Ik had trouwens wel het idee dat hij flink gereformeerd opgegroeid was....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die Aziaat was echt geen Wietse.
Juist het tegenovergestelde joh! Die bleef maar praten.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:32 schreef Leandra het volgende:
ze had beter kunnen zeggen dat ze in een restaurant zat.
Staat ook in Privè..jammer dat ze dat schrijven kots Evert Santegoedsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar heb je weinig aan he...
[..]
En ja een gerucht, maar dan nogIk vind het zo flauw
De krant dan zeg maar
Wtfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:56 schreef Guppi het volgende:
Op radio 3 gaan ze zo boer Frans nog maar eens bellen, een interessante vraag stellen, en de luisteraar moet raden of Frans de vraag kan beantwoorden![]()
Ik ben benieuwd.
quote:Boevige boer
Ook boer Jos houdt van de vrouwtjes. In ‘Boer zoekt vrouw’ klaagt hij dat hij al 9 jaar geen relatie meer heeft gehad. Het dorp weet wel beter. Volgens Weekend is de boer een enorm feestbeest dat vaak vrouwen regelt. ‘Er is geen feest in de omgeving waarop hij ontbreekt,’ weet een dorpeling.
Sterker nog: door hem zijn zelfs twee huwelijken stukgelopen. De dames pleegden overspel met de boer en dat kostte ze hun relatie.
Ik ookquote:
Ik heb het drie keer gelezen, maar geen idee wat je nu eigenlijk zegt....quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:11 schreef Teslynd het volgende:
Ach, dat is toch onzin. Hij heeft toch tijdens de date gezegd sindsdien twee korte relaties gehad te hebben. Over scharrels werd natuurlijk niet gepraat; daar zullen de vrouwen in hun brief ook niets over geschreven hebben.
Van die vele scharrels werd duidelijk door dat eerste krantenbericht. Niet alle vrouwen waren bleken blij met hem. Maar buitenechtelijke relaties zijn altijd een zaak met (minstens) twee kanten.
Oh ja, iemand van een ander afpakken is stijl tegenwoordig?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
als een vrouw getrouwd is en ze zich toch inlaat met bv.een boer jos ,die vrijgezel is ,wie gaat er dan vreemd ?
is idd geen stijl ,helemaal eensquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, iemand van een ander afpakken is stijl tegenwoordig?
Ja die vrouw is een hoer, maar zo'n kerel moet gewoon met z'n vingers van een getrouwde vrouw afblijven. Maar ja als je al het hele dorp afgewerkt hebt, dan moet je wel ws
Ik ookquote:
Met Wietse niet nee, die blijft vermoedelijk doodstil liggen en doet niksquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:05 schreef tong80 het volgende:
Zag net voor het eerst de boeren in een voorstukje.
Daar wil je toch niet mee naar bed als vrouw zijnde
Jij bent mooi op tijdquote:
Ja of Wietse zegt na elke kreun: Moeilijkkkkquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
Met Wietse niet nee, die blijft vermoedelijk doodstil liggen en doet niks![]()
Maar Jos... hmmm zeg ik geen nee tegen
Vrouw: "Wietse, lukt het?"quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
Met Wietse niet nee, die blijft vermoedelijk doodstil liggen en doet niks![]()
Maar Jos... hmmm zeg ik geen nee tegen
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:11 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
Ja of Wietse zegt na elke kreun: Moeilijkkkk
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:12 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Vrouw: "Wietse, lukt het?"
Wietse: "Ja, uuh moeilijk"
Ja ben ook even een kopje thee aan het zetten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:15 schreef TrailerTrash het volgende:
Zo bijna klaar voor.. gauw nog even thee zetten en dan mag het beginnen
Frits is echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |