Precies.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:50 schreef Klonk het volgende:
Een vrij recente game, Dirt 2
Racen is echt geweldig, maar te snel, te veel herhaling en te veel kijk mij hip zijn.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:32 schreef dekilo het volgende:
[..]
Precies.
Waarom bouwen ze een spel steeds dat je weer een heel ritueel moet doorlopen voordat je naar een nieuwe race toe moet.
Ik will racen potverdomme, ben ik klaar met een race wil ik naar de volgende zonder elllang gedoe.
Thx, ik wacht hem af. Met shooters boeit het me meestal niet zo als er geen sterke verhaallijn in zit. Dat repetitieve zit ik wel een beetje over in... Maar over het algemeen ben ik blij als iedereen een beetje spectaculair/ grafisch fraai doodgaat!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:30 schreef Danny het volgende:
verplicht, langdradige, verkapte tutorial aan het begin, erg repititief en qua verhaallijn imo nog geen schim van Far Cry. Graphics zijn fraai, dat wel, maar daar maak je geen goeie game mee.
Dat had ik na missie 2 van Command & Conquer 3.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:30 schreef BasEnAad het volgende:
Een belangrijke reden is denk ik vaak dat de nieuwe game niet vernieuwend genoeg is en daarom geen uitdaging meer biedt.
Als je je op een moment in het spel gaat afvragen waarom je in godsnaam nog verder zou spelen, dan is het zover.
Totaal mee eens.quote:
Eensquote:
Mee eens, maar toch op één of andere manier bleef het spel me wel boeien. De open wereld, de vrijheid die je had met klimmen/freerunnen. Keer-op-keer aan bewakers ontkomen door vanaf een 100m hoog gebouw in het hooi te springen was echt vet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Assassins Creed by far![]()
Ziet er gelikt uit, maar je bent de hele tijd dezelfde dingen aan het doen.
Whehehequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:25 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Het meest stoorde ik me aan de onofficiële snelheidslimiet die ze in 1500 op paarden hadden gelegd. WTF!!!Loop harder dan 1km per 2 weken met het paard en er komt een bewaker achter je aan! Waaaroom!! Er was geen kinderspeelplaats, of zebrapad?! En dus, MOEST je er iedere keer 20min over wandelen om naar een nieuwe stad te komen... RAAAGE!!!
Ik denk inderdaad niet dat het leuker wordt. Ik heb me prima vermaakt met de demo, maar dat was dan ook genoeg. Vriend van me heeft 'm full version gekocht en geeft exact het bovenstaande als reden waarom hij het nooit speelt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:17 schreef speknek het volgende:
Oh nog zo een: Beautiful Katamari. Ik wil die game heel graag leuk vinden, want ik houd van innovatieve quirky games vol met zelfreferenties. Ik ben alleen bang dat iedereen de Katamari games op basis daarvan leuk vindt, en niet zozeer de games zelf. Het idee is heel leuk bedacht, maar na het eerste level ken je het trucje wel, en na het tweede level moet je stoppen omdat de sound fx ervoor zorgen dat het bloed uit je oren spuit. Nochtans, misschien wordt het daarna wel leuk, ik zou het in ieder geval niet weten.
Ik speel het sinds een maandje. Ik vind het superleuk en het kost ook lekker gratis.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:26 schreef Darkestrah het volgende:
Het eerder genoemde Battlefield Heroes. Het speelt zoooo traag.
Inderdaad dat was redelijk triest. Toch heb ik me wel kostelijk vermaakt met die game.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:07 schreef Mythik het volgende:
Voor mij was Oblivion de grootste tegenvaller. Ik verwachtte een grote open wereld waar veel te ontdekken en te vinden was. Later kwam ik er achter dat de hele wereld om je heen met je meelevelde zowel de tegenstanders als de spullen die je kon vindenHiermee was de lol er voor mij compleet af, wat is het nut van je charater levelen en sterkere wapens e.d te vinden als alles om je heen met je meelevelt
Het is op zich geen slechte game, maar op deze manier vond ik het meer een soort actiespel dan een rpg. Levelen had niet echt veel functie ik las destijds topics op verschillende forums dat sommige stukken zelfs moeilijker waren als je te veel was geleveld. Ik verwachtte een spel meer zoals Morrowind waar het echt leuk was om op onderzoek uit te gaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Inderdaad dat was redelijk triest. Toch heb ik me wel kostelijk vermaakt met die game.
Boiling point ben ik volledig met je eens; dat spel was nog in alfa-fase toen het gereleased werd, maar leg me eens uit waarom je S.T.A.L.K.E.R. slecht vond/ vond tegenvallen? Afgezien van het feit dat het vol zat met bugs (die gelukkig mee-en-mee zijn opgelost) vind ik dit nog altijd een meesterlijk spel. De sfeer is heerlijk, er ligt een lekkere laag RPG op; je voelt je echt een stuk machtiger met betere wapens in de handen, de verhaallijn was superinnovatief, de graphics waren voor toen hardstikke goed... Ik kan op de bugs ná echt geen negatief punt verzinnen aan deze game.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef Cl04d het volgende:
Boiling Point: Road to hell
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oblivion viel mij ook tegen, hoewel ik mij inderdaad ook best heb vermaakt met de game. Het was niet de grootste tegenvaller ever ofzo. Maar de leap van Morrowind -> Oblivion was een leap voor de casual gamer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Inderdaad dat was redelijk triest. Toch heb ik me wel kostelijk vermaakt met die game.
Ik moet zeggen dat ik je mening deel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef Cl04d het volgende:
Boiling Point: Road to hell
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gothic 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kunt over een hoop klagen bij dat spel, maar sfeer is nou juist HET grote pluspunt van MM. Geen enkel ander spel heeft zo veel sfeer. Termina is hemels.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:29 schreef RickoKun het volgende:
Zelda; majora's Mask
FFFFFUUUUUUUU-
Wat een zaadspel was dat, waar was die mega ownende sfeer van Ocarina of Time gebleven?!
Dat was bij de oorspronkelijke Red Alert al, met Tanya Adams met 'r pornostem.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:41 schreef Q.E.D. het volgende:
Red Alert 3 was best vet, maar Japan hadden ze er van mij uit mogen halen.
Die units slaan nergens op.
[ afbeelding ]
Tevens teveel fapmateriaal. Ik hoef echt niet geil te worden van een RTS. --> EA Games.
Ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was bij de oorspronkelijke Red Alert al, met Tanya Adams met 'r pornostem.
[ afbeelding ]
Zo sneu.
Of dat laatste filmpje met die Baywatch kerel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:50 schreef Marble het volgende:
RA3 had wel de leukste cutscenes ooit. Tim Curry.
Ik vond het brak spelen voor een shooter. CoD en counter-strike spelen gewoon veel lekkerder.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:58 schreef M4a1 het volgende:
ik heb nu al een paar keer STALKER voorbij zien komen, iedere keer zonder argumentatie. Ik ben benieuwd; wie vond die titel nog meer tegenvallen, en waarom precies?
Ik wil het spel niet lopen verdedigen oid, maar ik heb d'r enorm lol aan gehad... ik begrijp niet in welk opzicht het tegenvalt... leg eens uit?
Eerst zou het ook een semi open-world zijn, later is daar helemaal van afgeweken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:59 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik vond het brak spelen voor een shooter. CoD en counter-strike spelen gewoon veel lekkerder.
De sfeer en alles vond ik ook brak... Op zich vet om in Tsjernobyl/Pripjat een game te laten plaatsvinden, maar wtf zijn die dingen in het gras (rare energie dingen) en waarom moet alles zo geheimzinnig?
En waarom die fucking honden enzo...
Nja ik vond het gewoon niet zo super...
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Assassins Creed![]()
Behalve de graphics deed dat spel echt alles fout.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |