Jawel, maar kijk eens in dr ogen, ze heeft gewoon een soort van duivelse blik. Alsof ze elk moment kan ontploffen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:51 schreef Ceehaa het volgende:
Hoezo duivels? Ze lijkt mij wel lief. Suf, maar lief.
Wim was aan het vertellen waarom hij niet voor Els koos. En die Astrid was ondertussen de hele tijd aan het lachen. Ze vond het wel mooi dat Els weg moest volgens mij.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begreep niet waarom Wim niet even zwaaide, ze keken dom toen Astrid en Yvon op de weg stonden.. of ik heb dat net gemist, kan ook
En die handen in de zakken![]()
Oh dat heb ik dan half gemist, past wel bij d'r ja...quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:53 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Wim was aan het vertellen waarom hij niet voor Els koos. En die Astrid was ondertussen de hele tijd aan het lachen. Ze vond het wel mooi dat Els weg moest volgens mij.
Wat is het toch een kut programmaquote:
Ze blijft maar kwaken, ik zou er gek van wordenquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:56 schreef gimme.shelter het volgende:
Dit is wel zielig; en die enge Hanneke "ik doe niks liever as werruken"! Brrr
Jij hebt liever ook een volgzaam, zwijgzaam type? Spontane vrolijke meid m.i.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:58 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze blijft maar kwaken, ik zou er gek van worden
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:57 schreef Adelante het volgende:
Bij Wietse laten ze nu maar de koeien in beeld, die maken meer geluid
Hmmm ze lijkt inderdaad op iemand ja...maar niet Inge de Bruin geloof ik...die stem he..Floortje Dessing?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Nou weet ik het, Hanneke lijkt op Inge de Bruin
Doet ie ook heel tactvolquote:
Echt he, die glimlach op z'n bekquote:
Dan was het hiervoor wel heel ergquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:01 schreef -0- het volgende:
Hij heeft nog nooit zoveel gezegd als bij het keuzemoment.
Ik ben nu ook zo ver dat ik die opmerkingen en die grijns niet meer kan verdragen en alleen eenquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:59 schreef alors het volgende:
'ja.... Dat is moeilijk...'
'ja.... Dat weet ik niet...'
'ja.... Daar heb ik nog niet zo over nagedacht....'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |