dan kom ik lekker niet bij jouw op visitequote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:38 schreef Pheno het volgende:
Uit het nijmegen topic
http://www.zideo.nl/?playzideo=6b344f536d567078&zideo=6c496d566e56733d
dan hoef ik lekker ook niet op te ruimenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kom ik lekker niet bij jouw op visite
mmmmmquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
dan hoef ik lekker ook niet op te ruimen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:38 schreef Pheno het volgende:
Uit het nijmegen topic
http://www.zideo.nl/?playzideo=6b344f536d567078&zideo=6c496d566e56733d
ja nix aan doen anders is de band naar zijn grootje (scooterbanden hebben dat ook)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb een kut band.. een te goeie band.zit er een ijzerdraad in verwerkt in de zijkant waardoor ik de buitenband niet erop krijg.
![]()
Normaal heeft een buitenband dit niet . en kan ik zelf wel de band fixen. TE irritant.
de vorige band is naar zijn grootje :p nu moet ik deze er goed op zien te krijgen . maar hij blijft maar weigeren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja nix aan doen anders is de band naar zijn grootje (je bedoelt een scooterband)
edit: ik bedoel een tubeless![]()
Je krijgt een kus van je vrouw euhm mijn vriendin euhm de vrouw van Fubar euhm...quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:35 schreef john-frusciante het volgende:
Ik zeg DOEN!
[..]
Je krijgt een kus van je vrouw euhm mijn vriendin euhm de vrouw van Fubar euhm...![]()
Ik weet het niet meer![]()
Dat lijkt wel zo'n slecht sinterklaasliedje:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lopen is ook goed met de fiets band naar de fietsenmaker
quote:Zwarte Piet ging uit fietsen,
toen knapte zijn band.
Toen moest hij gaan lopen,
met de fiets aan zijn hand.
Hij kwam in 'n dorpje,
en zei tegen de smit:
'k Geloof dat er in mijn achterband
een pepernootje zit.
De smid moest toen lachen
en plakte zijn band.
Toen kon Piet weer fietsen
door heel Nederland.
Och jongens en meisjes
let nu toch eens op!
Misschien zie je Piet wel fietsen
met Sint achterop.
Bron
Geef de gemeenschappelijke vrouw/vriendin/liefduhsbeestje maar een kus terugquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:35 schreef john-frusciante het volgende:
Je krijgt een kus van je vrouw euhm mijn vriendin euhm de vrouw van Fubar euhm...![]()
Ik weet het niet meer![]()
Je woont in een ruime boomhutquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:45 schreef Pheno het volgende:
"hoe huppelt zijn paardje
al door de bomen, hier in huis,
er staat een paard in de gang"
Kan hij niet meer zelf lopen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:48 schreef john-frusciante het volgende:
Met lift, anders komt dat paard niet in de gang
toch niet langs de trapquote:
Dat vraag ik me zelfs af. Denk dat dat beest liever via een trap gaat dan met de liftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
toch niet langs de trap
kut.. ik besef me dat dat beest ook over het dak loopt
Je hebt gelijk Marc
Ze kan ook zelf posten. Ik ga er iig niet meer door postenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef john-frusciante het volgende:
ow en mensen: het is stil hier
LL fokt me op om te dubbelposten
Ook lekkerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee, ze heeft shoarma en soep gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |