Nou, je mist wel een hoop van de grapjes die slaan op deel 1 anders hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Absoluut het is een megavet spel. Laat UC1 lekker voor wat het is anders. Is best een aardige game hoor maar deel 2 is echt minstens 10 keer zo tof. En je mist er niks aans als je deel 1 niet uitspeelt IMHO.Geen spoilers in het filmpje
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:57 schreef Libereco het volgende:
Even een vraagje: staat er op de UK versie ook Nederlandse ondertiteling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat weg is blijft een beetje...
Ik neem aan dat je het einde van Chapter 25 bedoelde?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:48 schreef NobleBeast het volgende:
Spel liep tegen het einde aan wel een keertje vast, en heb mijn ps3 pas sinds vorige week![]()
Als het niet snel genoeg gaat, gewoon match making een keer verlaten en er weer in gaan. Net zoals in de beta. Ik hoef eigenlijk nooit lang te wachten. Hooguit een minuut of 2.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:23 schreef intraxz het volgende:
Wat een slome matchmakingAls ik iets haat is het dat. Ik koop een spel om te spelen, niet om te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo droog.![]()
Ik ben het zo met je eens.....En dan zit je er eindelijk in en dan blijkt dat je op een kut host zit na 5 min. knallen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:48 schreef intraxz het volgende:
10 seconde is al te lang. Waarom niet gewoon een lijst waar je zelf kan kiezen wat je joint? Al die slechte excuusjes veranderen niet dat matchmaking bij elke game zuigt.
Same herequote:Op maandag 19 oktober 2009 18:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oke!
Heb hem toenstraks maar even gekocht!
Limited edition dus, want die was even duur als de normale!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die conversaties zijn echt briljant.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Chapter 13 & 14:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naughty Dog gaf aan dat het juist andersom was.... meer avontuur, minder actie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:30 schreef CP69 het volgende:
Echt wel een gaaf spel.
Deel 2 is mooier en meer op aktie gericht , waarbij deel 1 eigenlijk meer avontuurlijker was , vind ik ...
Tot nu toe vind ik het nog redelijk gelijkwaardig aan UC1 qua tijd dat aan beide besteed wordt, maar de actie is gewoon veel toffer uitgevoerd. Niet alleen maar constant achter elkaar dezelfde gastjes knallen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Naughty Dog gaf aan dat het juist andersom was.... meer avontuur, minder actie.
Nouja, hij zal van de week wel binnenkomen en dan kan ik er zelf achter komen.
Ik hoop toch dat het wat meer klauteren en ontdekken is dan in deel 1. Daar werd er toch iets te veel geschoten vond ik.
Importeer dan uit Engeland voor een euro of 45 ofzo! Arkham Asylum is echt gruwelijk goed, moet je gespeeld hebben!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik twijfelde tussen Batman en deze, maar ik wacht wel tot batman 30 euro kost.
Eigenlijk moet je beide hebben maar uncharted staat idd nog hoger.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit weekend ga ik hem halen
Ik twijfelde tussen Batman en deze, maar ik wacht wel tot batman 30 euro kost.
Deel 1 knalde ik zowat in 1 keer door zo spannend
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Gewoon deel lekker uitspelen joh, die is ook de moeite waard. Ik heb deel 2 besteld maar nog steeds niet binnen. Zit met deel 1 op 99%quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
tering!
zit met uncharted 1 nog op 60%!
en wou morgen eigenlijk uncharted 2 gaan halen :/
zo te zien bevalt ie bij de meeste mensen wel !
en ja die laatste 1% is best lastig.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Chapter 17 & 18.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uit in 10:30Echt geweldig
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Wow![]()
Ben nu pas bij Chapter 6 maar;SPOILER: chapter 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:38 schreef RaymanNL het volgende:
Wow![]()
Ben nu pas bij Chapter 6 maar;SPOILER: chapter 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Ja, ik kon het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Tegenstanders metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn niet lief
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: