Jullie hebben het echt zelf gedaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:49 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, maar helaas heb ik de verkeerde console gekozen.
PC gamers worden vaak in de reet geneukt. Vooral door piraterij. Af en toe heb je wel eens van die discussies, waar de dood van PC gamen wordt besproken. Dat zal dan niet (maar wel indirect) komen door piraterij, maar door ontwikkelaars die dankzij piraterij iedereen overhoop willen neuken met hun 'maatregelen'.
Muis en keyboard FTWquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Koop een console en ga écht gamen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:24 schreef iemando66 het volgende:
FIFA 10. EA heeft helaas nog niks gedaan aan dat publiek. Echt niet om aan te zienSpelers zijn trouwens wel realistisch
Die conclusie baseer je op de demo of volledige versie?quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:46 schreef Reuzelbek het volgende:
Ik ga hier waarschijnlijk veel hoon voor krijgen maar ik zeg Bioshock
Hoe kan Bioshock je tegen vallen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:46 schreef Reuzelbek het volgende:
Laat die lamme x nou eens weg, staat zo oudewijverig.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:33 schreef Airlocker het volgende:
Battlefield 2Ook al heb ik die nog best een tijd gespeeld.
Misschien ben ik wel een oud wijf.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:52 schreef Marble het volgende:
[..]
Laat die lamme x nou eens weg, staat zo oudewijverig.
Geen coole wapens, trial en error als je tegen die Big Daddy's moet vechten, gare shit zoals geld betalen om vliegende machinegeweren af te weren, die gare pipegame's als je een machine gaat hacken en het is nogal repetitief. Ik benquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:52 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Hoe kan Bioshock je tegen vallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar gestopt
[ Bericht 5% gewijzigd door Reuzelbek op 19-10-2009 21:01:47 ]"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
Thanks for the info, douchebag.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:55 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Geen coole wapens, trial en error als je tegen die Big Daddy's moet vechten, gare shit zoals geld betalen om vliegende machinegeweren af te weren, die gare pipegame's als je een machine gaat hacken en het is nogal repetitief. Ik ben kort na het verraad van Atlas maar gestopt
Oh sorry ik had wel verwacht dat iedereen die hem wou spelen nu zo'n beetje wel klaar wasquote:
-doe maar niet-quote:
Gotver ik wou vanavond nog Citizen Kane gaan kijkenquote:
Mee eens. Al die verhalen over hoe goed het is, dus ik bestel dat ding dan maar. Twee uur gespeeld ofzoquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:46 schreef Reuzelbek het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:03 schreef Marble het volgende:
Aeris dies, Snape kills Dumbledore, Sheik is Zelda, Rosebud is Kane's slee, Bruce Willis is zelf een van de dead people. Nu kun je weer met een gerust hart onder je steen kruipen.
En jij een mekkerend zeikwijf.quote:
Is toch helemaal niet zo raar om commentaar op een toch wel opvallende plotwending te geven terwijl jij die game nog moet spelen? Of vind je dat zo wereldschokkend dat je een heel erg flauwe post moet neerkwakken?quote:
Dude, het spel is al 2 jaar op de markt. Of moet je de bijbel ook nog lezen en mag ik niet verklappen dat jezus dood gaat, weer opstaat en ff later zelfs opstijgt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is toch helemaal niet zo raar om commentaar op een toch wel opvallende plotwending te geven terwijl jij die game nog moet spelen? Of vind je dat zo wereldschokkend dat je een heel erg flauwe post moet neerkwakken?
Dus moet ik het maar gespeeld hebben? Wordt eens serieus man.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:45 schreef PP. het volgende:
Dude, het spel is al 2 jaar op de markt. Of moet je de bijbel ook nog lezen en mag ik niet verklappen dat jezus dood gaat, weer opstaat en ff later zelfs opstijgt?
Welke game was jouw grootste meevaller?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:39 schreef FinalD87 het volgende:
Is er trouwens een topic met 'meevallers'? (Weinig verwachtingen van, maar toch een geweldige game.)
Nee, maar dan kan je wel spoilers verwachten omdat 't merendeel van de gamers 't dan al wel gespeeld hebben. Dus niet zo jankzakken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dus moet ik het maar gespeeld hebben? Wordt eens serieus man.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
Van dit jaar toch wel Resident Evil 5.
Co-op, Afrikaanse setting, oudbollige controls, vage inventory menu's. Nee, alles wat een RE game normaal leuk maakt (en RE4 geweldig!) ontbrak in dit spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in beeld kwamen.
1 was tof, 2 ging daar snoeihard overheen, 3 heb ik nooit gespeelden 4 was inderdaad de frisse wind die de serie zo nodig had. Hopelijk gaan ze bij deel 6 ook weer terug naar de vaste camerapunten. Ik wil weer ouderwets uit m'n stoel vliegen van schrik!
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door fratsman op 19-10-2009 22:09:15 ]
Dat is dus ongeveer een half uurtje spelen tot het einde v/h spel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:46 schreef bigbass het volgende:
Ik ben volgens mij ook 1 van de weinige mensen die Uncharted tegen vond vallen. Heb me zeer goed vermaakt met de game, tot er van die snelle, springerige mutantezombies kwamen. Heb daarna de disc uit mn ps3 gehaald en niet meer aangeraakt.
zo'n gevoel had ik al, maar ik werd zo gefrustreerd vand e relatief slome ccontrols icm snel bewegende vijanden dat ik maar ben gestopt en het heeft er wel voor gezorgd dat ik met minder positieve gevoelens aan het spel terug denk, ondanks dat de rest zeer vet was.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:29 schreef PP. het volgende:
[..]
Dat is dus ongeveer een half uurtje spelen tot het einde v/h spel.
Looks that killquote:
Jij ook bedankt, ik ben de boeken nog aan het lezenquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:03 schreef Marble het volgende:
[..]
Aeris dies, Snape kills Dumbledore, Sheik is Zelda, Rosebud is Kane's slee, Bruce Willis is zelf een van de dead people. Nu kun je weer met een gerust hart onder je steen kruipen.
Je vergeet laura palmer is vermoord door bob.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:03 schreef Marble het volgende:
[..]
Misselijk hé.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:49 schreef Lexie het volgende:
Jij ook bedankt, ik ben de boeken nog aan het lezen.
Je hebt gelijk: heb mijne even geeditquote:Op maandag 20 oktober 2009 12:53 schreef lkb9000 het volgende:
ik zeg ban, dat soort dingen zijn echt fucking irritant. niet iedereen heeft tijd en zin om alles meteen bij de release te spelen/zien.
kinderachtig gedoe
Welke MGS was dat nou met die blonde homo?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:12 schreef banapples het volgende:
MGS4 !! Wat een kut-spel. Een kwartier spelen en vervolgens een half uur naar een meisje kijken die een ei staat te bakken. De boss fights waren ook slecht en duurde te lang en waren te makkelijk.
Ik snap nog steeds niet dat mensen dit een fantastisch 10/10 spel vinden.
Deel 2, Sons of Libertyquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Welke MGS was dat nou met die blonde homo?
nr2, beste uit de serie vind ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Staat ie hierbij?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Raiden jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:17 schreef lkb9000 het volgende:
nr2, beste uit de serie vind ikRaiden
Metal Gear Rising
Daar is ie wel stoer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef lkb9000 het volgende:
Hatuh is verlatuh Lz! Raiden is awesome!
[ afbeelding ]
helemaal sinds mgs4, maar in mgs2 ook al
Die heb ik, als C&C liefhebber, geeneens aangeraakt. Ohja Renegade vond ik ook een zware tegenvaller, had niets van de sfeer van Tiberium Dawnquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |