eerst een hapje maken, dan kokenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:22 schreef Fha het volgende:
Hapjespan gekochtEindelijk. Mag ik al gaan koken of is het nog te vroeg?
Geen flauw idee. Ik noem het altijd "soort van koekenpan met deksel" maar dan snapte mijn ma me nietquote:
ik heb alleen een volle zakquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is niet waar![]()
een goed gevulde beurs is ook okay
is LL aan het verzaken?!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb alleen een volle zak
bye byequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:31 schreef MaleDuck het volgende:ik ga er vantussen
fijne avond allemaal!
Doei! Jij ook!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:31 schreef MaleDuck het volgende:ik ga er vantussen
fijne avond allemaal!
Ik ben aan het dromen over de grillpan die ik binnenkort krijg en wat ik dan allemaal voor lekkere dingen ga makenquote:
Het is ook nooit goed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede TT, doch het staat er nog steeds in
quote:
morgenquote:
Spannend! Succes alvastquote:
Dankjequote:
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dankjewel blij dat ik ergens mag komen
* Nijns duimt voor lieve Fhaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat snap ik![]()
Ik had gister gesprek bij de boekwinkel, die gaan ergens deze week of begin volgende week bellen.. Dus ben benieuwd
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede TT, doch het staat er nog steeds in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |