budgetgaming.nlquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar haal je dit nou weer vandaan?
http://www.freerecordshop(...)rted-2-among-thieves
Same herequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:10 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Amazon.co.uk. De verwachting volgens de site is dat het maandag binnen is.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Binnen!![]()
Straks er maar eens goed voor gaan zitten.
Ik ben bijna bij het einde (85% ofzo volgens het save systeem) en nog 0 vastlopers gehad (60 GB model) firmware 3.0 (de ene voor de meest huidige firmware)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:22 schreef Gamer_V het volgende:
Hmmm... na weer ongeveer een uur of vier spelen liep ie weer vast. Verbanden?
Hier nog niks. Hopelijk morgen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Binnen!![]()
Straks er maar eens goed voor gaan zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. level is drie keer zo gedetailleerd als in U1. Oogt veel natuurlijker en de belichting is ongeëvenaard.Voice acting? Zeg maar gerust Hollywood-waardig.
Tot zover is het echt genieten geblazen, het zal mij benieuwen of de game dit belachelijk hoge niveau aanhoudt.
Wehkamp (yeah i knowquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:38 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Hier nog niks. Hopelijk morgen.Waar heb jij hem vandaan dan Cyberia?
Het wordt alleen maar beterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Tot zover is het echt genieten geblazen, het zal mij benieuwen of de game dit belachelijk hoge niveau aanhoudt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:
Nu in chapter 17, en zit op 55%, wel genoeg chapters dus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik zal de verleiding moeten weerstaan GV. Ik wil het rustig in korte pozen spelen zonder dat ik het idee krijg dat de aftiteling te snel in beeld komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN-ID: Blue-Eyed-NL
Dat was inderdaad een wow moment. Ben je al bij chapter 6?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Alleen kijken als je level 3 voorbij bent.
http://i33.tinypic.com/1j291w.jpg![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet. Ben nu bij de chapter daarvoor: Urban Warfare. Vette chapter, alleen is de verrassingsfactor er vanaf aangezien dit de eerste beelden waren die ze toonden van het spel in mei.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een wow moment. Ben je al bij chapter 6?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:16 schreef Robert.T het volgende:
Wat ik toch jammer vond in level 18 is *spoiler*Klopt, alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Ik ben bij 4 maar ik heb dit geloof ik gemist?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Alleen kijken als je level 3 voorbij bent.
http://i33.tinypic.com/1j291w.jpg![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
IK! Ik spring nu onlinequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:48 schreef Catch_me het volgende:
Mensen voor coop/online? M' n tag is RainmakerNL
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:28 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Alleen voor mensen die klaar of bijna klaar zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Ik had hem al op normal uitgespeeld, hard zit ik ook vast. ergens 3 kwart ofzoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:51 schreef delano.888 het volgende:
Ik zit vast in Uncharted 1 op hard, maar die wil ik wel eerst uitspelen voor ik aan 2 begin
Dat was het eerste wat ik online heb gedaan met de volledige versie. Ik zat na 1 ronde gelijk op level 5quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:02 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Is best tof die coop mode, xp gaat ook vrij hard daar
De co-op is nog wel leuk om te proberen hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:18 schreef wolfrolf het volgende:
Nu net dan begonnen. Het begin is wel gelijk erg indrukwekkend met die hangende trein![]()
Ik ga de storymode lekker relaxed spelen, want ik geeft echt geen donder om de multiplayerLaters
Mja wie weet ga ik 't wel een keer proberen. Ik ben gewoon niet zo van multiplayer in het algemeenquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
De co-op is nog wel leuk om te proberen hoor
quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:26 schreef torn_Machina het volgende:
Zo, de singleplayer in 1 dag uitgespeeld.
Het feit dat je het spel in één dag hebt uitgespeeld. Dat is mijn inziens nogal zonde.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wat?Ik heb mij er prima mee vermaakt hoor. Straks maar ff wat chapters her spelen.
Zonde wil ik het niet noemen. Het is al een tijdje terug dat ik zoveel uur in 1 gamesessie heb gestopt. Zegt dus genoeg over de kwaliteit en speelplezier van de game.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het feit dat je het spel in één dag hebt uitgespeeld. Dat is mijn inziens nogal zonde.
Vanavond trek in wat potjes DM?
Je gaat dit spel toch niet in het Nederlands spelenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:17 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens wel slecht dat er in het begin van de game een volledige scene niet vertaald is, en dus in het engels isIs die game niet uitgetest voordat tie werd uitgebracht in het nederlands ofzo?
Naja, Uncharted
Lag in de MP? Waar? Zelfs nog niet met de beta meegemaakt. Ik vind de MP trouwens heel goed uitgewerkt ook al is het gewoon een extra'tje.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:23 schreef JayKudo het volgende:
Ik vind de multiplayer van dit spel wel zo gigantisch bagger. Die close combat autoaim in combinatie met de lag is wel zo slecht en random, heb hier helemaal niks mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is echt walgelijk vet
EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EPIC WIN PWNAGE
[ Bericht 3% gewijzigd door wolfrolf op 18-10-2009 21:42:12 ]lekker faxen heel de dag echt genot
Ik klik er toch altijd opquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Gebruik. Verdomme. Nou. Eens. Spoiler. Tags.
Eens, dit zuigt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. houd ik het even voor gezien
Het verslaan vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vind ik wel een mooie afsluiter voor vandaag
[ Bericht 9% gewijzigd door wolfrolf op 18-10-2009 22:54:05 ]lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Speel. Verdomme. Door.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Coole. Manier. Van. Praten. Bro.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Dit spel (single player, /care @multiplayer) is echt fucking bruut. Wanneer komt deel 3?
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
J0n33n5 d03 33n5 Ni3t z00 1rr1tantOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
H1j b3g0n.quote:
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Ik ben zojuist wat vets tegen gekomen, niet normaal!!
SPOILERSZ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Probeer eens wat van de co-op manquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
Dit spel (single player, /care @multiplayer) is echt fucking bruut. Wanneer komt deel 3?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik ben zojuist wat vets tegen gekomen, niet normaal!!
SPOILERSZ!Ja, want ik heb hem al dagen uitgespeeld, nou, waar had je het over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Nergens, bromsnor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:35 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, want ik heb hem al dagen uitgespeeld, nou, waar had je het over?
tering!
zit met uncharted 1 nog op 60%!
en wou morgen eigenlijk uncharted 2 gaan halen :/
zo te zien bevalt ie bij de meeste mensen wel !Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Absoluut het is een megavet spel. Laat UC1 lekker voor wat het is anders. Is best een aardige game hoor maar deel 2 is echt minstens 10 keer zo tof. En je mist er niks aans als je deel 1 niet uitspeelt IMHO.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
tering!
zit met uncharted 1 nog op 60%!
en wou morgen eigenlijk uncharted 2 gaan halen :/
zo te zien bevalt ie bij de meeste mensen wel !
Geen spoilers in het filmpje
[ Bericht 13% gewijzigd door wolfrolf op 18-10-2009 23:11:06 ]lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Nouja, de personages staan je natuurlijk wat dichter bij het hart.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Absoluut het is een megavet spel. Laat UC1 lekker voor wat het is anders. Is best een aardige game hoor maar deel 2 is echt minstens 10 keer zo tof. En je mist er niks aans als je deel 1 niet uitspeelt IMHO.Geen spoilers in het filmpje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Uncharted krijgt een prequel
Eye of Indra dus.
Toen ging ik wat googlen, schijnt er al een prequel te bestaan van Uncharted!
Uncharted Drake's TrailOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Rijksmuseum Amsterdam!quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:57 schreef delano.888 het volgende:
Uncharted krijgt een prequel
Eye of Indra dus.
Toen ging ik wat googlen, schijnt er al een prequel te bestaan van Uncharted!
Uncharted Drake's Trail
Nou, je mist wel een hoop van de grapjes die slaan op deel 1 anders hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Absoluut het is een megavet spel. Laat UC1 lekker voor wat het is anders. Is best een aardige game hoor maar deel 2 is echt minstens 10 keer zo tof. En je mist er niks aans als je deel 1 niet uitspeelt IMHO.Geen spoilers in het filmpje
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:57 schreef Libereco het volgende:
Even een vraagje: staat er op de UK versie ook Nederlandse ondertiteling?lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Erg vette game ervaring was dat zeg! Zaterdagavond om 7 uur begonnen en zondagnacht/maandagochtend om half 4 uitgespeeld in 13:33 uur. Op Mario Galaxy na nooit zo'n lange gamesessie gehad. Spel liep tegen het einde aan wel een keertje vast, en heb mijn ps3 pas sinds vorige weekNa een levenlang Nintendo, de wii vorige week toch maar verkocht door magere spellenaanbod. Goede zet geweest denk ik!
Wat weg is blijft een beetje...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke!
Heb hem toenstraks maar even gekocht!
Limited edition dus, want die was even duur als de normale!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat weg is blijft een beetje...![]()
Ik neem aan dat je het einde van Chapter 25 bedoelde?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:48 schreef NobleBeast het volgende:
Spel liep tegen het einde aan wel een keertje vast, en heb mijn ps3 pas sinds vorige week![]()
Het is namelijk bekend dat het spel voor veel mensen hier vastloopt.
De PS3 even opnieuw opstarten en je kunt weer verder.
De exacte details weet ik niet, die kun je zelf wel vinden.![]()
![]()
Wat een slome matchmakingAls ik iets haat is het dat. Ik koop een spel om te spelen, niet om te wachten
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma![]()
Als het niet snel genoeg gaat, gewoon match making een keer verlaten en er weer in gaan. Net zoals in de beta. Ik hoef eigenlijk nooit lang te wachten. Hooguit een minuut of 2.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:23 schreef intraxz het volgende:
Wat een slome matchmakingAls ik iets haat is het dat. Ik koop een spel om te spelen, niet om te wachten
![]()
![]()
10 seconde is al te lang. Waarom niet gewoon een lijst waar je zelf kan kiezen wat je joint? Al die slechte excuusjes veranderen niet dat matchmaking bij elke game zuigt.XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo droog.![]()
![]()
Ik ben het zo met je eens.....En dan zit je er eindelijk in en dan blijkt dat je op een kut host zit na 5 min. knallen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:48 schreef intraxz het volgende:
10 seconde is al te lang. Waarom niet gewoon een lijst waar je zelf kan kiezen wat je joint? Al die slechte excuusjes veranderen niet dat matchmaking bij elke game zuigt.
![]()
Same herequote:Op maandag 19 oktober 2009 18:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oke!
Heb hem toenstraks maar even gekocht!
Limited edition dus, want die was even duur als de normale!
Maar goed ik zou er ook geen extra geld aan uitgeven voor de extra's die je erbij krijgt.
Singe player is geweldig, online nog niet kunnen proberen... duurt mij veels te lang voordat ik een game join. Beetje jammerWe stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.![]()
Die conversaties zijn echt briljant.![]()
Chapter 13 & 14:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Chapter 13 & 14:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik moet hem nog bestellen in Engeland, scheelt toch weer wat (zolang de douane je niet pakt.)x Jussle![]()
Urgh de Infamous platinum release is verzet naar 1 december
Maar dat is offtopic
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Bugje gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt wel een gaaf spel.
Deel 2 is mooier en meer op aktie gericht , waarbij deel 1 eigenlijk meer avontuurlijker was , vind ik ...
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Naughty Dog gaf aan dat het juist andersom was.... meer avontuur, minder actie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:30 schreef CP69 het volgende:
Echt wel een gaaf spel.
Deel 2 is mooier en meer op aktie gericht , waarbij deel 1 eigenlijk meer avontuurlijker was , vind ik ...
Nouja, hij zal van de week wel binnenkomen en dan kan ik er zelf achter komen.
Ik hoop toch dat het wat meer klauteren en ontdekken is dan in deel 1. Daar werd er toch iets te veel geschoten vond ik.![]()
Tot nu toe vind ik het nog redelijk gelijkwaardig aan UC1 qua tijd dat aan beide besteed wordt, maar de actie is gewoon veel toffer uitgevoerd. Niet alleen maar constant achter elkaar dezelfde gastjes knallen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Naughty Dog gaf aan dat het juist andersom was.... meer avontuur, minder actie.
Nouja, hij zal van de week wel binnenkomen en dan kan ik er zelf achter komen.
Ik hoop toch dat het wat meer klauteren en ontdekken is dan in deel 1. Daar werd er toch iets te veel geschoten vond ik.![]()
Ik vond het klimmen in die ijslevels op een gegeven moment wel genoeg, gelukkig dacht Drake er ook zo over![]()
![]()
Dit weekend ga ik hem halen
Ik twijfelde tussen Batman en deze, maar ik wacht wel tot batman 30 euro kost.
Deel 1 knalde ik zowat in 1 keer door zo spannend![]()
![]()
Uncharted 2 is echt fantastisch. Alleen niet als je blu ray player kapot is gegaan, je een nieuwe hebt besteld, alleen dan het inbouwen nog niet lukt, maar hem al wel bij een vriend hebt gespeelt en je hem nu ook wilt spelen.
![]()
![]()
Ik vind deel 2 zoveel toffer omdat het richten van je wapen zo ontzettend veel beter is. Bij deel 1 schiet je gewoon te vaak compleet kansloos mis, als je zo'n beetje midden op het poppetje schietFrustrerend. Derhalve betwijfel ik of ik ooit deel 1 nog zal spelen
Naar mijn idee is deel 2 eigenlijk wat 1 had moeten zijn.
Fuck it, Uncharted 2 is gewoon perfect
Importeer dan uit Engeland voor een euro of 45 ofzo! Arkham Asylum is echt gruwelijk goed, moet je gespeeld hebben!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik twijfelde tussen Batman en deze, maar ik wacht wel tot batman 30 euro kost.
[ Bericht 3% gewijzigd door wolfrolf op 20-10-2009 22:55:08 ]lekker faxen heel de dag echt genot
Forum Opties Forumhop: Hop naar: