push the tempo,quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:19 schreef Puala het volgende:
pff, 20 keer ge-ft-d en toen pas kwam 't topic. tempo joh
quote:
ft?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:19 schreef Puala het volgende:
FietsTocht?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:19 schreef Puala het volgende:
quote:
die jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
I push my seed in her bush for life
It's gonna work because I'm pushing it right
Pff, doe het zelfquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:36 schreef AMDB het volgende:
Bijna topic 1100, die moet natuurlijk ook vandaag komen.
Uiteraardquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:36 schreef AMDB het volgende:
Bijna topic 1100, die moet natuurlijk ook vandaag komen.
Och, die lopen toch al jaren te jammerenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is me iets teveel van het goede. Stellen mods ook niet op prijs volgens mij.
modsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is me iets teveel van het goede. Stellen mods ook niet op prijs volgens mij.
QFT.quote:
Dat kan toch ook wel met de baas erbij?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:42 schreef AMDB het volgende:
De bazen hier zijn weg, gelijk iedereen aan het ouwehoeren enzo
Eigenlijk moet je gewoon terug, het is een val.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:44 schreef jna het volgende:
hmm net uitnodiging gekregen voor reunie van basisschool
Kennelijk niet...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat kan toch ook wel met de baas erbij?
Wie nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie heeft trouwens de OP verneukt?
Geen idee, is al wel een paar topics zo geloof ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Mietjesquote:
was het maar zo'n feest. Geen zorgen niks, elke dag voetballen op het schoolplein. Ik zou het wel wetenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je gewoon terug, het is een val.
kut negers ook altijdquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:45 schreef jna het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest. Geen zorgen niks, elke dag voetballen op het schoolplein. Ik zou het wel weten
Vroeg naar bed gaan, verplicht naar schoolquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:45 schreef jna het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest. Geen zorgen niks, elke dag voetballen op het schoolplein. Ik zou het wel weten
Buitenspelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vroeg naar bed gaan, verplicht naar school
Luxe-paardquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:48 schreef brtausi het volgende:
Zit nu met een veels te lekker/duur broodje rosbief/rucola/pijnboompitten/tomaten mayo te pauzeren.
Stelletje luilakken zijn het hier, altijd naar de broodjeszaken
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
tussen de middag naar huis en om half 4 klaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer relaxtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:49 schreef brtausi het volgende:
[..]
tussen de middag naar huis en om half 4 klaar
3 uur hierquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:49 schreef brtausi het volgende:
[..]
tussen de middag naar huis en om half 4 klaar
Jep, door zo'n gespierde afghaan (of hoe je het ook schrijft) Hij deed een flying kick daar word je bang vanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:49 schreef jna het volgende:
[..]
whehehe manianman werd gepest op de basischool
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:51 schreef jna het volgende:
mongolen die denken dat kruidnoten en pepernoten hetzelfde zijn![]()
![]()
![]()
![]()
! x1000!
Oja Pauze was het codewoord dat je bijna hier was. Ik ga vast liggen, de deur staat openquote:
Ja in groep 8 (weet eigenlijk niet meer of het ook al in groep 7 was). Was niet verplicht hoor, maar de hele klas bleef wel.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:19 schreef Puala het volgende:
pff, 20 keer ge-f5-d en toen pas kwam 't topic. tempo joh
Tu es fou.quote:
Oh balenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:59 schreef DjRex89 het volgende:
Net weer door mn knie gegaan tijdens het voetbalVerrek van de pijn nu, maja mn eigen stomme schuld..
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:59 schreef DjRex89 het volgende:
Net weer door mn knie gegaan tijdens het voetbalVerrek van de pijn nu, maja mn eigen stomme schuld..
Shit, nu moet ik zelf poepen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
* AMDB bedenkt zich dat de meeste mensen 's ochtends producten van koeien eten/drinken
Ik was lunchenquote:
Geen idee, ff kijken hoe het gaat..quote:
Tres bien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:05 schreef jna het volgende:
Gaan ze mn franse les uitlachen. Ik had wel tres veel voorsprong in de brugklas
Wie sagt man das? Englische Sprache kan ich mir besser aussenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ook zo'n hekel aan. Duits ook. Doe mij maar lekker engels
Ja, Limburg is natuurlijk ook Duitslands België. Of Belgisch Duitsland. Iig geen Nederland.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wie sagt man das? Englische Sprache kan ich mir besser aussen
Limburgers kunnen zich tenminste verstaanbaar maken met de taal die het land heeftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja, Limburg is natuurlijk ook Duitslands België. Of Belgisch Duitsland. Iig geen Nederland.
Noorwegen ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
ZWEEDS![]()
Die meiden daar, de taal, de mooie natuur
Blijkbaar wel ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:27 schreef AMDB het volgende:
We gaan het toch niet stil laten vallen nu hè?
Nou ik heb ondertussen best wel een gigantische pestbui gekregen, dus gok niet dat je blij zult zijn met me.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij bent terug, dan komt het goed toch?
gewoon zeggen wat je echt vindtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:29 schreef Puala het volgende:
Shit man, vriendlief doet moeilijk. Ik wil bij hem langs komen, maar hij zeikt zo gigantisch. Eerst mag ik niet door het donker rijden, dan regel ik iets anders (kreeg het aangeboden, anders had ik het niet geregeld) en dan is het weer niet goed. Nu wilt hij bij mij komen eten en ik wil gewoon niet dat hij naar mij toe komt?
Nee, en wil het niet weten ook. Onzinquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:33 schreef ManianMan het volgende:
Jongens en meiden, ik hoor net dat het de dag des stagiaires is, weet er iemand iets vanaf
weet ik veel, ben geen stagiairquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:33 schreef ManianMan het volgende:
Jongens en meiden, ik hoor net dat het de dag des stagiaires is, weet er iemand iets vanaf
Doe ik, maar normaal ontvang ik echt in 10 minuten tijd geen 8 smsjes ofzo. Voel me echt zwaar kut nu.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:31 schreef AMDB het volgende:
Oh balen. Gewoon je zin doordrukken. 'Het maakt toch niet meer uit'
Je bent toch niet zo iemand die als het uit is gelijk een hekel aan de ander heeft?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat krijg ik echt niet meer vriendelijk mijn mond uit
Dat is dan maar zo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat krijg ik echt niet meer vriendelijk mijn mond uit
Nee, maar ik kan gewoon erg slecht tegen zeuren en doordrammen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo iemand die als het uit is gelijk een hekel aan de ander heeft?Dan ben je veels te lang bij 'm gebleven.
Je gaat gewoon naar hem toe, klaar. Hij zorgt maar dat ie thuis isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan gewoon erg slecht tegen zeuren en doordrammen.
Bedankt voor de linkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:39 schreef ManianMan het volgende:
Baoh wat een geweldig topic in KLB, lach me nu nog kapot
Idd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:39 schreef jna het volgende:
[..]
Je gaat gewoon naar hem toe, klaar. Hij zorgt maar dat ie thuis is
Ja, is lachen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:40 schreef jna het volgende:
Ohja, dat ene topic in KLB. Echt hilarisch
Is het niet eens tijd dat je het gewoon uit maakt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Idd.
En ik wil niet dat hij bij mij mee-eet. Dat wordt dan weer zo'n showtje en daar voel ik niets voor.
Dat gebeurt vanavond dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:42 schreef jna het volgende:
[..]
Is het niet eens tijd dat je het gewoon uit maakt?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:29 schreef Puala het volgende:
Shit man, vriendlief doet moeilijk. Ik wil bij hem langs komen, maar hij zeikt zo gigantisch. Eerst mag ik niet door het donker rijden, dan regel ik iets anders (kreeg het aangeboden, anders had ik het niet geregeld) en dan is het weer niet goed. Nu wilt hij bij mij komen eten en ik wil gewoon niet dat hij naar mij toe komt?
Nouquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:47 schreef ManianMan het volgende:
Vrouwen en hun slimheid. dit topic natuurlijk Een pareltje, als je het mij vraagt!
I'm in!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:03 schreef AMDB het volgende:
Denk aan de doelstelling mensen. Deze werkdag nog #1100!
Alles gaat fout! Waarom werkt software nooit zoals het moet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:03 schreef DjRex89 het volgende:
Hmm onze TI man is 1 middagje weg en meteen paniek in de tent
Nee er moet voor vanavond een build gemaakt en getest wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alles gaat fout! Waarom werkt software nooit zoals het moet?
Ik kijk 2 uur niet en je bent een topic verder.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als dit al snel is, dan zou ik maar uitkijken met autorijden, krijg je zo een hartaanval van.
ja.. onze stagiair heeft net getrakteerdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:33 schreef ManianMan het volgende:
vroegah was je dan 4 topics verderquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik kijk 2 uur niet en je bent een topic verder.
En mn rijbewijs heb ik bewust nog niet
gewoon actieverequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hadden jullie dan zoveel meer mensen? Of gewoon actievere mensen?
Kijk het spamrecord bij de stats danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hadden jullie dan zoveel meer mensen? Of gewoon actievere mensen?
Waarom zou je je rijbewijs niet willen dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik kijk 2 uur niet en je bent een topic verder.
En mn rijbewijs heb ik bewust nog niet
Zal zo eens een kijkje nemen. Maar dan kan ik niet tegelijkertijd postenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kijk het spamrecord bij de stats dan
Zit in Tilburg op kamers, school en stad is 3 minuten lopen, als ik een keer naar huis ga pak ik et OV wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waarom zou je je rijbewijs niet willen dan?
Te snel is ook niet leuk. Dat soort reeksen ben ik snel weg, wil het wel allemaal bij kunnen houden.quote:
Daar zit wat in.. Ik rij nu elke dag voor mijn stage (80km) dus dan is het wel handig. 'Probleem' is wel dat ik de laatste paar maanden alleen maar in een automaat heb gereden. Maar ach, schakelen is net als fietsen, dat verleer je nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zit in Tilburg op kamers, school en stad is 3 minuten lopen, als ik een keer naar huis ga pak ik et OV wel.
Autorijden leer je pas als je een rijbewijs hebt, gezien mijn oefening dan vrij gering is zal 't weinig zin hebben
Het is gewoon altijd handig. Ik heb 'm ook en is al een paar keer van pas gekomen. En nu ik niet rij krijg ik ook geen strafpuntenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zit in Tilburg op kamers, school en stad is 3 minuten lopen, als ik een keer naar huis ga pak ik et OV wel.
Autorijden leer je pas als je een rijbewijs hebt, gezien mijn oefening dan vrij gering is zal 't weinig zin hebben
Automaatquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar zit wat in.. Ik rij nu elke dag voor mijn stage (80km) dus dan is het wel handig. 'Probleem' is wel dat ik de laatste paar maanden alleen maar in een automaat heb gereden. Maar ach, schakelen is net als fietsen, dat verleer je niet
wij niet gelukkigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
true
En Daph was af en toe ook echt heeeeel erg
Dat heb ik dus ook. Zeker omdat ik elke dag in de file sta, dan is een automaat echt handig! En het is onzin dat een automaat langzamer is dan met de hand schakelen (dat argument hoor je vaak). Als je een automaat in sportstand zet met een DSG versnellingsbak dan pakt hij het ultieme moment om te schakelen. Door de DSG zal dit bijna naadloos gebeuren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Automaat![]()
![]()
Ik dacht vroeger altijd dat schakelen gewoon cool was en dat het charme had, totdat ik in een automaat reed. Ik wil nooit meer iets anders! (niet dat ik ooit een auto gehad heb).
Met handschakelen in de stad zit ik vaak bij het volgende stoplicht net aan in z'n 3. Met een automaat rij ik dan al 70 zonder dat ik het in de gaten hebquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Zeker omdat ik elke dag in de file sta, dan is een automaat echt handig! En het is onzin dat een automaat langzamer is dan met de hand schakelen (dat argument hoor je vaak). Als je een automaat in sportstand zet met een DSG versnellingsbak dan pakt hij het ultieme moment om te schakelen. Door de DSG zal dit bijna naadloos gebeuren.
Dat kan dan ook wel weer voor problemen zorgenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Met handschakelen in de stad zit ik vaak bij het volgende stoplicht net aan in z'n 3. Met een automaat rij ik dan al 70 zonder dat ik het in de gaten heb
Mijn moeder heeft een schakelbak en m'n vader een automaat. Vooral in de auto van m'n moeder gereden en 1x bij m'n pa. Had verder geen last van het ontbreken van een koppeling. Geen enkele keer de neiging gehad 'm in te trappenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat kan dan ook wel weer voor problemen zorgenMaar ik zou ook echt niet anders willen. Wel relax dat ik vanaf dat ik mn rijbewijs heb, ik zowel in een automaat als schakelbak gereden heb. Zo trap ik in een automaat tenminste niet perongeluk vol op de rem
Omdat het switchen dan heel makkelijk gaat. Je raakt niet aan 1 van de 2 echt gewend.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een schakelbak en m'n vader een automaat. Vooral in de auto van m'n moeder gereden en 1x bij m'n pa. Had verder geen last van het ontbreken van een koppeling. Geen enkele keer de neiging gehad 'm in te trappen
Hoe helpt zowel in een schakel als automaat tegen het intrappen van de rem in een automaat? Lijkt me juist dat je het dan vaker fout doet?
Omdat een DSG traploos is, dus je blijft gewoon 'constant' versnellen. Is eigenlijk gewoon een heule lange 1e versnelling.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Zeker omdat ik elke dag in de file sta, dan is een automaat echt handig! En het is onzin dat een automaat langzamer is dan met de hand schakelen (dat argument hoor je vaak). Als je een automaat in sportstand zet met een DSG versnellingsbak dan pakt hij het ultieme moment om te schakelen. Door de DSG zal dit bijna naadloos gebeuren.
Nou daar twijfel ik al geruime tijd over, alleen hij wist me telkens te overtuigen dat dat juist was etc. Alleen ergens diep van binnen wist ik wel dat het niet juist was.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:44 schreef DjRex89 het volgende:
Maar Paula, wat ik dan wel weer vreemd vind is dat je 2 weken geleden(?) nog op zoek was naar aan appartementje om samen te wonen.. Is er dan iets in die 2 weken gebeurt waardoor je het opeens niet ziet zitten ofzo?
/doet poging om vrouwen te begrijpen
Als ik in een automaat zit ga ik rijden als in een kart... remmen met linksquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een schakelbak en m'n vader een automaat. Vooral in de auto van m'n moeder gereden en 1x bij m'n pa. Had verder geen last van het ontbreken van een koppeling. Geen enkele keer de neiging gehad 'm in te trappen
Hoe helpt zowel in een schakel als automaat tegen het intrappen van de rem in een automaat? Lijkt me juist dat je het dan vaker fout doet?
Haha, nee die neiging heb ik niet gehad toen. Lekker het linkerbeen ergens wegleggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ik in een automaat zit ga ik rijden als in een kart... remmen met links
later als je groot bent?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:48 schreef AMDB het volgende:
Ik koop later lekker een automaat. Gewoon omdat het relaxt is.
Later als ik groot ben jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
later als je groot bent?
Koop dan gewoon een fruitautomaat!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ik in een automaat zit ga ik rijden als in een kart... remmen met links
Ik vond het al zo raar..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou daar twijfel ik al geruime tijd over, alleen hij wist me telkens te overtuigen dat dat juist was etc. Alleen ergens diep van binnen wist ik wel dat het niet juist was.
Ben hier al vanaf #125, dus dan zijn die laatste paar echt niet zo belangrijk meerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:58 schreef AMDB het volgende:
Gelukkig. Vlak voor de 1100 dood gaan is niet zo leuk natuurlijk. #1111 is natuurlijk nog belangrijker.
And you know it!quote:
Nou ja, ik heb vorige week al tegen mijn vriend gezegd dat ik niet wil samenwonen. Dat dat gewoon allemaal te snel gaat en dat ik ontzettend onzeker ben over wat ik voel.quote:
Er kan geen stress zo erg zijn dat er niet even koffie gedronken kan worden!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:01 schreef DjRex89 het volgende:
Hier ook pauzetijd maar denk dat door de stress deze overgeslagen wordt
Ja maar omdat je daarvoor serieus interesse had in een appartementje.. Wat als dat door was gegaan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb vorige week al tegen mijn vriend gezegd dat ik niet wil samenwonen. Dat dat gewoon allemaal te snel gaat en dat ik ontzettend onzeker ben over wat ik voel.
Zullen we samen spammen?quote:
Nou ja, dat weet ik dus niet. Ik ben gewoon nu blij dat dat niets is geworden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar omdat je daarvoor serieus interesse had in een appartementje.. Wat als dat door was gegaan?
Mag ik kijken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik doe liever andere dingen met boys als spammen![]()
maar vooruit
Ook goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik doe liever andere dingen met boys als spammen![]()
maar vooruit
Sterkte!quote:
Ja natuurlijk. Maar dit is veel beter zo. Het moment zelf is kut maar daarna zul je je beter voelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel. Hoe verder de dag vordert, hoe vervelender het gevoel in mijn buik word.
Dat houd ik mezelf ook voor. Ik ga het ook gewoon doen. Ben eigenlijk wel vastbesloten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar dit is veel beter zo. Het moment zelf is kut maar daarna zul je je beter voelen
dat bedoel ik.. maar als ik niet mag kijken van de potentieel te bekekenen houdt het al helemaal snel opquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Kijken mag altijd volgens mij. Ook als je een vriendin hebt
Precies!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Kijken mag altijd volgens mij. Ook als je een vriendin hebt
waarom zou dat anders zijn?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Kijken mag ook als je een vriend hebt toch?
JA! En zoniet dan heb je toch een zielige vriend sorry hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Kijken mag ook als je een vriend hebt toch?
Geen idee, maar ik denk, ik controleer het nog eventjes.quote:
Nee hoor. Players playen veel chickies. Hoeven niet per sé een vriendin te hebben. Wel 10 scharrels. Of meerdere vriendinnen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Players zijn juist mensen die vreemdgaan, kijken mag maar aanraken niet ...
Nou ik heb verhalen gehoord van zijn vrienden waarbij mijn nekharen toch aardig overeind gingen staan. Dus ik zou het denk ik niet accepteren van 'mquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
JA! En zoniet dan heb je toch een zielige vriend sorry hoor
Oh...ja daar mag je kijkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:19 schreef Psychonikeo het volgende:
en wat heb jij erover te zeggen jna? ik wilde kijken bij Dean en Paula!
echt waar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk, ik controleer het nog eventjes.
Want anders ben ik de afgelopen tijd zwaar in overtreding geweest
SSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:23 schreef AMDB het volgende:
Paula, single zijn betekent niet automatisch dat ik je toestemming geef om iedereen hier maar af te werken
Ik ben erg selectief, dus wees niet bang dat dat gebeurt hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:23 schreef AMDB het volgende:
Paula, single zijn betekent niet automatisch dat ik je toestemming geef om iedereen hier maar af te werken
Neuhquote:
Ik krijg net 3 PM's dat ik je toch toestemming moet verlenen, dus bij deze.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben erg selectief, dus wees niet bang dat dat gebeurt hoor
En jij bent de vrijwilliger die die wel wil gevenquote:
Ik zei toch dat het nog wel spannend zou wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel. Hoe verder de dag vordert, hoe vervelender het gevoel in mijn buik word.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En jij bent de vrijwilliger die die wel wil geven
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:22 schreef AMDB het volgende:
Ik vind het hier iets te intiem worden...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het nog wel spannend zou worden
Er is vanavond toch een live verbinding? Of las ik dat nou foutquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:29 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Spanning = Angst
Succes vanavond Paula
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat wisten ze hier dondersgoed. Nu hoef je je niet expres buitengesloten te voelen
Streaming via webcam met internet bedoel jequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er is vanavond toch een live verbinding? Of las ik dat nou fout
Dat is de bedoeling.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:31 schreef DjRex89 het volgende:
In dit tempo hebben we over een half uur weer een nieuw topic
Audio via telefoon wordt ook goedgekeurd..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Streaming via webcam met internet bedoel je?
daar draai ik mijn hand niet voor omquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En jij bent de vrijwilliger die die wel wil geven
dat weet ik tochquote:
Laten we er een apart subforum voor openen. Of een topic in R&Pquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Streaming via webcam met internet bedoel je?
Letterlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar draai ik mijn hand niet voor om
[..]
dat weet ik toch
ja en bij unibet kan je wedden wat z'n reactie wordtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er is vanavond toch een live verbinding? Of las ik dat nou fout
Of een apart forum!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Laten we er een apart subforum voor openen. Of een topic in R&P
Nah denk dat video toch wel leuker is, dat gezicht eropquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Audio via telefoon wordt ook goedgekeurd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:33 schreef jna het volgende:
[..]
ja en bij unibet kan je wedden wat z'n reactie wordt
Weet jij een beter onderwerp dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:34 schreef AMDB het volgende:
Eigenlijk is dit wel heel lullig voor Paula, ik denk dat we er beter over op kunnen houden.
Mja, en dan eindelijk weekendquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Nog maar 3 dagen na deze dag![]()
Of eigenlijk meer
Aaah, dankjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik krijg net 3 PM's dat ik je toch toestemming moet verlenen, dus bij deze.
Ja beter! ANDER ONDERWERP!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:34 schreef AMDB het volgende:
Eigenlijk is dit wel heel lullig voor Paula, ik denk dat we er beter over op kunnen houden.
Ja, jullie durven wel als ik ff bakkie thee ben halen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:34 schreef AMDB het volgende:
Dankjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:29 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Spanning = Angst
Succes vanavond Paula
Spammen en SMen lijkt in de uitspraak heel erg op elkaar. Ik ga er vanuit dat dit géén toeval is.quote:
Zolang je mijn naam er maar niet in plaatst vind ik alles best.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:37 schreef DjRex89 het volgende:
Wel weer een goed onderwerp voor een TT
Nee nee. Maar ondertussen hequote:
Heul niet. Heb niets gedaan dat niet mag.quote:[..]
pff.. je verdient gewoon straf
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:38 schreef AMDB het volgende:
Dus het wordt, Stage SC #1100 - Spammen en SM-en door!
Leuk, limburgs en meiden gaat niet samen. Weet je dat nou nog niet?!?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Kansloos ja, ik houdt het maar bij leuke Limburgse meiden
Wilde net zeggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Leuk, limburgs en meiden gaat niet samen. Weet je dat nou nog niet?!?
vies he?quote:
uhm.. voor zover ik weet niet. Dan verdien je het niet, maar vind ik gewoon dat het moetquote:[..]
Heul niet. Heb niets gedaan dat niet mag.
Ik wil een #1 positiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:40 schreef AMDB het volgende:
Ik denk dat we veel mensen in de top 100 hebben staan morgen.
Koeievlaai ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:41 schreef jna het volgende:
Het enige wat samengaat met Limburg is vlaaien
heul viesquote:
Nou dan heb je gewoon lekker pechquote:[..]
uhm.. voor zover ik weet niet. Dan verdien je het niet, maar vind ik gewoon dat het moet
Lange post in een reactiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Moet het wel opgevolgd worden!
FOK is traag op het beslissende moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |