da's hetzelfde als dat je zegt dat je 200 mag rijden of door het rode licht mag rijden, mits je niet wordt betrapt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:18 schreef frien het volgende:
Pijpen/beffen/neuken --> spannend, mits niet betrapt.
Er staat toch niet dat ze het niet not-done vind. Ze vindt het spannend. En daar geef ik dr groot gelyk in. Zolang je kinderen en minderjarige er niet mee lastig val, kan het mij ook vrij weinig boeie. Oudere mensen zijn wel wat gewend en dat is het probleem van het neukend paarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:36 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
da's hetzelfde als dat je zegt dat je 200 mag rijden of door het rode licht mag rijden, mits je niet wordt betrapt.
het mag of het mag niet, hoe groot de kans is dat je wordt betrapt moet niet relevant zijn.
Ik denk toch dat mn oma het niet bepaald op prijs zou stellen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:40 schreef Chinless het volgende:
[..]
Er staat toch niet dat ze het niet not-done vind. Ze vindt het spannend. En daar geef ik dr groot gelyk in. Zolang je kinderen en minderjarige er niet mee lastig val, kan het mij ook vrij weinig boeie. Oudere mensen zijn wel wat gewend en dat is het probleem van het neukend paar
Datquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:07 schreef _Loki het volgende:
Ik ga niet verder dan zoenen in het openbaar. Soms een beetje ongezien plagen ook wel, maar daar blijft het bij. De spanning van betrapt worden vind ik echt níet opwindend.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:34 schreef ThePain het volgende:
ik vind het heel irritant als mensen dat doen vooral lelijke fokkers die emo zijnwil je lekker je broodje eten heb je dat voor je neus ik smack je moer
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:29 schreef raymonnetje het volgende:
buiten sex = koud
Ja, wat is het nouquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:14 schreef woads het volgende:
Buiten sex = Niet chil
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:34 schreef ThePain het volgende:
ik vind het heel irritant als mensen dat doen vooral lelijke fokkers die emo zijnwil je lekker je broodje eten heb je dat voor je neus ik smack je moer
nee maar wat is dan de vraag:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:40 schreef Chinless het volgende:
[..]
Er staat toch niet dat ze het niet not-done vind. Ze vindt het spannend. En daar geef ik dr groot gelyk in. Zolang je kinderen en minderjarige er niet mee lastig val, kan het mij ook vrij weinig boeie. Oudere mensen zijn wel wat gewend en dat is het probleem van het neukend paar
dit dusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:06 schreef weekontol het volgende:
ik vind het altijd wel spannend om de grens op te zoeken. trein, rijdende auto, bios of in een club.
de gedachten dat je betrapt kunt worden, maakt het juist zo geil.
jij neukt niemandquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:57 schreef Seven.of.Nine het volgende:
In een lift all the way, in het trappenhuis all the way. Dit wel midden in de nacht als het rustig is. Overdag sowieso alleen zoenen, geen gefriemel. 's Nachts na het uitgaan.. wel, ligt nogal aan de plek. Ik ga niet midden op straat iemand neuken, maar op een verscholen plekje, why not?
Ik sluit me aan bij bovenstaande.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:18 schreef verleiding het volgende:
Knuffelen, zoenen etcetera, moet kunnen.
Beetje strelen etcetera, als niemand het ziet in de bioscoop bijvoorbeeld, het zwembad.
"Het" doen, als ik zeker weet dat we er niemand mee lastigvallen/niemand ons kan betrappen.
Dat het je opwind om buiten naakt te zijn of bepaalde seksuele dingen te doen omdat je speelt met de gedachte dat mensen je soms kunnen betrappen.quote:
het is toch ook gewoon zoquote:
Ten eerste, als vrouw zijnde kun je wel degelijk andere vrouwen neuken. Ten tweede, ik heb een soort van seksrelatie met een man.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:18 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ten eerste, als vrouw zijnde kun je wel degelijk andere vrouwen neuken. Ten tweede, ik heb een soort van seksrelatie met een man.
die zijn gewoon jaloersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:49 schreef Vaganza het volgende:
ik werd gevingerd in een disco
vond het zelf niet zo bijzonder eigk maar iedereen ( op eeen ander forum ) vond me een slet
hahaha.
He verdorie, nou baal ik pas echt dat dat stuk van Chasing Amy niet op youtube staatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:18 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ten eerste, als vrouw zijnde kun je wel degelijk andere vrouwen neuken. Ten tweede, ik heb een soort van seksrelatie met een man.
Géweldig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:49 schreef Vaganza het volgende:
vond het zelf niet zo bijzonder eigk maar iedereen ( op eeen ander forum ) vond me een slet
hahaha.
Overdag niet nee...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:59 schreef Laurensius het volgende:
Ik heb zelf weinig moeite mee om een van die dingen te doen in het openbaar..
Maar wel zonder dat je er kinderen mee lastig valt oid.. dus sex in de speeltuin is dus weer not done :p
als ik jou nou de dvd stuur of een avi van de film, knip jij dan het stukje dat je bedoelt eruit en zet je het voor de rest op YouTube?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He verdorie, nou baal ik pas echt dat dat stuk van Chasing Amy niet op youtube staat
Overigens ben ik het eens met Banky
in je kond begrijp ik dus. wat is daar nou lekker aanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:49 schreef Vaganza het volgende:
hahaha.
Het betrapt kunnen worden ,het niet mogen is juist het leuke eraan. Thuis kan je kreunen en gillen wat je wilt, toch geen hond die het merkt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:15 schreef frien het volgende:
Ik zie toch een hoop mensen die hun seksuele fantasieën uitvoerig uitleven in het openbaar. Niks mis mee denk ik zo, je lusten letterlijk van de daken schreeuwenMaar het zet me wel aan het denken: is gewoon lekker samen in bed/op de keukentafel/onder de douche waar niemand je kan zien niet veel intiemer? Je kan dan wel meer de tijd voor elkaar nemen en het blijft zeg maar jullie 'geheimpje'. Niemand hoeft het te weten. Het heeft allebei wel 'iets'...
Ik vind het lastig er echt goed van te genieten als we in het openbaar seks hebben, en dan doel ik voornamelijk op neuken. De rest kan gedaan worden zonder al te veel in het oog te springen en daarvan kan ik dus makkelijker genieten als we het in het openbaar doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:15 schreef frien het volgende:
Ik zie toch een hoop mensen die hun seksuele fantasieën uitvoerig uitleven in het openbaar. Niks mis mee denk ik zo, je lusten letterlijk van de daken schreeuwenMaar het zet me wel aan het denken: is gewoon lekker samen in bed/op de keukentafel/onder de douche waar niemand je kan zien niet veel intiemer? Je kan dan wel meer de tijd voor elkaar nemen en het blijft zeg maar jullie 'geheimpje'. Niemand hoeft het te weten. Het heeft allebei wel 'iets'...
Hoezo in men kont?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:02 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
in je kond begrijp ik dus. wat is daar nou lekker aantja, ieder het zijne he
je zegt dat je gevingerd werd in een disco. en aangezien je geen kutje hebt volgens het poppetje naast je foto lijkt er niet veel meer over te blijven danquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:31 schreef KomtdiedanHe het volgende:
Wijfen die zo geil zijn !!
en zichzelf zo kunnen verlagen , om in het openbaar
En man te gaan... wtf.. je ook doet .. Zijn gewoon Hopelose Huishoertjes
Als ze dat met 1man kan , dan wil je niet weten wie ze nog meer
heeft afgewerkt op zaterdag avond in een donerksteegje .. op je knieen een gast zuigen!!
How Low can You Go!!
Sex is iets Intiems Niet Openbaar .
of niet piere??quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:46 schreef Ernemmertje het volgende:
in het openbaar.. knuffelen.. maar echt zoenen en meer in het openbaar moet ik dronken voor zijn, hahaha of heel erg verliefd
oh sorry, ben 100 % vrouwquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
je zegt dat je gevingerd werd in een disco. en aangezien je geen kutje hebt volgens het poppetje naast je foto lijkt er niet veel meer over te blijven dan
u talking to me ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:31 schreef KomtdiedanHe het volgende:
heeft afgewerkt op zaterdag avond in een donerksteegje .. op je knieen een gast zuigen!!
How Low can You Go!!
oke. dan is dat ook weer opgehelderd hequote:Op zondag 18 oktober 2009 18:44 schreef Vaganza het volgende:
[..]
oh sorry, ben 100 % vrouw
weet-ik-veel hoe dat werkt hier
Als je de schoen pastquote:
psssst hoe verander je dat?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:12 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
oke. dan is dat ook weer opgehelderd he
mwa..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Thuis kan je kreunen en gillen wat je wilt, toch geen hond die het merkt.
Geldt bovenstaande ook voor lesbo's?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:31 schreef KomtdiedanHe het volgende:
How Low can You Go!!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:31 schreef KomtdiedanHe het volgende:
How Low can You Go!!
Wat je zegt, als emo's het doen is het focking ranzig! Dat die domme mongolen dat ergens in een donker hoekje gaan doen!quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:24 schreef drunk_on_shadows het volgende:
2 vissers te zitten en 2 bejaarden op n bankje...ik denk niet dat ze het door hadden want dan waren ze wel weggegaan...
mja je denkt wel ff van oeps...
Klinkt als een geile date!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:03 schreef Emanuelle_Bdsm het volgende:
Zoenen en froebelen mag hij van mij best doen. En ik zal ook mijn hand IN zijn broek steken om hem te voelen en op te geilen. Rare is dat ik andersom ietwat genanter zou vinden en toch een grens trekAan mijn borsten mag hij zitten mits ze bedekt blijven.
Laatst nog gedaan voor restaurant (blij dat het donker is al).![]()
Sex? Spannend mits kans klein is en de mensen niet over je heen struikelen. Wil best begluurd worden maar hoef het niet te weten.
Heel geil ja....natuurlijk beetje afknapper dat hij me niet even meetrok naar een wat donkerder plekje voor meer feel :-)quote:
Misschien iets voor een volgende datequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:18 schreef Emanuelle_Bdsm het volgende:
[..]
Heel geil ja....natuurlijk beetje afknapper dat hij me niet even meetrok naar een wat donkerder plekje voor meer feel :-)
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:02 schreef biekske2009 het volgende:
's Morgens na het stappen reden we met de auto naar huis, we hadden elkaar onderweg helemaal opgegeild en konden niet meer wachten tot thuis... dus op de eerste de beste parking (verlaten, dus we konden niemand storen) verhuisden we naar de achterbank. Toen we klaar waren, werd er zachtjes op het beslagen raam getikt. Politiepatrouille... ze hadden netjes gewacht tot de strijd gestreden was en we kwamen er met een waarschuwing vanaf. We gaan nog elk weekend stappen, maar zorgen ervoor dat we thuis zijn voor het feest écht losbarst.
Da's een leuk én haalbaar voornemenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:48 schreef Flouwer het volgende:
Voor de rest zou ik het ook wel 's nachts in een auto seks willen hebben. Maar dat is een voornemen voor 2010
1 woord: hoerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:16 schreef i_am_god het volgende:
Beste wat mij is overkomen = gepijpt worden door een chick terwijl ik aan de bar stond in een drukke discotheek. De adrenaline gierde door mijn lichaam
Getver zou ik nu nooit doen vieze vriendin heb jijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:46 schreef PalmRoyale het volgende:
M'n vriendin heeft me wel eens in een pashokje van de C&A afgetrokken. Ze stapte het hokje in en ze pakte zomaar m'n plassertje beet en trok me af
*Voelt zich aangesprokenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:24 schreef VeerEli het volgende:
Ach...ik zal overdag niet verdergaan dan zoenen in het openbaar.
Maar heb het 's nachts ook wel eens op een schoolpleintje gedaan hoorDan liggen de kinderen toch op bed
Het ligt denk ik ook wel een beetje aan hoe je bijv. zoent in het openbaar. Ik zag overdag een keer in het Vondelpark een gozer zitten met zn wijf bovenop hem die gewoon aan het droogneuken waren en gewoon vet heftig aan het bekken waren. Dat vind ik te ver gaan
Maar gewoon op een normale, subtiele manier moet kunnen vind ik.
Het veranderd met de jaren denk ik. Vroeger (heel vroeger) was het niet zo raar om seks op straat of openlijk te hebben denk ik. De Grieken deden het toch ook al overal en met iedereen? Sinds 'de beschaving' en welvaart is gekomen, wordt het indd. allemaal een stuk preutser. Vrouwen van nek tot schouders bedekt terwijl ze in de Middeleeuwen ook flinke inkijk hadden. Ik hoef ook niet alles te zien maar zal het niet snel een schande noemen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:31 schreef El_Matador het volgende:
De seksuele moraal is trouwens een stuk preutser dan vroeger. Jammer is dat.
Was ze lelijk of ben je homo?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:52 schreef Lamon. het volgende:
Een collegaatje heeft de neiging gehad om me meerdere malen te strelen en vast te pakken tijdens werk.
Nou zag ik het enkel als teken van genegenheid, en vond ik het op zich niet erg, maar eigenlijk kan ze dat toch niet maken?
Dat is toch een soortement van seksuele intimidatie op de werkvloer, als ik er niet om vraag?
Maar ja, daar zijn vrouwen weer degenen die voorgetrokken worden. Als ik het zou doen kan ik een klacht aan mijn broek krijgen, maar omgekeerd zouden ze me volgens mij niet eens serieus nemen.
Buiten werk vind ik dat iedereen moet kunnen doen wat ze willen, het is tenslotte hun zaak, en anderen kunnen gewoon omkijken als het hun niet aanstaat.
Zoiets dus. Veel verder en dan zou ik een taxi bellen voor naar huis te gaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:03 schreef Emanuelle_Bdsm het volgende:
Zoenen en froebelen mag hij van mij best doen. En ik zal ook mijn hand IN zijn broek steken om hem te voelen en op te geilen. Rare is dat ik andersom ietwat genanter zou vinden en toch een grens trekAan mijn borsten mag hij zitten mits ze bedekt blijven.
Laatst nog gedaan voor restaurant (blij dat het donker is al).![]()
Sex? Spannend mits kans klein is en de mensen niet over je heen struikelen. Wil best begluurd worden maar hoef het niet te weten.
Je had verwacht dat ze je een vroom nonnetje ging noemen?quote:Op zondag 15 november 2009 17:48 schreef Mellebelleke het volgende:
Ooit een keer in een lift gedaan, kwam een ouder echtpaar binnen waarvan de vrouw zei tegen haar man wat een ordinaire slet zeg
nee hoorquote:Op zondag 15 november 2009 18:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je had verwacht dat ze je een vroom nonnetje ging noemen?
Wss. op het moment zelf heel kut, maar nu kun je er heel erg om lachen of nietquote:Op zondag 15 november 2009 17:48 schreef Mellebelleke het volgende:
Ooit een keer in een lift gedaan, kwam een ouder echtpaar binnen waarvan de vrouw zei tegen haar man wat een ordinaire slet zeg
Op dat moment kun je wel door de grond zakken ja zeker als zoiets gezegd word als ik er nu aan terugdenk kan ik er zeker om lachenquote:Op zondag 15 november 2009 23:55 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Wss. op het moment zelf heel kut, maar nu kun je er heel erg om lachen of niet
en vorige x in de ballenbak bij McDonalds had je geen bezwaarquote:Op zondag 15 november 2009 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
( mits niet in het bovengenoemde kinderspeeltuintje)
quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en vorige x in de ballenbak bij McDonalds had je geen bezwaar
wij hadden toen echt zoiets van okeeeeee, lachequote:Op maandag 26 oktober 2009 08:02 schreef frien het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar hoe de mensen die betrapt zijn zich voelden op dat moment..
Was de spanning in 1 keer weg? Ontstond er een lachwekkende situatie? Of was het doodserieus niet leuk en zou je het nooit meer op die manier doen? Kan natuurlijk ook juist kicken zijn en voor herhaling vatbaar
Ik ben een keer betrapt toen ik met mijn vriendin op een verlaten veldje met ERG hoog gras bezig was.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:02 schreef frien het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar hoe de mensen die betrapt zijn zich voelden op dat moment..
Was de spanning in 1 keer weg? Ontstond er een lachwekkende situatie? Of was het doodserieus niet leuk en zou je het nooit meer op die manier doen? Kan natuurlijk ook juist kicken zijn en voor herhaling vatbaar
Je moet niet zoveel denken, verdiep je er eerst in zou ik zeggen. Het beeld dat je schetst slaat nergens op namelijk. Ik vraag me ook af waar je dat op baseert überhauptquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het veranderd met de jaren denk ik. Vroeger (heel vroeger) was het niet zo raar om seks op straat of openlijk te hebben denk ik. De Grieken deden het toch ook al overal en met iedereen? Sinds 'de beschaving' en welvaart is gekomen, wordt het indd. allemaal een stuk preutser. Vrouwen van nek tot schouders bedekt terwijl ze in de Middeleeuwen ook flinke inkijk hadden. Ik hoef ook niet alles te zien maar zal het niet snel een schande noemen.
Ik gok erop dat jij je er wel in verdiept hebt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Steeven het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel denken, verdiep je er eerst in zou ik zeggen. Het beeld dat je schetst slaat nergens op namelijk. Ik vraag me ook af waar je dat op baseert überhaupt.
De reden waarom ik er fel op in ga komt voornamelijk door je woordkeuze uit je eerdere post. Men portretteerde naakte mannen naar een bepaald ideaalbeeld, vrouwen werden pas veel later gebruikt als model en eigenlijk was dat not done. Dat was toen de moraal. De schilderijen waar je op doelt zijn geromantiseerde prenten uit het neoclassicisme, ergo overdreven ideaalbeelden op een doek. Tevens moesten vrouwen maar binnen blijven. De hele koppeling met een lossere seksuele moraal snap ik dan ook niet. Zo heel veel anders was het vroeger niet vergeleken met nu. Pedofielen waren ook toen niet populair.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik gok erop dat jij je er wel in verdiept hebt?
Prima, maar ik dacht op schilderen, tekeningen en dergelijke boeken (vroeger ook op school) goed gezien te hebben dat vrouwen er bloter bijliepen dan tegenwoordig fatsoenlijk wordt gevonden. Over de Grieken heb ik ook weleens gelezen dat zij doorgaans makkelijker seks hadden ook met de verschillende sekse.
Ik verzien niet zomaar wat, dit is het beeld dat ik had door dingen die ik heb gelezen/bekeken.
Prima, dan heb jij gelijk. Het was maar een idee. Je hoeft het niet zo serieus te nemen. Het hele topic gaat hier geeneens over.quote:
Ik probeer lichtjes te schijnen op allerlei plekken waar men onzin uitkraamt, dus graag gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 23:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Prima, dan heb jij gelijk. Het was maar een idee. Je hoeft het niet zo serieus te nemen. Het hele topic gaat hier geeneens over.
Dank u. Ik kan rustig slapen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:59 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik probeer lichtjes te schijnen op allerlei plekken waar men onzin uitkraamt, dus graag gedaan.
Ijslollyquote:Op donderdag 24 december 2009 00:57 schreef Ethanolic het volgende:
Recent updateje ; gepijpt worden in de sneeuw!
Succesje
Nee, dat viel wel mee.quote:
Misschien moet je je tenen volgende keer ook in iets warms stoppenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, dat viel wel mee.
Gek genoeg had ik eerder koude tenen dan een koude lul
Ik vind het idee betrapt te kunnen worden altijd heel spannend...quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:44 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik vind het idee betrapt te kunnen worden altijd heel spannend...
Heb hier hele goeie ervaringen mee.
Dat heb ik vroeger ook weleens gedaan en nog wel erger.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:24 schreef VeerEli het volgende:
Ik zag overdag een keer in het Vondelpark een gozer zitten met zn wijf bovenop hem die gewoon aan het droogneuken waren en gewoon vet heftig aan het bekken waren. Dat vind ik te ver gaan
Dat klinkt echt heel erg.. vreemd.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:01 schreef Rengaw het volgende:
Hehe ik vind sex in het openbaar best geil..
Mezelf afgetrokken in de trein, vriendin gevingerd in een hondenuitlaatplek en een parkeerplaats.
Wil liever nog een stapje verder
Kreeg ze daarna ook een koekje van je?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:01 schreef Rengaw het volgende:
Mezelf afgetrokken in de trein, vriendin gevingerd in een hondenuitlaatplek en een parkeerplaats.
Ik vind dit vele malen enger, dat er iemand zit te sponsberen in de trein...quote:Op maandag 11 januari 2010 18:01 schreef Rengaw het volgende:
Dat is niet hetzelfde, met openbare seks breng je geen anderen in gevaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:36 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
da's hetzelfde als dat je zegt dat je 200 mag rijden of door het rode licht mag rijden, mits je niet wordt betrapt.
het mag of het mag niet, hoe groot de kans is dat je wordt betrapt moet niet relevant zijn.
Je weet dat overal camera's hangen in de treinquote:Op maandag 11 januari 2010 18:01 schreef Rengaw het volgende:
je gaat dan wel erg uit van wat je zelf wil.quote:Op woensdag 13 januari 2010 04:27 schreef Paginabeheerder het volgende:
Wat mij betreft moet het bijna allemaal kunnen, tot seks in het openbaar aan toe.
Een andere vraag is of je het moet willen? Seks in het openbaar op een rustig plekje vind ik geen probleem, maar om het nu ergens op het stadsplein te doen... nee.
het is lastig inschatten wat het voor een kind aan serieuze consequenties kan hebben als het getuige is van vleselijke activiteiten in het openbaar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:31 schreef Mr.K het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde, met openbare seks breng je geen anderen in gevaar.
Dat ligt gecompliceerder. Persoonlijk mogen ze van mij... hoe walgelijk ik de aanblik misschien ook zou vinden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:13 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
je gaat dan wel erg uit van wat je zelf wil.
jij wil het zelf niet doen op een stadsplein. ik ook niet trouwens.
maar wat vinden we ervan als iemand anders (en die mafketels zijn er) het WEL willen doen op een stadsplein?
mogen ze dat, of niet?
Kinderen zijn van nature niet bang voor muizen, pas als ze hun moeder horen krijsen en in paniek zien raken raken ze er pas van "bewust" dat dat kleine beestje een verschrikkelijk groot gevaar is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:14 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
het is lastig inschatten wat het voor een kind aan serieuze consequenties kan hebben als het getuige is van vleselijke activiteiten in het openbaar.
ik denk dat er meer bij komt kijken dan alleen maar de reactie van de ouders.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:29 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Kinderen zijn van nature niet bang voor muizen, pas als ze hun moeder horen krijsen en in paniek zien raken raken ze er pas van "bewust" dat dat kleine beestje een verschrikkelijk groot gevaar is.
Hetzelfde heb je met seks in het openbaar. Als een ouder rustig reageert, dan wordt het kind ook niet getraumatiseerd.
Dat kun je je afvragen en misschien ook wel terecht. Maar voor mij staat als een paal boven water dat de rol van hysterische reacties van ouders ernstig wordt onderschat wanneer de kinderen een trauma oplopen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:24 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik denk dat er meer bij komt kijken dan alleen maar de reactie van de ouders.
Eens, al kan het wel een spannend element zijn wanneer je het in het "openbaar" doet, maar dan meer op een plek waar je welleens betrapt zou kunnen worden. Niet letterlijk openbaar dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Sex doe je niet in het openbaar..omdat liefde bijzonder is en niet afgeloerd hoeft te worden door vreemden die jaloers zijn...
Je gaat er vanuit dat seks en liefde onafscheidelijk zijn. Maar geldt dat wel voor iedereen? Of is dat een idee die je aan anderen wilt opleggen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Sex doe je niet in het openbaar..omdat liefde bijzonder is en niet afgeloerd hoeft te worden door vreemden die jaloers zijn...
dat allerlaatste weet ik niet, maar verder ben ik het wel erg eens met je.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:32 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
........
Maar voor mij staat als een paal boven water dat de rol van hysterische reacties van ouders ernstig wordt onderschat wanneer de kinderen een trauma oplopen.
En maar weinigen durven zich daarover uit te spreken, want de hysterische reacties worden als 'normaal' gezien en het hebben van openbare seks als abnormaal. En dat laatste is ook wel terecht, maar staat veel losser van trauma's van kinderen, dan de reactie van de ouders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |