Lees maar terugquote:
Wat denk je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Aan den overkant? Wat moet dat betekenen?
Ik zou denken in Engeland, maar dat zegt nog niet bij welk bedrijf.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat denk je?Het is gewoon Nederlands. Er staat geen hoort Chinees in.
Ik zou zo daaronder kunnen vallen. Althans op mijn werk, mijn vestiging, word ik de Excel-goeroe genoemd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:43 schreef AMDB het volgende:
Jaja, iemand in het vorige topic wou er niet meer komen omdat we het over echte ICT onderwerpen als Visio en Project hadden! En toen zei iemand dat ie blij moest zijn dat we het niet over excel hadden. Of zoiets.
Iig, Excel ICT'ers zijn de toekomst!
Nee, die zo ver weg....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik zou denken in Engeland, maar dat zegt nog niet bij welk bedrijf.
Ik geef het opquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou zo daaronder kunnen vallen. Althans op mijn werk, mijn vestiging, word ik de Excel-goeroe genoemd.![]()
[..]
Nee, die zo ver weg....
Ik werk in Terneuzen, dat ligt (voor waar ik woon) aan de overkant (andere kant van de Westerschelde). Ik werk daar op financiële zaken van een administratiekantoor voor scholen.quote:
Ah, zeeland dus. Is daar wel iets te doen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werk in Terneuzen, dat ligt (voor waar ik woon) aan de overkant (andere kant van de Westerschelde). Ik werk daar op financiële zaken van een administratiekantoor voor scholen.
quote:
quote:Is daar wel iets te doen?![]()
blijf dan maar weg.quote:Nee geintje, al zou ik er absoluut niet willen wonen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:53 schreef jna het volgende:
Je zegt eens wat en het wordt meteen serieus genomen![]()
mn image
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:53 schreef jna het volgende:
mn image
Straks gaan mensen je nog als volwassene zien! Noes!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:53 schreef jna het volgende:
mn image
Brabandersquote:
Dat zou een hele deuk zijn in zijn zo zorgvuldig opgebouwde imago.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Straks gaan mensen je nog als volwassene zien! Noes!
Ik vind het wel een mooi rekenmachine.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Brabanders![]()
Maar misschien komt dat meer door onze Brabantse collega's(Die verpesten het voor de goeden)
De goeden moeten onder de slechten lijden.quote:
Als je zo reageert kun je er gewoon niet mee omgaanquote:
Mijn stemming wás goed totdat een mongool in een witte auto het nodig vond om de zijkant van "DE corsa" te verneukenquote:
Brabantquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De goeden moeten onder de slechten lijden.
Ik kan er wel mee omgaan maar waarom die kut tekens zoals puntcomma etc.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als je zo reageert kun je er gewoon niet mee omgaan
Precies wat ik dacht. Iedereen klaagt altijd zoveel over Microsoft maar het Office pakket is op veel vlakken gewoon geniaal geweldig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als je zo reageert kun je er gewoon niet mee omgaan
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mijn stemming wás goed totdat een mongool in een witte auto het nodig vond om de zijkant van "DE corsa" te verneuken.
Sommige mensen zijn nu eenmaal snel tevreden.quote:
Naja ik heb altijd ruzie met Word 2007quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Iedereen klaagt altijd zoveel over Microsoft maar het Office pakket is op veel vlakken gewoon geniaal geweldig.
Ik had het afgelopen vrijdag tijdens het autorijden.quote:
Ik heb geen idee, zal wel weer hooikoorts zijn. Maar daar is het eigenlijk niet het weer voorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb al keelpijn sinds zondagavond maar ik weet tenminste waardoor het komt
Sommige mensen zijn nu eenmaal snel jaloersquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is kut....
![]()
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal snel tevreden.![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja ik heb altijd ruzie met Word 2007Leuk al dat autoaanvullen etc. Maar het doet altijd alles precies zoals ik het niet wil
Dat is al helemaal kutquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had het afgelopen vrijdag tijdens het autorijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |