Lees maar terugquote:
Wat denk je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Aan den overkant? Wat moet dat betekenen?
Ik zou denken in Engeland, maar dat zegt nog niet bij welk bedrijf.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat denk je?Het is gewoon Nederlands. Er staat geen hoort Chinees in.
Ik zou zo daaronder kunnen vallen. Althans op mijn werk, mijn vestiging, word ik de Excel-goeroe genoemd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:43 schreef AMDB het volgende:
Jaja, iemand in het vorige topic wou er niet meer komen omdat we het over echte ICT onderwerpen als Visio en Project hadden! En toen zei iemand dat ie blij moest zijn dat we het niet over excel hadden. Of zoiets.
Iig, Excel ICT'ers zijn de toekomst!
Nee, die zo ver weg....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik zou denken in Engeland, maar dat zegt nog niet bij welk bedrijf.
Ik geef het opquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou zo daaronder kunnen vallen. Althans op mijn werk, mijn vestiging, word ik de Excel-goeroe genoemd.![]()
[..]
Nee, die zo ver weg....
Ik werk in Terneuzen, dat ligt (voor waar ik woon) aan de overkant (andere kant van de Westerschelde). Ik werk daar op financiële zaken van een administratiekantoor voor scholen.quote:
Ah, zeeland dus. Is daar wel iets te doen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werk in Terneuzen, dat ligt (voor waar ik woon) aan de overkant (andere kant van de Westerschelde). Ik werk daar op financiële zaken van een administratiekantoor voor scholen.
quote:
quote:Is daar wel iets te doen?![]()
blijf dan maar weg.quote:Nee geintje, al zou ik er absoluut niet willen wonen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:53 schreef jna het volgende:
Je zegt eens wat en het wordt meteen serieus genomen![]()
mn image
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:53 schreef jna het volgende:
mn image
Straks gaan mensen je nog als volwassene zien! Noes!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:53 schreef jna het volgende:
mn image
Brabandersquote:
Dat zou een hele deuk zijn in zijn zo zorgvuldig opgebouwde imago.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Straks gaan mensen je nog als volwassene zien! Noes!
Ik vind het wel een mooi rekenmachine.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Brabanders![]()
Maar misschien komt dat meer door onze Brabantse collega's(Die verpesten het voor de goeden)
De goeden moeten onder de slechten lijden.quote:
Als je zo reageert kun je er gewoon niet mee omgaanquote:
Mijn stemming wás goed totdat een mongool in een witte auto het nodig vond om de zijkant van "DE corsa" te verneukenquote:
Brabantquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De goeden moeten onder de slechten lijden.
Ik kan er wel mee omgaan maar waarom die kut tekens zoals puntcomma etc.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als je zo reageert kun je er gewoon niet mee omgaan
Precies wat ik dacht. Iedereen klaagt altijd zoveel over Microsoft maar het Office pakket is op veel vlakken gewoon geniaal geweldig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als je zo reageert kun je er gewoon niet mee omgaan
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mijn stemming wás goed totdat een mongool in een witte auto het nodig vond om de zijkant van "DE corsa" te verneuken.
Sommige mensen zijn nu eenmaal snel tevreden.quote:
Naja ik heb altijd ruzie met Word 2007quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Iedereen klaagt altijd zoveel over Microsoft maar het Office pakket is op veel vlakken gewoon geniaal geweldig.
Ik had het afgelopen vrijdag tijdens het autorijden.quote:
Ik heb geen idee, zal wel weer hooikoorts zijn. Maar daar is het eigenlijk niet het weer voorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb al keelpijn sinds zondagavond maar ik weet tenminste waardoor het komt
Sommige mensen zijn nu eenmaal snel jaloersquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is kut....
![]()
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal snel tevreden.![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja ik heb altijd ruzie met Word 2007Leuk al dat autoaanvullen etc. Maar het doet altijd alles precies zoals ik het niet wil
Dat is al helemaal kutquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had het afgelopen vrijdag tijdens het autorijden.
Dus ik ben niet de enige die er moeite mee heeftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is het Word voor
Dat doet altijd wat jij niet wil.
Toch niet onder het slapen mag ik hopen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:02 schreef AMDB het volgende:
Niesaanvallen heb ik vaak 's nachts, heel irritant
Hehe ik kan juist niet zo goed omgaan met Word 2003, Word 2007 is master daarentegenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja ik heb altijd ruzie met Word 2007Leuk al dat autoaanvullen etc. Maar het doet altijd alles precies zoals ik het niet wil
Een niesbui op de motor is pas leuk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is al helemaal kutHeb dat 1x gehad..
Ik word wel wakker ja. Hyves maken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Toch niet onder het slapen mag ik hopen?
Ik had het door het drinken van alcohol. Zaterdag avond bier en dropshots, zondagmiddag veel vodkaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zal wel weer hooikoorts zijn. Maar daar is het eigenlijk niet het weer voor
vertel mij wat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is al helemaal kutHeb dat 1x gehad..
quote:
Dat is idd kutquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vertel mij wat.En natuurlijk net op een stuk waar er geen uitwijkmogelijkheden zijn of zo. Moest een paar keer toch even een stuurcorrectie uitvoeren anders had ik het wellicht niet meer na kunnen vertellen.
![]()
En dan zeggen ze dat niet handfree bellen gevaarlijk is.Ik vind niezen gevaarlijker.
Ze zouden het moeten verbieden!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vertel mij wat.En natuurlijk net op een stuk waar er geen uitwijkmogelijkheden zijn of zo. Moest een paar keer toch even een stuurcorrectie uitvoeren anders had ik het wellicht niet meer na kunnen vertellen.
![]()
En dan zeggen ze dat niet handfree bellen gevaarlijk is.Ik vind niezen gevaarlijker.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een niesbui op de motor is pas leuk.
Helm, jeweet.
Vizier snel open, maar je rijdt nog.. krijg je alles weer terug in je gezicht![]()
.
Maar hoe zet je op een (voor Zeeuwse begrippen) drukke 100km/h-weg even je auto in de berm, zonder te slippen of van die hectometerpaaltjes mee te nemen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is idd kutIs naast de kant gaan staan toch het makkelijkste denk ik?
"En dan de filemeldingen voor vandaag. 5km file richting Middelburg. De oorzaak is een niesende jongeman zonder uitwijkmogelijkheden. Hoelang dit oponthoud gaat duren is nog onbekend. Hulpdiensten zijn onderweg"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hoe zet je op een (voor Zeeuwse begrippen) drukke 100km/h-weg even je auto in de berm, zonder te slippen of van die hectometerpaaltjes mee te nemen.
Het is gewoon kut, iig vaart minderenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hoe zet je op een (voor Zeeuwse begrippen) drukke 100km/h-weg even je auto in de berm, zonder te slippen of van die hectometerpaaltjes mee te nemen.
inderdaad zoiets.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
"En dan de filemeldingen voor vandaag. 5km file richting Middelburg. De oorzaak is een niesende jongeman zonder uitwijkmogelijkheden. Hoelang dit oponthoud gaat duren is nog onbekend. Hulpdiensten zijn onderweg"
Nadeel was ook nog dat het precies op het stuk kreeg waar er geen middenberm is, maar enkel zo'n groene strook en langs de weg hei en zo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is gewoon kut, iig vaart minderen
Ik ging zondag ook vroeg naar bed, was best moe enzo maar op een of andere vage manier kon ik niet in slaap komenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef AMDB het volgende:
Hmm, ik ben niet echt moe, maar wil eigenlijk wel gaan slapen. Afgelopen nacht heerlijk geslapen, vanavond hopelijk weer.
Dat ken ik. Heb ik ook vaak ervaring mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ging zondag ook vroeg naar bed, was best moe enzo maar op een of andere vage manier kon ik niet in slaap komen
Idd.. Heb ook wel eens dat ik muziek luister, dan val ik bijna in slaap dus zet ik snel mn mp3speler uit. En dan na 10min ben ik weer klaar wakkerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ken ik. Heb ik ook vaak ervaring mee.En dan vervolgens 's ochtends weer niet uit bed kunnen komen.
Dat is ook heel erg herkenbaar, zelfde met lezen vaak.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Idd.. Heb ook wel eens dat ik muziek luister, dan val ik bijna in slaap dus zet ik snel mn mp3speler uit. En dan na 10min ben ik weer klaar wakker
Daarom zet ik altijd een timer op mijn radio, zodat die vanzelf uitvalt. Maar soms ben ik nog wakkeer als ie uitvalt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Idd.. Heb ook wel eens dat ik muziek luister, dan val ik bijna in slaap dus zet ik snel mn mp3speler uit. En dan na 10min ben ik weer klaar wakker
Waarom doet je lichaam het niet andersom? Gewoon 's avonds moe en duf en gelijk slapen. En dan 's ochtends klaarwakker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ken ik. Heb ik ook vaak ervaring mee.En dan vervolgens 's ochtends weer niet uit bed kunnen komen.
Ik heb altijd mp3speler + oordopjes. Geen zin om mezelf op te hangen aan mijn eigen oordopjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom zet ik altijd een timer op mijn radio, zodat die vanzelf uitvalt. Maar soms ben ik nog wakkeer als ie uitvalt.
Dat vraag ik me dan ook altijd afquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waarom doet je lichaam het niet andersom? Gewoon 's avonds moe en duf en gelijk slapen. En dan 's ochtends klaarwakker.
Ja.... Dat wil ik ook wel eens weten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waarom doet je lichaam het niet andersom? Gewoon 's avonds moe en duf en gelijk slapen. En dan 's ochtends klaarwakker.
Ik heb met lezen vaak dat ik niet kan stoppen en voor ik het weet is er een uur om. Is mn voornemen om vroeg naar bed te gaan weer misluktquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is ook heel erg herkenbaar, zelfde met lezen vaak.
Ook herkenbaar, nu een niet zo'n spannend boek aan het lezen dus dan valt dat wel mee. Maar anders is de nacht idd zo omquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb met lezen vaak dat ik niet kan stoppen en voor ik het weet is er een uur om. Is mn voornemen om vroeg naar bed te gaan weer mislukt
Ik luister ook wel eens in bed naar mijn mp3-speler, maar dan val ik op een gegeven moment in slaap, maar dan hb ik op dat moment nog wel mijn oortjes in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb altijd mp3speler + oordopjes. Geen zin om mezelf op te hangen aan mijn eigen oordopjesDus daarom doe ik ze snel uit voordat ik ga slapen..
Kortom, iemand valt onze OP aan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
Zojuist een poging gehad om mijn server op z'n gat te krijgen vanaf 195.240.16.69. Prutsers.
Mja ik doe ze voor de zekerheid snel uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik luister ook wel eens in bed naar mijn mp3-speler, maar dan val ik op een gegeven moment in slaap, maar dan hb ik op dat moment nog wel mijn oortjes in.Meestal word ik dan ergens rond een uur of vier wakker en leg ik mijn speler maar op mijn bureau. Maar tot nu toe gaat het altijd goed.
Heb nu best een relax boek. Geen hoge literatuur, maar een lekkere thriller die goed weg leestquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ook herkenbaar, nu een niet zo'n spannend boek aan het lezen dus dan valt dat wel mee. Maar anders is de nacht idd zo om
ik kan geen IP adres meer zien. Ben van de week een hele dag bezig geweest om een static ip te krijgen op mn ps3 en daarna alle porten te openen. En dat als absolute n00bquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
Zojuist een poging gehad om mijn server op z'n gat te krijgen vanaf 195.240.16.69. Prutsers.
Met of zonder Excel?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:27 schreef jna het volgende:
[..]
ik kan geen IP adres meer zien. Ben van de week een hele dag bezig geweest om een static ip te krijgen op mn ps3 en daarna alle porten te openen. En dat als absolute n00b
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wedden dat het Nico is, met z'n forum
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:29 schreef jna het volgende:
Ik vind het zo jammer dat als je in slaap valt met muziek op. Dat je dan de volgende ochtend niet die muziek in je hoofd hebt zitten
Veel plezier en slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Flashpoint kijken. Daarna slapen
Excel is vet ICT man.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:29 schreef jna het volgende:
Ik snap volgens mij die excel grap niet helemaal. Kan ik iemand 'm uitleggen
Nah die zal vanavond denk ik niet meer reageren..quote:
Ja ik zou ook meteen op fok verslag komen uitbrengen als ik net zo'n gesprek heb gehadquote:
Je bent toch anoniem?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:44 schreef AMDB het volgende:
Hmm, eigenlijk wel. Heel makkelijk om dingen te vertellen. Maar hou die dingen toch liever voor mezelf. Je weet nooit wie er meeleest![]()
In ieder geval. Ik ga douchen en slapen, tot morgen mensen
misschien ook leuk als je dan het bijschrift er bij zetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:48 schreef Bootje84 het volgende:
Deze moet ik ff met jullie delen. Vind mijn zelfverzonnen bijschrift erg gevat
http://94.100.114.48/7583(...)58303389_5_hmpc.jpeg
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:50 schreef jna het volgende:
http://i43.photobucket.co(...)ajaxfeytifokopie.jpg
Nieuwe achtergrond
Ik leef nog.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik leef nog.
Heb tot zeker kwart voor 9 met hem zitten praten, toen naar huis.. nog even met mijn moeder gepraat
en, hoe ging het?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik leef nog.
Heb tot zeker kwart voor 9 met hem zitten praten, toen naar huis.. nog even met mijn moeder gepraat
Hmm, meloen(en)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:48 schreef jna het volgende:
[..]
misschien ook leuk als je dan het bijschrift er bij zet
Het was moeilijk. Eerst gewoon beide zitten huilen en daarna rustig gepraat over waarom etc. Daarna samen gepraat over wat we zouden missen en over de toekomst. Seizoenskaart Vitesse, bed wat van ons beide is, zijn eigen bedrijf waar ik in meehielp etc. En als laatste hebben we gewoon gezegd dat we elkaar de tijd gaan geven en dat we er nog voor elkaar zullen zijn. Hij is nooit een prater geweest en kon bij mij toch wel zijn verhaal kwijt en dat vond hij fijn om die gelegenheid te hebben. En omgekeerd wilde hij ook dat ik bij hem terecht zou kunnen.quote:
Ik denk dat we er beide wel mee kunnen leven en dat vind ik het belangrijkste.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:05 schreef DjRex89 het volgende:
Aan de ene kant natuurlijk klote! Het is iig goed dat jullie erover hebben kunnen praten en dat je er toch nog een goed gevoel aan over hebt gehouden..
Ik val nog wel meequote:Top 100 van dinsdag 13 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 346 AMDB
06. 199 DjRex89
09. 181 Puala
24. 124 ManianMan
36. 102 Psychonikeo
47. 091 jna
62. 076 The_Dean
Mjah, best wel een spamsletje ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die gast op #2, no-lifer![]()
Goedemorgen trouwens![]()
Weinig geslapen
Nou ik voelde me vanmorgen best fit.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:14 schreef AMDB het volgende:
Weet ik, dacht er vanochtend serieus over om verder te gaan slapenToch niet gedaan, ik heb teveel discipline
Oké. Vooruit, dat is een goede redenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:24 schreef AMDB het volgende:
Ach, wil vandaag toch eens goed aan de slag weer. En vanavond sowieso geen tijd
Ik ken je probleem nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:28 schreef ManianMan het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een probleempje met Word, ik kan niet klikken in een woord, dan moet ik al met de pijltoetjes er naar toegaan? Iemand een oplossin please
Whaha, handigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Een gebruiker heeft een instelling veranderd maar weet niet meer welke :
Kun je niet teruggaan naar een standaardinstelling ergens?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Een gebruiker heeft een instelling veranderd maar weet niet meer welke :
Kon dat maar maar dan moet ik de gebruikers instellingen weer helemaal in orde makenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kun je niet teruggaan naar een standaardinstelling ergens?
Nou ja, als je dit weet is het probleem toch verholpen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Kon dat maar maar dan moet ik de gebruikers instellingen weer helemaal in orde maken
Ja maar ik moet er ieder moment uit want de werkster is er al hoor ik. Heb medelijden met mequote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Oooh, ik ben elke keer zo jaloers op je
Kut voor je!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar ik moet er ieder moment uit want de werkster is er al hoor ik. Heb medelijden met me
hoe heb jij geslapen ?
Ja maar dan moet ik die instellingen weer zoekenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja, als je dit weet is het probleem toch verholpen?
Ik had vanochtend ook een niesaanvalquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:08 schreef DjRex89 het volgende:
Sinds die niesaanval gisteren is het niet meer echt goed gekomen
Vanochtend een bloedneus, nu alweer 5x geniest en voelt nog nie echt 100%
Ik dacht dat jij die altijd 's nachts kreeg?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik had vanochtend ook een niesaanval
Die nr 2 is echt kansloosquote:
Nou ja, wel gewoon geslapen maar had vanmorgen niet het gevoel dat ik uitgerust was ofzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar ik moet er ieder moment uit want de werkster is er al hoor ik. Heb medelijden met me
hoe heb jij geslapen ?
Oh, lekkerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik had vanochtend ook een niesaanval
Haha.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:19 schreef jna het volgende:
Mehhh opstaan en m'n raam heeft open gestaan dus het is fucking koud. Zo snel mogelijk iets zoeken om aan te trekken
Jemigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:22 schreef DjRex89 het volgende:
Het was vanochtend precies 0 graden toen ik van huis wegging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Jemig![]()
Ik heb maar niet op de thermometer gekeken thuis. Dat ding hangt dicht bij het zwembad en daar liggen plavuizen. En die zijn glad als het vries
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Filmpje?
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Ja lach maarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha.
Het is ook gewoon koud buiten. Op de route naar stage was het en mistig en ijskoud en je kon aan de daken + het gras zien dat het had gevroren.
No way.quote:
Mwah, niets zo sexy als een kerel die een warm bed uit stapt en zo snel mogelijk zijn kleren wil aantrekken.. maar dat het eigenlijk niet luktquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ja lach maarmaar ik ga echt niet met kleren aan slapen dus dan maar bikkelen 's ochtends
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:27 schreef Puala het volgende:
[..]
No way.
Had gelukkig die dag wel gewoon een sportbroek aan. Anders was ik nog uit mijn broek gescheurd ook waarschijnlijk
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Jemig![]()
Ik heb maar niet op de thermometer gekeken thuis. Dat ding hangt dicht bij het zwembad en daar liggen plavuizen. En die zijn glad als het vries
Jij hebt een zwembad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wanneer kan ik langs komen ?
Jawel, je keek.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:28 schreef jna het volgende:
[..]
Jij hebt een zwembad?
wanneer kan ik langs komen ?
Gelukkig maarquote:
Klinkt als een slootquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:31 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
![]()
euh, ik zou het doen als het heel heel heel mooi weer is. Want nu is het groen met kikkers etc. En met een graad of 20 dan is het alsnog ijskoud
Oh het is niet verwarmd. Jammer. Gelukkig is heel vaak schitterend weer in Nederlandquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:31 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
![]()
euh, ik zou het doen als het heel heel heel mooi weer is. Want nu is het groen met kikkers etc. En met een graad of 20 dan is het alsnog ijskoud
Nou ja het is verwarmd door de zon. Dus als de zon eenmaal gaat schijnen is het echt heel erg snel goed te doen. En ik gok dat jullie kerels d'r toch eerder in zouden duiken als mij. Ik vind het 9/10 keer te koud. Zelfs het zwembad van afgelopen weekend vond ik te koud (bijna 29,5 graden).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:34 schreef jna het volgende:
[..]
Oh het is niet verwarmd. Jammer. Gelukkig is heel vaak schitterend weer in Nederland
Zo wil ik het niet noemen hoorquote:
Zelfs een jacuzzi vind jij koud?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja het is verwarmd door de zon. Dus als de zon eenmaal gaat schijnen is het echt heel erg snel goed te doen. En ik gok dat jullie kerels d'r toch eerder in zouden duiken als mijdan ik. Ik vind het 9/10 keer te koud. Zelfs het zwembad van afgelopen weekend vond ik te koud (bijna 29,5 graden).
Ik krijg een trillend lipje als ik in een te koud zwembad springquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja het is verwarmd door de zon. Dus als de zon eenmaal gaat schijnen is het echt heel erg snel goed te doen. En ik gok dat jullie kerels d'r toch eerder in zouden duiken als mij. Ik vind het 9/10 keer te koud. Zelfs het zwembad van afgelopen weekend vond ik te koud (bijna 29,5 graden).
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ik krijg een trillend lipje als ik in een te koud zwembad springzelfs op Kreta
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ik krijg een trillend lipje als ik in een te koud zwembad springzelfs op Kreta
Klinkt als m'n nicht die dacht dat je op een groene sloot kon lopenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo wil ik het niet noemen hoor![]()
Mijn pa heeft een kwekerij, dus ja, daar valt nu massaal het blad. Dat waait er allemaal in, dus dan is het zo groen. En die kikkers zijn zo dom om er zelf in te springen.
Zullen we het maar niet over jouw lipjes hebben hèquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:39 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
ik las toch iets anders als lipje, maar dat ter zijde
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:40 schreef jna het volgende:
[..]
Klinkt als m'n nicht die dacht dat je op een groene sloot kon lopen
Doe maar nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:41 schreef jna het volgende:
[..]
Zullen we het maar niet over jouw lipjes hebben hè
Het is gewoon klappertanden maar dan niet zo erg dus zie je alleen m'n lip bewegenquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:50 schreef AMDB het volgende:
Oh, en slapen met kleren is![]()
Ik leg tegenwoordig 's avonds al m'n kleren klaar, niks irritanter dan 's ochtendsvroeg in de kou iets zoeken uit mijn immens grote berg schone was
Dat dusquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:50 schreef AMDB het volgende:
Oh, en slapen met kleren is![]()
Ik leg tegenwoordig 's avonds al m'n kleren klaar, niks irritanter dan 's ochtendsvroeg in de kou iets zoeken uit mijn immens grote berg schone was
Badjas is heerlijk na het douchen 's avondsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
zo kan je het ook oplossen ja.
Ik slaap altijd in shirt, dus 's morgens ff snel een badjas er overheen en dan kleren zoeken
Nee man, een joggingbroek en dikke truiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Badjas is heerlijk na het douchen 's avonds
Ik mijn badjas, moest nog ff langs de weegschaal etc.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat dusVandaag een lekker warm vest aangetrokken
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee man, een joggingbroek en dikke truiEn niet te vergeten sloffen natuurlijk
En? Wat zei de weegschaal?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik mijn badjas, moest nog ff langs de weegschaal etc.
Alweer een vrije dag?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik mijn badjas, moest nog ff langs de weegschaal etc.
En daar kom je nu pas achter?quote:
Geen idee eigenlijk. Hoop dat na gisteravond ik mijn eetlust weer een beetje ga terugvinden. Ben nu al 4 weken op rij elke week minstens 1 kilo kwijt geraakt. En het afvallen is niet erg, maar de manier waarop wel.quote:
Klopt. Komende dagen jezelf lekker verwennen. Daarna maar eens kijken hoe het er voor staat met meneer weegschaalquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Hoop dat na gisteravond ik mijn eetlust weer een beetje ga terugvinden. Ben nu al 4 weken op rij elke week minstens 1 kilo kwijt geraakt. En het afvallen is niet erg, maar de manier waarop wel.
Gast, dat is net een kwart richting het noordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:22 schreef AMDB het volgende:Omg, hogeschool in Noorwegen waar ik nu op de website zit heeft echt geweldige vakken. Enige nadeel is dat het redelijk in het noorden van Noorwegen zit
![]()
Maar die vakken en omgeving![]()
![]()
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Molde,+noorwegen&sll=52.469397,5.509644&sspn=4.712586,9.832764&ie=UTF8&hq=&hnear=Molde,+M%C3%B8re+og+Romsdal,+Noorwegen&ll=62.410729,8.591309&spn=3.583573,9.832764&z=7
Daar dus
Wou net zeggen, wou dat bij gebeurdequote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Hoop dat na gisteravond ik mijn eetlust weer een beetje ga terugvinden. Ben nu al 4 weken op rij elke week minstens 1 kilo kwijt geraakt. En het afvallen is niet erg, maar de manier waarop wel.
Normale mensen wonen daar niet zo noordelijk!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gast, dat is net een kwart richting het noorden
Normale mensen gaan sowieso niet in het noorden van een land wonenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Normale mensen wonen daar niet zo noordelijk!
Nee, die gaan allemaal samenhokken in een drukke, stinkende, criminele stadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:30 schreef jna het volgende:
[..]
Normale mensen gaan sowieso niet in het noorden van een land wonen
Ik wil ook nog zoveel doenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef The_Dean het volgende:
Ik rij nog eens naar de Noordkaap
En een rondrit door Schotland, Noord Engeland en Ierland.
En Amerika coast to coast [Route 66].
Zeker doen! Als ik die kans weer kreeg zou ik het ook zo doenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik wil ook nog zoveel doenMaar daar studeren lijkt me zo gaaf, die natuur, geweldig gewoon.
Gelukkig. Je snapt 'mquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, die gaan allemaal samenhokken in een drukke, stinkende, criminele stad
Ja joh, ik zie wel. En ik zit nog net boven ondergewicht nu, dus op zich is het ook weer niet zo'n drama.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:22 schreef jna het volgende:
[..]
Klopt. Komende dagen jezelf lekker verwennen. Daarna maar eens kijken hoe het er voor staat met meneer weegschaal
Komt vast goed johquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wou net zeggen, wou dat bij gebeurde
Sterkte
Komt vast snel goed
fuckerdefuck! Daar ga ik echt last van krijgenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:40 schreef AMDB het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)reinen-in-Arnhem.ece
![]()
![]()
Heel erg handig als je vaak naar/via Arnhem reist
Snel je rijbewijs halen. Komt wel goedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
fuckerdefuck! Daar ga ik echt last van krijgen
Joehoe, ik heb geen auto?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:47 schreef jna het volgende:
[..]
Snel je rijbewijs halen. Komt wel goed
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:48 schreef ManianMan het volgende:
Godverdomme moest ik UPS bellen om een pakket te verzenden, moest ik mijn straat naam spellen. Dus deed ik dat wordt er godverdomme opgehangen omdat ik verwarrend sprak
Ik schaam me kapot hier, eerst had die het over een tracking nummer dus ik vragen waar die staatquote:
Limboooooooquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:48 schreef ManianMan het volgende:
Godverdomme moest ik UPS bellen om een pakket te verzenden, moest ik mijn straat naam spellen. Dus deed ik dat wordt er godverdomme opgehangen omdat ik verwarrend sprak
Hahahahahaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:48 schreef ManianMan het volgende:
Reis je 's zomers vaak naar arnhem dan? Zullen vast wel bussen rijden oid.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
fuckerdefuck! Daar ga ik echt last van krijgen
Ja ok, maar wil ook best een kilo per week kwijtraken hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Komt vast goed joh![]()
Nou euhm Dean, in juni woog ik bijna 70 kilo en ik zit nu net onder de 60.. dus het is wel euhm iets to much
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:48 schreef ManianMan het volgende:
Jup. Bijna 2x per week eigenlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Reis je 's zomers vaak naar arnhem dan? Zullen vast wel bussen rijden oid.
Nog ff en je kan door de brievenbusquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Komt vast goed joh![]()
Nou euhm Dean, in juni woog ik bijna 70 kilo en ik zit nu net onder de 60.. dus het is wel euhm iets to much
Mwah, doe het dan gezondquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja ok, maar wil ook best een kilo per week kwijtraken hoor
Ben er ook wel mee bezig, maar toch
Met de scooter danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup. Bijna 2x per week eigenlijk![]()
Bus gaat wel, maar dat duurt zo *** lang
December 2010 komt er geld vrij wat mijn ouders hebben gespaard. Eerst ga ik dan stuff kopen voor mijn eigen bedrijf en daarna komt de autoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik begrijp ik. Heb zelf ook geen auto dus heb weinig aan m'n rijbewijs
Nou dat hoop ik toch te voorkomen hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog ff en je kan door de brievenbus
Nogmaals: te dunne vrouwenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik toch te voorkomen hoor
Gewoon geen opgevoerde scooter hebben..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar is proberen. Alleen wil ik geen rollerbank of shit tegenkomen dan
zeikers over scootersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon geen opgevoerde scooter hebben..
Right!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:19 schreef Puala het volgende:
Ik moet nu ook werken, voor 't eerst in 2 dagen geloof ik
Jup, ongelofelijk he?quote:
Wat gayquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:33 schreef DjRex89 het volgende:
We hadden appeltaart!
Blijkbaar was het gister de dag van stagiairesDus iederen stagiair kreeg een oorkonde en taart. Maar omdat het gister zo druk was hadden ze t verschoven naar vandaag
Pff, ik wil ook taart omdat ik een stagaire benquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:33 schreef DjRex89 het volgende:
We hadden appeltaart!
Blijkbaar was het gister de dag van stagiairesDus iederen stagiair kreeg een oorkonde en taart. Maar omdat het gister zo druk was hadden ze t verschoven naar vandaag
Wel lachequote:
Ik heb al 2x vlaai gehadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:33 schreef DjRex89 het volgende:
We hadden appeltaart!
quote:
post een fotoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat het topic stil was en ik geen inspiratie heb voor een nieuw onderwerp
Koffiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:07 schreef Puala het volgende:
[..]
http://www.fotowedstrijd-(...)igineel/foto0373.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |