Musicals dus.quote:
Neequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:41 schreef Bamba het volgende:
Hmmmm niet mijn type..
Greys, weet je al van wie het surprise pakketje kwam?
Mwah, hij heeft wel wat. Maar niet echt sexy. Welicht in bewegend beeld welquote:
Die is mooiquote:
MIJN input, jeeeeehquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik ga voorgaande topics geloof ik maar niet doorlezen![]()
Maar ik begreep dat Elies een boel centjes kwijt is?![]()
En dan nog ff dat de gemiddelde muzieksmaak hier enorrrrm is gestegen sinds de nieuwe input; Queen![]()
Ja, maar dat geeft verder niet hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga voorgaande topics geloof ik maar niet doorlezen![]()
Maar ik begreep dat Elies een boel centjes kwijt is?![]()
Ik zou er bijjjjjjna PP voor gaan kijken!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:47 schreef Qwea het volgende:
Season 3, Episode 3 – Aired: 10/15/2009
Right Here, Right Now
Miranda Bailey brings a kidney transplant patient to Los Angeles, and Addison and especially Sam is pleased to see her. Addison's consequences of her emotional affair with Noah catch up with her. Sheldon and Pete finally discover who the father of Violet's baby.
oeh! Bailey in PP!
PP is echt een leuke serie! Als je je nog eens verveelt in de season stopsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou er bijjjjjjna PP voor gaan kijken!
Maar nee, ik volg twee series en da's meer dan genoeg
Als je dan toch van je geld af wil....ik moet nog nieuwe kleren en we gaan de badkamer verbouwen en de decembermaand komt er aan en ik heb net een nieuwe auto gekochtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft verder niet hoor
quote:
Een bedrijf. Of eigenlijk: een onderwereld oplichtersbende met een KvK-nummer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar serieus, ben je genaaid door iemand of een bedrijf?
Want daar worrik boos van, zeg maar dat volgende keer je zus wel ff bij ze langs gaat
Ik volg ruim 12 ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Er loopt in Fot een topic over macrofotografie, mss ook iets voor jou?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Garpje natuurlijk, als ik echt wat serieus te melden heb zorg ik wel dat het opvalt en beklijft. Echte groothoeklens heb ik niet, wel een 7x macro combinatie (waarmee ik genoemd spinnetje dus beeldvullend @4000x3000 pixels krijg) . Van zo'n vette kruisspin waarschijnlijk één monddeel dus
![]()
En Greys en andere arachnofoben: ik open er een apart topic over met in de titel o.a. "spinnen" en "foto's". Als je dan toch nog erop klikt heb ik nog wel een voordelige lening voor je
En nu geen poot om op te staan en naar je centjes kun je fluiten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een bedrijf. Of eigenlijk: een onderwereld oplichtersbende met een KvK-nummer.
Dat je een KvK nummer hebt wil niet zeggen dat je te vertrouwen bent (wat sommige mensen óók weer denken)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een bedrijf. Of eigenlijk: een onderwereld oplichtersbende met een KvK-nummer.
Ze hebben gelijk gekregen van de rechter; wij hadden maar beter moeten kijken wat we tekenden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu geen poot om op te staan en naar je centjes kun je fluiten?
Neequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hebbie ook alles van ze?
En hebbie ze gezien tijdens de PR-tour?![]()
Jeumig...en dan werk je eerlijk en hard voor je geld; pakken ze het je op zo'n achterbakse manier afquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk gekregen van de rechter; wij hadden maar beter moeten kijken wat we tekenden.
yupsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeumig...en dan werk je eerlijk en hard voor je geld; pakken ze het je op zo'n achterbakse manier af
Mijn ouders haatten de muziek, mede omdat ik het de hele dag draaide...en dan niet de parels als We will rock you, I want to break free enzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee
Nee
![]()
Maar ik ben er wel mee opgegroeid. Een wereld ging voor me open toen ik Engels ook echt kon verstaan, ipv mijn eigen verzinsels mee te zingen
maar PP is echt zoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |