Echt heel interessant! Boeiend ook. Ik hoor daar dan ook graag meer over. In SES ofzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:25 schreef littlemamita het volgende:
ja ik las dus voor waarvoor en waarover mijn scriptie moet gaan, hoewel ik mij leukere onderwerpen kan bedenken........!
Boeien! Boeien! Interessant! Ik hang aan je lippen! Ga door! (vrij naar teeuwen)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:19 schreef littlemamita het volgende:
Het is ook mogelijk om een onderzoek te doen voor je (afstudeer)scriptie. Naast coaching op vakinhoudelijk gebied krijg je ook voldoende persoonlijke begeleiding. Je hebt de beschikking over onze uitgebreide vakliteratuur. Daar staat tegenover dat we van jou initiatief en doorzettingsvermogen verwachten. Behalve dat je zo je felbegeerde studiepunten kunt behalen, leer je onze organisatie, maar ook je eigen kwaliteiten, echt kennen.
Gaat ie een kelder metselenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:30 schreef Suikeroom het volgende:
Huub twittert met Lange Frans over de gamma en de praxis
Voor dat naar verluid 16 jarige thaise jongetje waar hij , zo beweren boze tongen, Claire en een drie maanden oude baby voor in de steek laat?quote:
En sommigen keken al DGK voor de meute keek en hebben Huub zelf horen vertellen dat hij niet altijd even makkelijk was in de kroeg en andere "sociale" situaties.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Sommigen horen alleen wat ze willen horen,zou kunnen
leuk duo lange frans en kleine huubquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:30 schreef Suikeroom het volgende:
Huub twittert met Lange Frans over de gamma en de praxis
Doe eens eff normaal joh Pffff wat jij uitkraamt is echt ongeloofelijkquote:
Over uitkramen gesproken, waarom kon Huub niet wachten totdat Claire een beetje uitgekraamd wasquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Doe eens eff normaal joh Pffff wat jij uitkraamt is echt ongeloofelijk![]()
Ohh the fuckquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:53 schreef Leandra het volgende:
Interessante combinatie trouwens.... iemand die stage loopt bij de belastingdienst, en loopt te dreigen het sommige users privé heel moeilijk te maken.
Dat is het slag waar de BD op zit te wachten
Oh god ik moest even op google ... Schatquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach.... voor je het weet doet er weer iemand een AnthonyZeus![]()
Zelf??quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh god ik moest even op google ... Schat
Van wiequote:
Ohhh ..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet jullie dames, dat was met name gericht tegen LS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |