Ja, Iets groens door de lucht?.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:13 schreef Hooizolder het volgende:
Nog meer mensen die hem gezien hebben ?
Dat was Wilders die naar Engeland vloog.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:13 schreef Hooizolder het volgende:
Ik was net de hond aan het uitlaten hier in Drachten..
En toen schoot er opeens een prachtige heldere blauw/groene lichtgevende bal door de lucht heen.
Echt een prachtig gezicht, een grote staart erachter aan..
Nog meer mensen die hem gezien hebben ?
Bizar dat net op de avond dat deze film wordt uitgezonden er een meteoriet door het luchtruim schiet!quote:
Misschien foto's bij het 8 uur journaal!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:32 schreef horned_reaper het volgende:
Heel veel mensen hebben het gezien, in een lange lijn van Leiden richting Groningen....
Dat was je vriend, zeker...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:34 schreef Fredo55 het volgende:
Gisteravond ook een vallende ster gezien.
Dit was duidelijk een blauw/groene bol met een lange staart erachter, de bol had in mijn blikveld ongeveer dezelfde grote als wanneer ik mijn duimnagel met gestrekte arm bekijk...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:34 schreef Fredo55 het volgende:
Gisteravond ook een vallende ster gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:40 schreef GasTurbine het volgende:
Boh gek ik lees het net op Spitsnieuws en zie de andere topics sorry mijn jong.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |