Lang leve de generatie huisvrouwen die chips eten terwijl ze alle seizoenen van the Bold and the Beautiful, As the world turns, GTST, Neighbors, ONM en Goudkust kijken.quote:
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Zegt de ene
- Houd je bek of ik kanker je in die kelder
Als ik dat vroeger tegen m'n moeder had gezegd had ze me die halve winkel doorgeslagen waarrschijnlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:56 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat meen je niet.Als het mijn kind was had ik daadwerkelijk zo'n kelder gebouwd en hem daar ingekankerd.
Je mag kinderen niet meer slaan, waarschijnlijk krijgen ze thuis een "time-out" en mogen ze 2 uur de Playstation inleveren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als ik dat vroeger tegen m'n moeder had gezegd had ze me die halve winkel doorgeslagen waarrschijnlijk
En had je de rest van het jaar geen zakgeld meer gehad en een heel blauw achterwerk van de vader des huizesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als ik dat vroeger tegen m'n moeder had gezegd had ze me die halve winkel doorgeslagen waarrschijnlijk
Nee het rare was dat het gewoon een doorsnee huisvrouw wasquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:01 schreef postmortum het volgende:
zag ze er zo ongeveer uit?
[ afbeelding ]
die moeder kijkt vast gooische vrouwen en over de kook kijken , terwijl hun kids dealenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee het rare was dat het gewoon een doorsnee huisvrouw waszonder pittig kapsel dan
En die kinderen zagen er opzich ook vrij normaal uit
Noooh, had het kindje:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee het rare was dat het gewoon een doorsnee huisvrouw waszonder pittig kapsel dan
En die kinderen zagen er opzich ook vrij normaal uit
vroeger werden die ziektes er gewoon uitgeslagenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Noooh, had het kindje:
- Autisme
- ADHD
- PDD-NOS
- gescheiden ouders
- een depressie
- zijn 'uitlucht' uurtje
- een zware dag op de VSO, School, TSO, NSO
- last van een griepje
want dan mag het.
Ik vergeet:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Noooh, had het kindje:
- Autisme
- ADHD
- PDD-NOS
- gescheiden ouders
- een depressie
- zijn 'uitlucht' uurtje
- last van een griepje
want dan mag het.
Jij bent tourette vergeten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Noooh, had het kindje:
- Autisme
- ADHD
- PDD-NOS
- gescheiden ouders
- een depressie
- zijn 'uitlucht' uurtje
- last van een griepje
want dan mag het.
Ik was dan gewoon heel druk en moest maar buiten 3 rondjes om het huis rennen en mocht pas terugkomen wanneer ik normaal deedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
vroeger werden die ziektes er gewoon uitgeslagen
Potverdikkie! JA!quote:
bij mij werd er gewoon emmer koud water over mij heengeflikkerdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was dan gewoon heel druk en moest maar buiten 3 rondjes om het huis rennen en mocht pas terugkomen wanneer ik normaal deed
Op zijn minst. Vroeger was dat normaal. Tegenwoordig heeft 75% van de kinderen een aandoening en teveel aandacht. Goed opvoeden is er niet meer bij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:59 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
En had je de rest van het jaar geen zakgeld meer gehad en een heel blauw achterwerk van de vader des huizes
Was dat nodig dan? Bij ons thuis kwam 't niet eens in ons óp om zoiets te roepen! Je hebt 't toch tegen je móéder?? Hoe komen die kinderen erop om zulke taal uit te slaan?? Waar halen ze dat vandaan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
bij mij werd er gewoon emmer koud water over mij heengeflikkerd
Dat water gaat om het feit als je een beetje druk was en je aan het spacen was. Tegenwoordig ben je aan de ritalin en heb je ADHD en moet je naar een speciale school. Vroegah kreeg je een tik van pappa of een emmer koud water over je heen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:31 schreef Poem het volgende:
[..]
Was dat nodig dan? Bij ons thuis kwam 't niet eens in ons óp om zoiets te roepen! Je hebt 't toch tegen je móéder?? Hoe komen die kinderen erop om zulke taal uit te slaan?? Waar halen ze dat vandaan?
Ik vind 't al zo verschrikkelijk dat mijn net puberende zusje dingen zegt als 'lekker voor je' en 'weet ik veel' en 'boeiend' en dan zijn dat nog maar uitingen van enkel onverschilligheid.
Ik begrijp er echt niks van.
Wat zijn mijn ouders gezegend met ons..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat water gaat om het feit als je een beetje druk was en je aan het spacen was. Tegenwoordig ben je aan de ritalin en heb je ADHD en moet je naar een speciale school. Vroegah kreeg je een tik van pappa of een emmer koud water over je heen.
Met kanker schelden is iets wat niet eens in me op komt wanneer het tegen een van mijn ouders gericht is!
Dat lijkt me beter dan er een sticker op te plakken als "ADHD" of dat soort troep.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:10 schreef feelsgoodman het volgende:
Dat soort grollen sla je toch ook uit je kind.
True.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
vroeger werden die ziektes er gewoon uitgeslagen
Mijn moeder niet denk ik, maar ik ben dan ook geen negert.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
M'n moeder had me ter adoptie afgestaan.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:55 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Lang leve de generatie huisvrouwen die chips eten terwijl ze alle seizoenen van the Bold and the Beautiful, As the world turns, GTST, Neighbors, ONM en Goudkust kijken.
Ja, of de 'laat het opvoeden maar gebeuren door de staat' typesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:55 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Lang leve de generatie huisvrouwen die chips eten terwijl ze alle seizoenen van the Bold and the Beautiful, As the world turns, GTST, Neighbors, ONM en Goudkust kijken.
Ik zou haar gevenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:01 schreef postmortum het volgende:
zag ze er zo ongeveer uit?
[ afbeelding ]
Die aandoeningen hadden ze vroeger ook, maar werden niet herkend door ouders en leerkrachten. Kareltje die niet zo goed kon lezen moest dan maar houtbewerker worden, en Marietje die haar aandacht niet bij haar schoolwerk kon houden kon een mooi baantje als typiste krijgen. Onbegrijpelijk dat sommige mensen zeggen die 'goede oude tijd' te verkiezen boven de huidige gang van zaken, waarbij Karel en Marie zo geholpen kunnen worden dat ze in potentie een universitaire opleiding kunnen afronden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:08 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Op zijn minst. Vroeger was dat normaal. Tegenwoordig heeft 75% van de kinderen een aandoening en teveel aandacht. Goed opvoeden is er niet meer bij.
Wat een baasquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Zegt de ene
- Houd je bek of ik kanker je in die kelder
Het is al goed. Vertrouw maar in de medici die dingen lukraak constateren omdat hen een ziektebeeld enigszins bekend voorkomen. Ik geloof er niet meer in, want Pietje kan nu omdat hij ritalin krijgt lekker zijn gang gaan en ondertussen doen waar hij zin in heeft. Dit wel op de momenten dat de bij de opium bekende semi-drug niet werkt. Wil Pietje niet gewoon lekker zijn ding doen? Nee, Pietje moet voldoen aan het denkbeeld van de ouders die zelf hele dagen werken en wonen in een op 2 hypotheken gebaseerde doorzonwoning in een toffe gezellige kindvriendelijke vinexwijk. Kindvriendelijk? Ja, er staan 3 creches.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:06 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Die aandoeningen hadden ze vroeger ook, maar werden niet herkend door ouders en leerkrachten. Kareltje die niet zo goed kon lezen moest dan maar houtbewerker worden, en Marietje die haar aandacht niet bij haar schoolwerk kon houden kon een mooi baantje als typiste krijgen. Onbegrijpelijk dat sommige mensen zeggen die 'goede oude tijd' te verkiezen boven de huidige gang van zaken, waarbij Karel en Marie zo geholpen kunnen worden dat ze in potentie een universitaire opleiding kunnen afronden.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:06 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Die aandoeningen hadden ze vroeger ook, maar werden niet herkend door ouders en leerkrachten. Kareltje die niet zo goed kon lezen moest dan maar houtbewerker worden, en Marietje die haar aandacht niet bij haar schoolwerk kon houden kon een mooi baantje als typiste krijgen. Onbegrijpelijk dat sommige mensen zeggen die 'goede oude tijd' te verkiezen boven de huidige gang van zaken, waarbij Karel en Marie zo geholpen kunnen worden dat ze in potentie een universitaire opleiding kunnen afronden.
Doe me een plezier en krijg alsjeblieft nooit kinderen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:06 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |