Ja, er zat een vlam achter. Al leek hij hier toch echt groen. Hij ging ook te snel voor een neerstortend vliegtuig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:02 schreef veda het volgende:
Het was meer blauw/wit met een vlam er achter. Neerstortend vliegtuid?
Nee, ik woon in Zwolle.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:04 schreef Kassaa het volgende:
Groen/blauw achtig, met een vlam erachter, spatte uiteen voordat het de grond raakte. Leek een beetje op vuurwerk, maar was het niet. Wonen jullie ook in Purmerend?
Houten (naast utrecht) hier.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:04 schreef Kassaa het volgende:
Groen/blauw achtig, met een vlam erachter, spatte uiteen voordat het de grond raakte. Leek een beetje op vuurwerk, maar was het niet. Wonen jullie ook in Purmerend?
grote kans dat dat het inderdaad was...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:06 schreef __Saviour__ het volgende:
meteoor ofzo
Hij is geloof ik in ieder geval niet de enige: Net een meteoor geizien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:14 schreef Iblis het volgende:
Aannemende dat TS serieus is, vraag ik de antwoorders dat ook te zijn. TS zit lang genoeg op FOK! om te weten dat ONZ/TRU/BNW e.d. ook bestaan, dus als hij zulke antwoorden had gewild, had hij daar wel gepost.
van Leiden tot Muntendam allemaal plaatsen, dus het zal zoiets zijn geweest:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:21 schreef Iblis het volgende:
Kunnen we al een kruispeiling doen? Want het was blijkbaar op heel veel plekken te zien. Dat mensen locatie + richting noemen?
Het is serieus want ik heb hem ook gezien.Terwijl ik aan de andere kant van NL woonquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:23 schreef AryaMehr het volgende:
Nee, ik ben echt serieus. Ik zat TV te kijken en plots werd ik afgeleid doordat ik een soort groene licht in mijn ooghoeken zag bewegen. Ik stond een beetje op en zag een groene vuurbal door de lucht vliegen.
Locatie: Zwollequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:21 schreef Iblis het volgende:
Kunnen we al een kruispeiling doen? Want het was blijkbaar op heel veel plekken te zien. Dat mensen locatie + richting noemen?
Hij vloog toch echt recht over ons heen..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
van Leiden tot Muntendam allemaal plaatsen, dus het zal zoiets zijn geweest:
[ afbeelding ]
Nee nee NoordOosten ging hij richting Groningenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Richting: vuurbal vloog neerstortend richting het Westen als ik het goed heb.
Inderdaad. Een leuke ervaring.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:33 schreef TheFrankey het volgende:
vrij uniek dat ik het ook een keer gezien heb trouwens
ja idd!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:33 schreef TheFrankey het volgende:
vrij uniek dat ik het ook een keer gezien heb trouwens
Zou er echt iemand zijn die precies om 19:00 de lucht zat te filmen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:37 schreef LXIV het volgende:
Ik wacht op het 1e youtube filmpje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |