682544
Mijn waardering voor jullie allen . Dit is een geweldig topic om mee te lurken!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:14:56 #238
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_73682636
Onze lieve papillon laat eindelijk van zich horen:
quote:
Geachte Vlinder,

Vol verbazing trof ik dit glaasje van Frank Werther aan op marktplaats. Uw vraagprijs is werkelijk veel te laag. Het heeft mijn interesse gewekt, en ik ben bereid om een bod te doen dat hoger is dan uw vraagprijs. Dit kan ik natuurlijk alleen doen als u mij de authenticiteit van het glaasje kunt waarborgen. Heeft u meer foto's van het beeldje, of misschien het bijbehorende certificaat?

Graag hoor ik van u,

Met vriendelijke groet,

Ottfried Graanwijde

Graanwijde Collectibles Ltd.
Ze counterde met:
quote:
Ik heb ze gekregen van een bejaard echtpaar wat niet meer leeft. Dat ze bijzonder zijn weet ik. Dat ze waardevol zijn is me vandaag via telefoon en mail verteld.Door deze personen ben ik ook gewaarschuwd. Ik breng hem nu eerst naar een vriend die in het antiek zit en hem kan taxeren. Dat die goedkope prijs erbij stond was voor mij een eerlijkheidstest want daarvoor was hij echt niet weggegaan. Hij staat al maanden op bieden en er gebeurd niets en toen dacht ik ,ik doe het anders,ik lok ze uit en opeens wilde iedereen hem voor dat geld hebben, zelfs helemaal uit Groningen naar mijn huis komen om hem te halen. Ja dat geloof ik graag! De eerlijke mensen boden gewoon wat hij waard is en dat was nu helemaal mijn bedoeling. Om hard te krijgen, hoe oneerlijk het gros van de verkopers is, voor een dubbeltje op de eerste rang en dan nog durven vragen of hij echt niet beschadigd is en extra foto,s…voor 5,50 terwijl ze heel goed ween wat hij waard is. Walgelijk. Voor mij staat eerlijkheid boven aan, zo ben ik opgevoed en heb ik mijn kinderen opgevoed…

Mvrgr.Vlinder
BE YOUR DOG
pi_73682706
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:14 schreef AAAAAA het volgende:
[..]

Ze counterde met:
[..]

"hoe oneerlijk het gros van de verkopers is"

pi_73682743
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:18:59 #241
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_73682758
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:17 schreef Omniej het volgende:

[..]

"hoe oneerlijk het gros van de verkopers is"

Ze gaat er een taxatie op loslaten. Waarschijnlijk een fictieve, en dan blijkt dat het glaasje ineens 500 euro waard is.
BE YOUR DOG
pi_73682866
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:14 schreef AAAAAA het volgende:
[..]

Ze counterde met:
[..zelfs helemaal uit Groningen naar mijn huis komen om hem te halen...]
Haha, ik word ook nog even genoemd
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_73682910
topic!
...and that's the way the cookie crumbles.
pi_73683081
Ik heb ze gekregen van een bejaard echtpaar wat niet meer leeft. Dat ze bijzonder zijn weet ik. Dat ze waardevol zijn is me vandaag via telefoon en mail verteld.Door deze personen ben ik ook gewaarschuwd. Ik breng hem nu eerst naar een vriend die in het antiek zit en hem kan taxeren. Dat die goedkope prijs erbij stond was voor mij een eerlijkheidstest want daarvoor was hij echt niet weggegaan. Hij staat al maanden op bieden en er gebeurd niets en toen dacht ik ,ik doe het anders,ik lok ze uit en opeens wilde iedereen hem voor dat geld hebben, zelfs helemaal uit Groningen naar mijn huis komen om hem te halen. Ja dat geloof ik graag! De eerlijke mensen boden gewoon wat hij waard is en dat was nu helemaal mijn bedoeling. Om hard te krijgen, hoe oneerlijk het gros van de verkopers is, voor een dubbeltje op de eerste rang en dan nog durven vragen of hij echt niet beschadigd is en extra foto,s…voor 5,50 terwijl ze heel goed ween wat hij waard is. Walgelijk. Voor mij staat eerlijkheid boven aan, zo ben ik opgevoed en heb ik mijn kinderen opgevoed…

Mvrgr.Vlinder

Dit is zojuist Epic!!! gegaan
pi_73683235
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_73683255
kan iemand dat glaasje ff printscreenen en op een photobucket gooien?, ik zit zelf op dit moment nog op mijn werk
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:40:04 #247
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_73683512
Van werken komt vandaag ook niet veel zeg
Ik zit vandaag té vaak hier te F5'en en letterlijk te LOL'en
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:32 schreef 68Chevelle het volgende:
kan iemand dat glaasje ff printscreenen en op een photobucket gooien?, ik zit zelf op dit moment nog op mijn werk

Dit ding is echt té kitsch voor woorden zeg
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_73683534
quote:
Even een mirror is wel zo handig inderdaad:

http://i37.tinypic.com/vrsuph.jpg
pi_73683566
quote:
http://nl.tinypic.com/r/fyzhpj/4

oh de hele advertentie
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:43:21 #250
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_73683630
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:27 schreef 68Chevelle het volgende:

Mvrgr.Vlinder

Dit is zojuist Epic!!! gegaan
Echt fantastisch.
Smell the flowers while you can....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')