Nee jij bent lekker!quote:
nee ik ben niet annemarijn! Of annemariequote:
quote:
nee heb daar geen verstand van, vraag het eens aan Lenettequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:37 schreef versabommie het volgende:
Even zonder dollen he, maar weet iemand van jullie wat het kost als ik een parkeeragente ongewenst zou swaffelen?
Als ze lelijk is, kost het je niets.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:37 schreef versabommie het volgende:
Even zonder dollen he, maar weet iemand van jullie wat het kost als ik een parkeeragente ongewenst zou swaffelen?
Heb je wel eens goed op parkeeragentes gelet? Die zijn allemaal zo lelijk als de nacht!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze lelijk is, kost het je niets.
Niemand had het over annemarijn..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:37 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nee ik ben niet annemarijn! Of annemarie
ik ken haar niet persoonlijk alleen via internet, en ja mensen die er andere theorieen en ideen op na houden vind ik gewoon wat interessanter dan de algemene standaard norm!
Prima vermaak zo op de dinsdagavond.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ik zei, zo gek als een deur, maar heej hebben we lol of niet
ik denk dat je dat veel geld gaat kostten want het zijn meerdere overtredingen:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:37 schreef versabommie het volgende:
Klopt, bek op poten...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb je wel eens goed op parkeeragentes gelet? Die zijn allemaal zo lelijk als de nacht!
In het centrum van Amsteram ¤ 5.00 per uur, als je maar binnen je vak blijftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:37 schreef versabommie het volgende:
Niks.... ze zijn het gewend om voor lul te staan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:37 schreef versabommie het volgende:
Lieverd, lees je postings even na voor je ze de deur uit doet, ze doen grammaticaal gezien gewoon pijn aan de ogen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:40 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ik denk dat je dat veel geld gaat kostten want het zijn meerder overtredingen:
belediging van een ambtenaar in functie,
je geslachtsdelen mag je ook niet in het openbaar openbaren dus ik denk zekers 280,- euro
maar jij arrogante blaaskaken verdienen vast genoeg om dat met liefde te betalen! stoer hoor!
Het is wel origineler en safer dan naar de hoeren gaan, dat dan weer wel!
Hangt er een beetje vanaf waar je je auto hebt staan terwijl je de player uithangt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:37 schreef versabommie het volgende:
En dan geen herfstdepressie hebbenquote:
dat zal dan wel 10 euro wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:41 schreef Jian het volgende:
[..]
In het centrum van Amsteram ¤ 5.00 per uur, als je maar binnen je vak blijft
Het is koud buiten, hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat zal dan wel 10 euro worden
5 euro it is danquote:
had al een tip voor een lichtbak aan haar gegeven, maar ze heeft me netjes bedankt maar maakt er nog geen gebruik van.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dan geen herfstdepressie hebben
Saaie bedoening maar lijkt mequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
whaaaaaahquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |