ja idd!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:33 schreef TheFrankey het volgende:
vrij uniek dat ik het ook een keer gezien heb trouwens
Zou er echt iemand zijn die precies om 19:00 de lucht zat te filmen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:37 schreef LXIV het volgende:
Ik wacht op het 1e youtube filmpje!
"iedereen" loop tegenwoordig toch met een telefoon met camera! Ik verwacht echt wel dat iemand het gefilmed heeftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zou er echt iemand zijn die precies om 19:00 de lucht zat te filmen?
Da's dan mooi kut. Ik woon precies op die lijn, maar heb niks gemerktquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
van Leiden tot Muntendam allemaal plaatsen, dus het zal zoiets zijn geweest:
[ afbeelding ]
Foto is iets over 18:58 gemaakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:45 schreef DrDarwin het volgende:
In Nijmegen zag ik het ook, ten noorden voorbij schieten met een rotgang, maar geluidloos, ik schat dat het iets over 19.00 uur was.....
Die hebben dat vast gewoon hier gelezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:46 schreef TheDutchguy het volgende:
HeheToen ik dit topic zat te lezen, hoor ik precies op 3FM ditzelfde
Leek erop alsof die explodeerde.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:50 schreef reetveter het volgende:
Maar is die neergekomen dan?
Wie moet uitsluitsel geven dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:47 schreef TheFrankey het volgende:
ben wel benieuwd wat het echt was. Wss komeet maar toch even wachten op een bureau die uitsluitsel geeft
JA!!quote:
Dieren/mensen weggeblazen en bomen ontworteld.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Toengoeska-explosie
Jan de vries:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:53 schreef BereNDD het volgende:
[..]
JA!!
Wie heeft daar een foto van gemaakt dan?
Ik dacht eerst dat het een groene lichtkogel was toen ik hem in mijn ooghoeken zag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:58 schreef marco_spn het volgende:
Ik heb hem ook gezien hier in Den Haag, dacht dat het een verdwaalde vuurpijl was!
ik ook, tot ik dit topic zag. Alleen de locatie is anders. Ik woon 200km verderopquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:58 schreef marco_spn het volgende:
Ik heb hem ook gezien hier in Den Haag, dacht dat het een verdwaalde vuurpijl was!
De zon was daar om 18:42 onder. Maar pas om 19:17 is het ‘echt’ donker. Als het inderdaad naar het Westen was kan de hemel nog wel redelijk blauw op de foto komen (afhankelijk van de belichting).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |