Wie ik was maakt niet uit maar met die Annemarie heb ik"niks" meerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar jij was erieberie toch? Of haal ik nu meerdere officiele () adoptiemoeders door elkaar?
Heeft er iemand een pammetje voor mij? Ik snap er niets meer van.
ja dat is dan ook wel weer zo!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:30 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik kom niet op die site dus kan er niks mee als het zo is.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey... zou jij Mooiii doen, voor 10 euro?
en jij, stuk?quote:
Mooiiii / Erieberie kom je overal tegenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kwam daar in het begin nog wel, maar kon daar niet helemaal connecten
Dus was benieuwd of ik haar nick misschien zou kennen. Ze is nogal dik met Mooiii en die zag ik ook wel een posten daar.
Vandaar.
Wie is Annemarie nou weer?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:31 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wie ik was maakt niet uit maar met die Annemarie heb ik"niks" meer
Maar misschien lieg ik ook wel,is menselijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:31 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja dat is dan ook wel weer zo!
ach laat gaan dat domme nolive.
De Gouden Kooi herleeftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat het wel goed met haar gaat, ja ze is voor lieke he, en alle mensen die lieke een warm hart toedragen die omarm ik he![]()
( ze weet nog niet dat ze voorzitster is hoor dat leest ze morgen wel)
Je bent het hèquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:29 schreef littlemamita het volgende:
[..]
mijn deur is anders heel normaal!
Hoe doet jou deur gek dan?
wat doet jouw deur dan??
en waarom iemand gelijk voor "gek" uitmaken als hij zij een andere mening ventileerd dan jij!??
vind je dat normaal???
Ikke niet zei de GEK!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
De Gouden Kooi herleeft![]()
Dat komt vast goed met PB vooraanen anders kom ik tussen de bedrijven door wel helpen
Je gaat lekker!quote:
Heej TB jij kent vast die bewegende AVA wel van Sneep (Harry Potter), ik heb daar alleen geen Nickname bij, weet jij die ?quote:
Nee jij bent lekker!quote:
nee ik ben niet annemarijn! Of annemariequote:
quote:
nee heb daar geen verstand van, vraag het eens aan Lenettequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:37 schreef versabommie het volgende:
Even zonder dollen he, maar weet iemand van jullie wat het kost als ik een parkeeragente ongewenst zou swaffelen?
Als ze lelijk is, kost het je niets.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:37 schreef versabommie het volgende:
Even zonder dollen he, maar weet iemand van jullie wat het kost als ik een parkeeragente ongewenst zou swaffelen?
Heb je wel eens goed op parkeeragentes gelet? Die zijn allemaal zo lelijk als de nacht!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze lelijk is, kost het je niets.
Niemand had het over annemarijn..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:37 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nee ik ben niet annemarijn! Of annemarie
ik ken haar niet persoonlijk alleen via internet, en ja mensen die er andere theorieen en ideen op na houden vind ik gewoon wat interessanter dan de algemene standaard norm!
Prima vermaak zo op de dinsdagavond.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ik zei, zo gek als een deur, maar heej hebben we lol of niet
ik denk dat je dat veel geld gaat kostten want het zijn meerdere overtredingen:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:37 schreef versabommie het volgende:
Klopt, bek op poten...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb je wel eens goed op parkeeragentes gelet? Die zijn allemaal zo lelijk als de nacht!
In het centrum van Amsteram ¤ 5.00 per uur, als je maar binnen je vak blijftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:37 schreef versabommie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |