Ja daarvoor wel ! .... en heel ver daarvoor ook, maar dat was onder een andere naamquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Euhh ja zeg maar april dit jaar ben ik voor t eerst in de palingsoep terecht gekomen...
\ok, omdat ik je van VOL een beetje ken... en hier soms dus ik wist niet of je nou al langer hier zat.Maar achteraf heeft Bommie t daar wel eens over gehad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja daarvoor wel ! .... en heel ver daarvoor ook, maar dat was onder een andere naam
Maar hoezo, je gaat toch nou niet keihard Kloon roepen ofzo hèquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Euhh ja zeg maar april dit jaar ben ik voor t eerst in de palingsoep terecht gekomen...
Ik weet van niets hoor, schat!quote:
Weet ik schatquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weet van niets hoor, schat!
Van Vol, ... geen slechte dingen gehoord toch, hoop ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
\ok, omdat ik je van VOL een beetje ken... en hier soms dus ik wist niet of je nou al langer hier zat.Maar achteraf heeft Bommie t daar wel eens over gehad.
Bommie wordt alleen geaccepteerd VOL omdat ie dingen schijnt te doen voor het Opperhoofd Snaptnix daar. Wat die dingen zijn weten slechts een paar mensen, maar er wordt wel altijd heel giechelig over gedaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:52 schreef Anniebab het volgende:
[quote]Op dinsdag 13 oktober 2009 18:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Van Vol, ... geen slechte dingen gehoord toch, hoop ik
[/quoteWelnee, dat jullie juist vaak samen op FOK of VOL zaten,
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Bommie wordt alleen geaccepteerd VOL omdat ie dingen schijnt te doen voor het Opperhoofd Snaptnix daar. Wat die dingen zijn weten slechts een paar mensen, maar er wordt wel altijd heel giechelig over gedaan![]()
*proest*quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Bommie wordt alleen geaccepteerd VOL omdat ie dingen schijnt te doen voor het Opperhoofd Snaptnix daar. Wat die dingen zijn weten slechts een paar mensen, maar er wordt wel altijd heel giechelig over gedaan![]()
Je onderschat me weer eensquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Van Vol, ... geen slechte dingen gehoord toch, hoop ik
Ik weet 't, dit gaat weer rechtstreeks naar die enge commissie die je daar hebt. In zal vanavond wel weer bij Snap in de Kelder ontboden wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je onderschat me weer eens![]()
Denk dat je teveel Albert kijkt!
En huurt Huub het nu???quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:43 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Claire heeft haar zaak verkocht de inboedel daarvan. Het pand is een huurpand en daarvan is waarschijnlijk gewoon de huur opgezegd. Pand was geen eigendom van Claire.
De zaak? Lijkt me niet logischquote:
Waarom staat dit hier?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:58 schreef peeet1 het volgende:
Titel: Gino stemt op Dj Michiel Type: Publieke hyves
2009-10-12 22:20:33
Aan: dgk1en2
Verstuurd via: Gino Politi Fanhyve
Beste vrienden,
Zoals jullie weten heb ik Viva La Mamma
opnieuw opgenomen. Dit heb ik gedaan samen met DJ Michiel. Hij is dit jaar genomineerd voor een party award 2009 in de categorie "opkomende party dj". Om deze award te kunnen winnen is het belangrijk zo veel mogelijk stemmen te krijgen. Mensen kunnen stemmen op www.partyawards.nl
De planning voor de singel was 15 oktober maar dit gaan we niet halen aangezien we de singel misschien ook in het Nederlands en Duits gaan opnemen.
We houden jullie op de hoogte,
Grazie e buona notte,
Gino
Volgens mij heeft ze alle spullen nog hoor.Althans ze schreef onlangs op haar hyves bij WWW dat ze kapot was van de salon leeghalen..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:43 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Claire heeft haar zaak verkocht de inboedel daarvan. Het pand is een huurpand en daarvan is waarschijnlijk gewoon de huur opgezegd. Pand was geen eigendom van Claire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |