Niks.... ze zijn het gewend om voor lul te staan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:37 schreef versabommie het volgende:
Even zonder dollen he, maar weet iemand van jullie wat het kost als ik een parkeeragente ongewenst zou swaffelen?
Lieverd, lees je postings even na voor je ze de deur uit doet, ze doen grammaticaal gezien gewoon pijn aan de ogen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:40 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ik denk dat je dat veel geld gaat kostten want het zijn meerder overtredingen:
belediging van een ambtenaar in functie,
je geslachtsdelen mag je ook niet in het openbaar openbaren dus ik denk zekers 280,- euro
maar jij arrogante blaaskaken verdienen vast genoeg om dat met liefde te betalen! stoer hoor!
Het is wel origineler en safer dan naar de hoeren gaan, dat dan weer wel!
Hangt er een beetje vanaf waar je je auto hebt staan terwijl je de player uithangt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:37 schreef versabommie het volgende:
Even zonder dollen he, maar weet iemand van jullie wat het kost als ik een parkeeragente ongewenst zou swaffelen?
En dan geen herfstdepressie hebbenquote:
dat zal dan wel 10 euro wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:41 schreef Jian het volgende:
[..]
In het centrum van Amsteram ¤ 5.00 per uur, als je maar binnen je vak blijft
Het is koud buiten, hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat zal dan wel 10 euro worden
5 euro it is danquote:
had al een tip voor een lichtbak aan haar gegeven, maar ze heeft me netjes bedankt maar maakt er nog geen gebruik van.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dan geen herfstdepressie hebben
Saaie bedoening maar lijkt mequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
whaaaaaahquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
truus de mier ja jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dan geen herfstdepressie hebben
Littlemamita is vast nieuw, die moet nog wennen aan het toetsenbord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd, lees je postings even na voor je ze de deur uit doet, ze doen grammaticaal gezien gewoon pijn aan de ogen!
Sommigen mensen hebben een beetje drang nodig, probeer het eens vanaf 3 hoog van het balkonquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had al een tip voor een lichtbak aan haar gegeven, maar ze heeft me netjes bedankt maar maakt er nog geen gebruik van.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef littlemamita het volgende:
[..]
truus de mier ja ja
hahah maar vind je reactie wel lachen pc eend
Heeft Lieke 'm op marktplaats gezet omdat ie niet werktquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had al een tip voor een lichtbak aan haar gegeven, maar ze heeft me netjes bedankt maar maakt er nog geen gebruik van.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw!Dus jij bent Team PC Eend?
bedoel je dwang of drank??????????????quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sommigen mensen hebben een beetje drang nodig, probeer het eens vanaf 3 hoog van het balkon
nee, lieke heeft zulke dingen niet nodig, die kijkt naar een oude foto van plopperdeplop en is wonderbaarlijk meteen genezen van haar herfst/winter en aankomende zomerdepressie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Heeft Lieke 'm op marktplaats gezet omdat ie niet werkt
Ha-ha.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Heeft Lieke 'm op marktplaats gezet omdat ie niet werkt
Nee het toetsen bord moet wennen aan mij!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Littlemamita is vast nieuw, die moet nog wennen aan het toetsenbord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |