Wat de gameplay in een sandbox-game betreft heeft Crackdown GTA IV compleet weggeblazen voor mij. Crackdown had alleen verhaaltechnisch misschien wat minpuntjes (understatement).quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Superdikke graphics, geweldige setting, Liberty City is gewoon ontzettend veelzijdig en awesome, sfeer is geweldig, allerlei unieke random encounters, GTA humor meer aanwezig dan ooit (de bekende radiozenders, Weasel Newsdialogen tussen Niko & Roman, de Italians, Brucey
). Besturing slecht? PC versie zeker? X360 versie speelt heerlijk, dat is wel het laatste waar ik kritiek op zou leveren. Verhaal is vet, in elk geval beter dan alle vorige delen. Missies zijn na een tijdje wel eentonig.
CrackdownNog nooit zulke saaie irritante lelijke bagger meegemaakt.
Zo zien we maar weer hoe smaken verschillen.
Simpel. Als je een shooter verwacht valt S.T.A.L.K.E.R. tegen. Laat je je verrassen, en ben je er niet vies van communitypatches en mods te installeren, dan heb je een van de mooiste pc-games in handen van de laatste jaren, samen met The Witcher.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:58 schreef M4a1 het volgende:
ik heb nu al een paar keer STALKER voorbij zien komen, iedere keer zonder argumentatie. Ik ben benieuwd; wie vond die titel nog meer tegenvallen, en waarom precies?
Ik wil het spel niet lopen verdedigen oid, maar ik heb d'r enorm lol aan gehad... ik begrijp niet in welk opzicht het tegenvalt... leg eens uit?
Twilight Princess vond ik ook wel een teleurstelling. Niet m'n grootste teleurstelling, en ik kan de game toch zeker wel goed vinden, maar inderdaad niet de wow factor die je van een Zelda verwacht. En eigenlijk om eenzelfde reden als met GTAIV. Twilight Princess is gewoon OoT, maar dan met hetzelfde light/darkworld trucje dat al in zo ontzettend veel games gedaan is (niet in de laatste plaats Zelda games) en allemaal wat uitgebreider en mooier gemaakt. Maarja, de game zelf ken je al.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:44 schreef Wii-Style het volgende:
Oh ja, nog een spel vergeten. Twilight Princess op de Wii. Hier had ik dus een Wii voor gekocht, en het is een complete teleurstelling geworden. Een spel als Ocarina of Time, maar dan saaier. Ja, de boss fights waren meesterlijk, maar voor de rest... dat was ook voor het eerst dat ik geen vertrouwen meer had in Nintendo en hoe zij spellen maakte. Je kan niet serieus dit spel spelen en bij jezelf denken: "dit is goed". Bovendien waren de graphics en geluid ook niet al te best, vooral het geluid. Later speelde ik Wind Waker en die was op elke aspect beter.
Dan ben je sowieso niet bijster pienter want hij was ook gewoon op de GC.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:44 schreef Wii-Style het volgende:
Twilight Princess op de Wii. Hier had ik dus een Wii voor gekocht
Ja, maar een Wii koop je natuurlijk voor de nieuwe controller, grapjas, en Twilight Princess Wii maakte daar gebruik van. En Nintendo maakt games voor de Wii, dat was ook een reden dat ik het wilde.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:17 schreef Marble het volgende:
[..]
Dan ben je sowieso niet bijster pienter want hij was ook gewoon op de GC..
Gran Turismo 4 vond ik juist heel tof.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:35 schreef Wii-Style het volgende:
Gran Turismo 4.
Niet echt een gigantische tegenvaller, maar het voelde wel onnodig en ik had wel spijt van mijn aankoop. Vergeleken met GT3 is het gewoon te saai. Het voelt als GT3 maar dan zonder een leuke carreer mode, en mét veel meer auto's. Maar meer auto's boeit mij eigenlijk niet.
Okami.
Te saai. 'Been there, done that' gevoel.
Er was ook nog een racespel die dit jaar uitkwam waar ik bijna een jaar voor gehypt was, heel, héél zwaar voor gehypt. Maar ik ben de naam even kwijt.
Kutgame was dat iddquote:
Dude! 't spel is zeker niet perfect, maar hulde aan EA dat ze eindelijk weer 's wat origineels uitbrengen. Heb d'r van genoten.quote:
mirrors edge is 1 van de beste games ooit! for realzzzquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:55 schreef Verbal het volgende:
Mirror's Edge. Manke kutgame
Assassin's Creed
S.T.A.L.K.E.R.
V.
Die ja. Wat een klote besturing, ik dacht dat ik niet goed bezig was dus heb de game 2 week gegeven maar ik kan er niks mee worden! Echt een enorme tegenvaller.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:36 schreef Klonk het volgende:
ah, laat me je even helpen Need For Speed Shift
EA kan de tering krijgen. Single player is aardig, maar het leukst is natuurlijk wel de trial runs, dat je sneller bent dan anderen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:06 schreef PP. het volgende:
[..]
Dude! 't spel is zeker niet perfect, maar hulde aan EA dat ze eindelijk weer 's wat origineels uitbrengen. Heb d'r van genoten.
Koop een console en ga écht gamen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
EA kan de tering krijgen. Single player is aardig, maar het leukst is natuurlijk wel de trial runs, dat je sneller bent dan anderen.
En dát deel is dus met geen mogelijkheid aan de gang te krijgen, omdat het spel mijn EA-account niet herkent. Ik kan ermee inloggen via internet (heb er maar liefst VIER aangemaakt en die doen het via de site allemaal), en geeneen wordt herkend door het spel. Helpdesk van EA kan me ook niet helpen: "nee, geen idee, heeft u het spel wel legaal?"![]()
![]()
Dat je als producent probeert een community aan je site te binden, soit, maar dat je die community een EIS maakt voor een (belangrijke) functionaliteit IN een spel, en dat het gekochte spel daardoor niet werkt...![]()
![]()
Kun je doodvallen. Heb hooguit twee uur gespeeld en het daarna aan de kant geflikkerd. De ergernis over het niet kunnen doen van die trials is te groot. een beetje 50 euro laten lappen voor een spel dat voor zeker de helft niet werkt. Donder toch op.
V.
Dat heb ik ook gedaan, maar helaas heb ik de verkeerde console gekozen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Koop een console en ga écht gamen.
Jullie hebben het echt zelf gedaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:49 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, maar helaas heb ik de verkeerde console gekozen.
PC gamers worden vaak in de reet geneukt. Vooral door piraterij. Af en toe heb je wel eens van die discussies, waar de dood van PC gamen wordt besproken. Dat zal dan niet (maar wel indirect) komen door piraterij, maar door ontwikkelaars die dankzij piraterij iedereen overhoop willen neuken met hun 'maatregelen'.
Muis en keyboard FTWquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Koop een console en ga écht gamen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:24 schreef iemando66 het volgende:
FIFA 10. EA heeft helaas nog niks gedaan aan dat publiek. Echt niet om aan te zienSpelers zijn trouwens wel realistisch
Die conclusie baseer je op de demo of volledige versie?quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:46 schreef Reuzelbek het volgende:
Ik ga hier waarschijnlijk veel hoon voor krijgen maar ik zeg Bioshock
Hoe kan Bioshock je tegen vallen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:46 schreef Reuzelbek het volgende:
Laat die lamme x nou eens weg, staat zo oudewijverig.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:33 schreef Airlocker het volgende:
Battlefield 2Ook al heb ik die nog best een tijd gespeeld.
Misschien ben ik wel een oud wijf.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:52 schreef Marble het volgende:
[..]
Laat die lamme x nou eens weg, staat zo oudewijverig.
Geen coole wapens, trial en error als je tegen die Big Daddy's moet vechten, gare shit zoals geld betalen om vliegende machinegeweren af te weren, die gare pipegame's als je een machine gaat hacken en het is nogal repetitief. Ik benquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:52 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Hoe kan Bioshock je tegen vallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar gestopt
[ Bericht 5% gewijzigd door Reuzelbek op 19-10-2009 21:01:47 ]"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
Thanks for the info, douchebag.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:55 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Geen coole wapens, trial en error als je tegen die Big Daddy's moet vechten, gare shit zoals geld betalen om vliegende machinegeweren af te weren, die gare pipegame's als je een machine gaat hacken en het is nogal repetitief. Ik ben kort na het verraad van Atlas maar gestopt
Oh sorry ik had wel verwacht dat iedereen die hem wou spelen nu zo'n beetje wel klaar wasquote:
-doe maar niet-quote:
Gotver ik wou vanavond nog Citizen Kane gaan kijkenquote:
Mee eens. Al die verhalen over hoe goed het is, dus ik bestel dat ding dan maar. Twee uur gespeeld ofzoquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:46 schreef Reuzelbek het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:03 schreef Marble het volgende:
Aeris dies, Snape kills Dumbledore, Sheik is Zelda, Rosebud is Kane's slee, Bruce Willis is zelf een van de dead people. Nu kun je weer met een gerust hart onder je steen kruipen.
En jij een mekkerend zeikwijf.quote:
Is toch helemaal niet zo raar om commentaar op een toch wel opvallende plotwending te geven terwijl jij die game nog moet spelen? Of vind je dat zo wereldschokkend dat je een heel erg flauwe post moet neerkwakken?quote:
Dude, het spel is al 2 jaar op de markt. Of moet je de bijbel ook nog lezen en mag ik niet verklappen dat jezus dood gaat, weer opstaat en ff later zelfs opstijgt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is toch helemaal niet zo raar om commentaar op een toch wel opvallende plotwending te geven terwijl jij die game nog moet spelen? Of vind je dat zo wereldschokkend dat je een heel erg flauwe post moet neerkwakken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |