De originele? Heb vorige week Bound in Blood uitgespeeld, viel me eigenlijk ook mee. Goed verhaal en prachtige muziek. Alleen die quick-draws werden na een tijdje wel vervelend...quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef Lyzio het volgende:
Ik vond Call of Juarez erg meevallen, terwijl ik er niet veel van verwachtte.
Veel beloofd. Erg weinig waargemaakt tho.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable. Ik moest er niets van hebben tot ik de game speelde op de PU Gameplay way back in 2004 geloof ik waar ik heen was voor FOK!games met een mede crewlid. Voor opening konden we naar binnen en ik denk, ik geef Fable gewoon een kans. Daar speelde ik toen een klein stukje en ik was zwaar onder de indruk van de graphicsHet speelde bovendien ook nog eens prima.
De originelequote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef FinalD87 het volgende:
De originele? Heb vorige week Bound in Blood uitgespeeld, viel me eigenlijk ook mee. Goed verhaal en prachtige muziek. Alleen die quick-draws werden na een tijdje wel vervelend...
Omdat ik er dus niets van gevolgd heb, ik had de game al vrij vroeg afgeschreven, viel het mij persoonlijk juist mee. Geweldige ervaring en dé reden dat ik tegenwoordig trailers en screens negeer van games die ik wil spelen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Veel beloofd. Erg weinig waargemaakt tho.
[..]
Ik wil toch altijd wel het fijne van een game weten alvorens ik 65 euro over de balk gooi.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat ik er dus niets van gevolgd heb, ik had de game al vrij vroeg afgeschreven, viel het mij persoonlijk juist mee. Geweldige ervaring en dé reden dat ik tegenwoordig trailers en screens negeer van games die ik wil spelen.
Uncharted 2? Niets van gezien sinds de E3 trailer.
Ratchet & Clank 2? Idem!
Bioshock 2? Ik weet nu al genoeg.
Gewoon niet meegaan in de hype en genieten
65 euro heb ik al heeeel lang niet meer betaald voor een gamequote:Op maandag 19 oktober 2009 22:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik wil toch altijd wel het fijne van een game weten alvorens ik 65 euro over de balk gooi.
Daar gaat het ook niet om, je betaald er geld voorquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
65 euro heb ik al heeeel lang niet meer betaald voor een gameDaarnaast wacht ik gewoon heel vaak op prijsverlagingen en luister ik naar de meningen van bepaalde mensen. Als zij zeggen dat iets tof is of niet weet ik vaak ook wel of ik het tof vind of niet.
Helemaal mee eens. Fable II, wat een wanproductquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Veel beloofd. Erg weinig waargemaakt tho.
vond 'm inderdaad erg vermakelijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef Lyzio het volgende:
Ik vond Call of Juarez erg meevallen, terwijl ik er niet veel van verwachtte.
Ik heb 10 seconden met dat poppetje 'gelopen', toen kreeg ik jeuk aan mijn kontgat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Helemaal mee eens. Fable II, wat een wanproductMaar m'n verwachtingen waren al buitengewoon laag, aangezien Fable I precies hetzelfde beloofde en afleverde.
Ik snap dat dus echt niet he, ik hoor gamers alleen maar zeggen dat die game vet was maar omdat de pers hem zo afkraakte is de 2de fps game gecancelled...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |