En wat is er dan pcies mis met gewoon relaxt doen, praatje maken en niet te bang zijn voor de mogelijke scenarios die zich kunnen voltrekken? Waarom moet het via een boek met code words en theorieen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:36 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze ook gewoon voor het geld uiteraard. Maar omdat het zo ontzettend zwaar is en veel tijd kost om echt goed te worden hoeven ze niet bang te zijn voor de dreiging dat iedereen dalijk een master PUA is. En voor de meeste mannen is dat ook totaal niet het doel, maar gewoon iets makkelijker contact met vrouwen kunnen maken.
Ik ben verre van Hard to Getquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:38 schreef Catbert het volgende:
Tenslotte: CC is geen "extreem hard to get" iemand. Ze heeft gewoon duidelijk voor ogen wat ze wil. En zo zijn volgens mij de meeste normale vrouwen.
Wat voor jouw common sense is ligt voor velen niet zo voor de hand hoor. Ik denk achteraf ook dat veel common sense was, maar ik had het zelf niet kunnen verzinnen danwel zo kunnen verwoorden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: mensen die gewoon een beetje meidenschuw zijn hebben soms net een zetje in hun rug nodig. Maar wat in die boeken staat is weinig meer dan common sense: spreekt volgens mij voor zich dat je meiden geinteresseerd in je krijgt door initiatief te nemen. Ik doe dat soms ook niet genoeg, maar ik heb geen boek nodig me te vertellen dat dat nodig is.
Maar dat alles neemt niet weg dat je, als je een lelijkerd bent, je niet dankzei dat boek opeens iedereen kunt krijgen.
Tenslotte: CC is geen "extreem hard to get" iemand. Ze heeft gewoon duidelijk voor ogen wat ze wil. En zo zijn volgens mij de meeste normale vrouwen.
Ja maar je moet zelf ook wel een beetje snappen in wat voor situaties je dat kan gebruikenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:37 schreef Armand88 het volgende:
[..]
ja dus negs uitdelen kan werken wanneer een meid je al leuk vindt, beetje spanning opbouwen. Maar als er een nerd naar adriana lima toestapt, en die zegt dat haar ogen mooi zijn, maar dat ze haar haar wel vaker mag wassen. Ik bedoel, c'monHoe gaat dat succes opleveren.
Zo'n "fuck off nerd" blik betekent eigenlijk dat ze staat te soppen voor je, snap dat dan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:37 schreef Armand88 het volgende:
ja dus negs uitdelen kan werken wanneer een meid je al leuk vindt, beetje spanning opbouwen. Maar als er een nerd naar adriana lima toestapt, en die zegt dat haar ogen mooi zijn, maar dat ze haar haar wel vaker mag wassen. Ik bedoel, c'monHoe gaat dat succes opleveren.
Het is dat ik geen golvend haar heb, maar anders! Rrrr!quote:
ja en dat zijn dus situaties waarbij er al een natuurlijke aantrekkingskracht is. En dat komt weer door uiterlijk, uitstraling, etc.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja maar je moet zelf ook wel een beetje snappen in wat voor situaties je dat kan gebruiken.
Dat is het teken dat je in moet gaan voor de kill -> Hand subtiel "per ongeluk" over haar borst vegen + high five geven?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zo'n "fuck off nerd" blik betekent eigenlijk dat ze staat te soppen voor je, snap dat dan.
Klopt. Maar de essentiële eis om gek op iemand te worden blijft ...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:41 schreef Xeanor het volgende:
En verder: veel vrouwen hebben een lijstje aan eisen, maar als ze gek op iemand worden gaat dat lijstje meestal meteen het raam uit.
Kijk, je kan geloven wat je maar wil in deze wereld (maar goed ook) en als het voor jou werkt om je doelen te bereiken, wees er dan gewoon tevreden mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:42 schreef Armand88 het volgende:
[..]
ja en dat zijn dus situaties waarbij er al een natuurlijke aantrekkingskracht is. En dat komt weer door uiterlijk, uitstraling, etc.
Nogmaals, de Mystery Method, oftewel het boek "The Game" is allang achterhaald en wordt nauwelijks nog gebruikt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:38 schreef Armand88 het volgende:
[..]
En wat is er dan pcies mis met gewoon relaxt doen, praatje maken en niet te bang zijn voor de mogelijke scenarios die zich kunnen voltrekken? Waarom moet het via een boek met code words en theorieen?
een discussie is niet mogelijk?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:44 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Kijk, je kan geloven wat je maar wil in deze wereld (maar goed ook) en als het voor jou werkt om je doelen te bereiken, wees er dan gewoon tevreden mee.
Jij blijft proberen er ons van te overtuigen dat alles maar door natuurlijke aantrekkingskracht komt, terwijl wij juist het tegenovergestelde geloven. Either way gaat niemands overtuiging hier veranderen denk ik.quote:
Ik ruik hartstikke fitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe is jouw lichaamsgeur?
En je karakter? En met karakter bedoel ik : Zie je er een beetje appetijtelijk uit? Uiteraard.
ok heb je een puntquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:48 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Jij blijft proberen er ons van te overtuigen dat alles maar door natuurlijke aantrekkingskracht komt, terwijl wij juist het tegenovergestelde geloven. Either way gaat niemands overtuiging hier veranderen denk ik.
Tsja. En daar zit nou ook het grootste verschil in mening in dit topic: wanneer wordt iemand gek op je? Er komen hier mensen met 'natuurlijke aantrekkingskracht' en 'chemie', maar wat is de trigger voor die kracht of chemie? Het uiterlijk van dat persoon? De persoonlijkheid? Het sociale status? Humor?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar de essentiële eis om gek op iemand te worden blijft ...
Het gaat niet alleen om aantrekkingskracht, dat zegt niemand. Als je stil in een hoekje staat zul je weinig regelen. Maar het is onzin dat uiterlijk niet belangrijk is, en het is ook onzin dat je aan de hand van een 'cursus' iedere vrouw kunt krijgen. Ook na 5 jaar 'trainen' lukt je dan niet. Ik ben dan ook nog erg benieuwd naar de verhalen van TheGame, aangezien hij kennelijk wel die 5 jaar volgemaakt heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:48 schreef Xeanor het volgende:
Jij blijft proberen er ons van te overtuigen dat alles maar door natuurlijke aantrekkingskracht komt, terwijl wij juist het tegenovergestelde geloven. Either way gaat niemands overtuiging hier veranderen denk ik.
Humor is idd ook erg belangrijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:53 schreef Xeanor het volgende:
Marilyn Monroe zei wel ooit eens iets van: "If you can make a girl laugh, you can make her do almost anything." Je moet als man sowieso grappig en interessant overkomen, anders wordt gewoon niemand gek op je. Ik durf ook wel te wedden dat jij (CC) ook niet gek wordt op een negatief, grumpy en vervelend mannetje.
No shit sherlock... Maar heb je een boek nodig om niet meer negatief, grumpy en vervelend te zijn?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:53 schreef Xeanor het volgende:
Marilyn Monroe zei wel ooit eens iets van: "If you can make a girl laugh, you can make her do almost anything." Je moet als man sowieso grappig en interessant overkomen, anders wordt gewoon niemand gek op je. Ik durf ook wel te wedden dat jij (CC) ook niet gek wordt op een negatief, grumpy en vervelend mannetje.
Ach als hij en TheGame die boeken en DVDs nodig hebben om zich zekerder te voelen in het versier-wereldje, dan is dat toch prima.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
No shit sherlock... Maar heb je een boek nodig om niet meer negatief, grumpy en vervelend te zijn?
Nouja, ik vind dat common sense. Dat je daar geld aan uit moet geven (en ja ik weet dat ze het allemaal gedownload hebben enzo maar dat is voor zover ik weet nog steeds illegaal) vind ik wat vreemd. Ik zie in m'n omgeving ook heus wel waarmee je succesvol bent bij de vrouwen, en da's niet met in een hoekje gaan staan en afwachten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach als hij en TheGame die boeken en DVDs nodig hebben om zich zekerder te voelen in het versier-wereldje, dan is dat toch prima.
Je mag mij wel eens komen observeren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:
Waar kunnen we deze Don Juan's hun kunsten zien vertonen?
Wat draai jij het toch steeds ontzettend om zeg. Zo'n boek is wat het is, een boek. Een iemand wist alles wat in dat boek stond al lang, een ander wist de helft niet, en een echte nerd wist helemaal niets van wat in dat boek stond. In zo'n boek staat wat je WEL moet zijn, en altijd naar moet streven om te zijn. Ik was een tijd terug uit met een vriendin, en er kwamen op die avond minstens 5 mannen op haar af die begonnen over hoe de muziek kut was, de tent kut was, de bar kut was, of weet ik wat. Zulke negativiteit is bijna les 1 over wat je NIET moet doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
No shit sherlock... Maar heb je een boek nodig om niet meer negatief, grumpy en vervelend te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |