Ja, er zat een vlam achter. Al leek hij hier toch echt groen. Hij ging ook te snel voor een neerstortend vliegtuig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:02 schreef veda het volgende:
Het was meer blauw/wit met een vlam er achter. Neerstortend vliegtuid?
Nee, ik woon in Zwolle.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:04 schreef Kassaa het volgende:
Groen/blauw achtig, met een vlam erachter, spatte uiteen voordat het de grond raakte. Leek een beetje op vuurwerk, maar was het niet. Wonen jullie ook in Purmerend?
Houten (naast utrecht) hier.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:04 schreef Kassaa het volgende:
Groen/blauw achtig, met een vlam erachter, spatte uiteen voordat het de grond raakte. Leek een beetje op vuurwerk, maar was het niet. Wonen jullie ook in Purmerend?
grote kans dat dat het inderdaad was...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:06 schreef __Saviour__ het volgende:
meteoor ofzo
Hij is geloof ik in ieder geval niet de enige: Net een meteoor geizien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:14 schreef Iblis het volgende:
Aannemende dat TS serieus is, vraag ik de antwoorders dat ook te zijn. TS zit lang genoeg op FOK! om te weten dat ONZ/TRU/BNW e.d. ook bestaan, dus als hij zulke antwoorden had gewild, had hij daar wel gepost.
van Leiden tot Muntendam allemaal plaatsen, dus het zal zoiets zijn geweest:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:21 schreef Iblis het volgende:
Kunnen we al een kruispeiling doen? Want het was blijkbaar op heel veel plekken te zien. Dat mensen locatie + richting noemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |