Dank voor je lieve reactie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:23 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hmm je klinkt idd als iemand die maar doorgaat tot je er bij neer valt
Je bent zwanger en je moet accepteren dat dingen niet meer zo soepel gaan. Dus je rust pakken (langere pauze <= daar heb je recht op!) en gewoon vaker stoppen als het niet meer gaat.
Dat snapt iedereen en ook je werkgever. En als je te lang doorgaat dan heb je inderdaad kans dat ze (vk) straks zegt dat je moet stoppen met werken of dat je hele dagen plat moet gaan liggen.
Sterkte en ik ga er al vanuit dat je partner al de zware dingen voor je doet, maar ik bijv. laat K ook geen zware dingen meer tillen ed. Zij moeten rekening houden met jou en jij moet rekening houden met jezelf en je kindje.
goed ik ben 'maar' een papa dus ik maak een zwangerschap indirect mee![]()
Hebbes, gevonden....quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dank voor je lieve reactie.
Het ligt ook vooral aan mezelf hoor. Als ik niet zeg dat het niet meer gaat, weet mijn man (werkgever/vul maar in) dat ook niet.
En het ligt niet in mijn aard om te zeggen dat het niet meer gaat.
Maar nu kan ik er dus niet meer onderuit...
voorbeeldje: ik doe de afwas in 2 of 3 etappes omdat ik zo lang niet kan blijven staan achter de aanrecht. Ik vond dat 'normaal', maar de VK schrok daar dus van en zei dat dat absoluut níet normaal was, zwanger of niet...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef Incantrix het volgende:
Oh my, Asy, wat klinkt dat vréselijk bekend, ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen.. Ik kan 1001 dingen zeggen als goed advies, maar in the end is en blijft het gewoon goed klote (pardon my french) om toe te moeten geven dat de dingen niet meer gaan zoals ze zouden moeten. Lieverd, wat er ook gebeurt, ik hoop voor jou dat er snel rust in de tent komt en dat je je weg zal vinden hierin. Ik kan je in elk geval zeggen dat het bij mij wel degelijk een groot verschil maakt dat ik niet meer werk en dat ik nu heel erg goed weet dat dit voor mij de enige juiste weg was. Het is niet makkelijk, maar uiteindelijk, als je je er eenmaal bij neer hebt gelegd, kun je gewoon niet anders dan concluderen dat het je goed doet en het je echt gelukkiger maakt. Op deze manier zal je (indien dit nog niet het geval is) misschien wel het plezier in je zwangerschap kwijtraken en als er íets is dat erg is, is dat het wel. Laat dat alsjeblieft niet gebeuren en kies voor jezelf, ga die drempel over, hoe hoog die ook is, ik beloof je met de hand op mijn hart dat er eenmaal óver die drempel groener gras is als je je nu voor kunt stellen.. Ok? Veel sterkte ermee Asy, als je wil/nodig hebt: mijn PM-box staat voor je open
Zou het?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef Troel het volgende:
En tegen de tijd dat je bijna moet bevallen, dan heb je door hoe
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:08 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Amen
En ik denk dat jouw verhaal hier voor meerdere dames geldt, including moi! Waarom is voor jezelf kiezen vaak een van de moeilijkste dingen die er zijn, terwijl het eigenlijk het allermakkelijkst zou moeten zijn...
Ja, ik geef nu de dingen echt heel makkelijk uit de hand en vind het zelfs niet eens moeilijk meer om mensen voor me te laten lopen. Overigens is het wel zo dat ik dat wel weer snel kwijt wil als ik zelf wel weer dingen kan doen.quote:
-insert lama toetergeluid -quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dank voor je lieve reactie.
Het ligt ook vooral aan mezelf hoor. Als ik niet zeg dat het niet meer gaat, weet mijn man (werkgever/vul maar in) dat ook niet.
En het ligt niet in mijn aard om te zeggen dat het niet meer gaat.
Maar nu kan ik er dus niet meer onderuit...
voorbeeldje: ik doe de afwas in 2 of 3 etappes omdat ik zo lang niet kan blijven staan achter de aanrecht. Ik vond dat 'normaal', maar de VK schrok daar dus van en zei dat dat absoluut níet normaal was, zwanger of niet...
Ja dus.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:53 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik ben trouwens de laatste weken een soort van labiel. Ik slaap slecht, heb rare dromen en voel me op willekeurige momenten rusteloos of depri. Het lijkt wel alsof ik mijn portie hormonale veranderingen nu in 1 keer over me heen krijg. Stom, want ik heb het nu op mijn nieuwe opdracht op werk best wel naar mijn zin en privé heb ik ook geen zorgen. Herkent iemand dit?
De blaadjes van de klimop zijn idd spannendquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:37 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ja dus.....
lang verhaal, blaat en delete
Edit: FF anders, was een enorme zeikpost
euhm ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:50 schreef Lijnloos het volgende:
Hoe zou het met het-is-mij zijn inmiddels? Wie had er ook alweer sms-contact met haar? Al nieuws?
En Martine hoe gaat het bij jou? Maag alweer een beeje tot rust?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |