Hulde voor deze terechtwijzing, schat!quote:
Dat is dan weer heel verstandig van alledrie, schat!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hulde voor deze terechtwijzing, schat!
OT: tis in de media nu wel angstvallig stil rondom de weglopende breedbekkikkr en die arme claire en sophie!
Heerlijk he ?? Herfst .. Die stormen enz.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hulde voor deze terechtwijzing, schat!
OT: tis in de media nu wel angstvallig stil rondom de weglopende breedbekkikkr en die arme claire en sophie!
Weet je wel hoe lang het duurt voor er weer een beetje vorm in zo'n vrouw zit ....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Over uitkramen gesproken, waarom kon Huub niet wachten totdat Claire een beetje uitgekraamd was
Dat weet je vantevoren, beetje zwak om dat tegen iemand te gebruikenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lang het duurt voor er weer een beetje vorm in zo'n vrouw zit ....
Oh dus Claire was te dik ..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lang het duurt voor er weer een beetje vorm in zo'n vrouw zit ....
Ach, ze kon wel een beetje kont gebruiken! ... schat!quote:
Krijg je dat van zwangerschap dan wil ik er ook een.. Maar drie maanden en niet langerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach, ze kon wel een beetje kont gebruiken! ... schat!
Voor mij niet, ik kijk altijd alleen naar het innerlijk van vrouwenquote:
Binnenkant hersteld snel hoor, daar hoef je het niet voor te latenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Die Laaf met die kruiwagen schijnt daar anders nog vrolijk rond te lopenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Binnenkant hersteld snel hoor, daar hoef je het niet voor te laten
Nou dat ligt aan t aantal binnen-hechtingen.......quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Binnenkant hersteld snel hoor, daar hoef je het niet voor te laten
Dat lig 'm eraan wat jij voor jouw tijd noemt ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:37 schreef Anniebab het volgende:
Hey Jian, zat jij zeg maar voor mijn tijd ook al vaak op FOK??
Aan de binnenkantquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Die Laaf met die kruiwagen schijnt daar anders nog vrolijk rond te lopen
Euhh ja zeg maar april dit jaar ben ik voor t eerst in de palingsoep terecht gekomen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat lig 'm eraan wat jij voor jouw tijd noemt ?
Vies verhaaltje he?quote:
Claire heeft haar zaak verkocht de inboedel daarvan. Het pand is een huurpand en daarvan is waarschijnlijk gewoon de huur opgezegd. Pand was geen eigendom van Claire.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:00 schreef Diamonds het volgende:
Ze hebben de boel dan snel verkocht in Hilversum. Da's wel zo prettig voor alle partijen.
Eierstokken rapen ..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |