b&w vond ik zelf wel coolquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Schaamteloos gejat onderwerp uit MUZ maar toch interessant
welke game dacht je dit wordt em maar viel toen toch ontzettend tegen.
Voor mij waren dat
black & white Geweldig concept daar niet van maar dat beest kwam mij zo klungelig over je kon hem net niet goed besturen ook die god hand geweldig bedacht maar net niet handig. Kortom gaaf concept maar ik kon er niks mee.
nu jullie
Dan moet je toch je verwachting wat bijstellen of niet zo in de hype meegaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:36 schreef Onnoman het volgende:
gast.. wat een kansloos topic..
alle games zijn tegenvallers..
op 10 na
Hier kan ik me dan weer niets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:47 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Zonder enige twijfel Grand Theft Auto nummertje 4.
GTA IV absoluut een van de betere spellen van de afgelopen jaren. En wat kun JIJ er nou over zeggen als je hem na 15 min. al uit zet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:49 schreef BasEnAad het volgende:
GTA IV
Viel mij in ieder geval tegen. Meer van hetzelfde, maar dan lastigere besturing. Weer al die achterbuurt typetjes met opdrachten. Ik kon me er niet meer voor opladen, na een kwartier al uitgezet.
Ik heb het daarna nog wel een kans gegeven hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
GTA IV absoluut een van de betere spellen van de afgelopen jaren. En wat kun JIJ er nou over zeggen als je hem na 15 min. al uit zet?
Minder van hetzelfde, inspiratieloze en oninteressante setting, de GTA-feeling ontbreekt (typsiche GTA-humor), liet zich op de een of andere manier slecht besturen en had een verhaal waar je van...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hier kan ik me dan weer niets bij voorstellen.
en dat leek je in eerste instantie een vet spel ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:08 schreef Sjaakmat het volgende:
De Kolonisten van Catan. Snap echt niks van dat kutspel
Ja, ik had een paar mensen het wel eens zien spelen en dat zag er wel leuk uit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en dat leek je in eerste instantie een vet spel ?
Wat is ie strengquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Mensen iets meer onderbouwing graag waarom dacht je dat het een geweldige game zou zijn, en waardoor bleek het niet zo?
quote:
Superdikke graphics, geweldige setting, Liberty City is gewoon ontzettend veelzijdig en awesome, sfeer is geweldig, allerlei unieke random encounters, GTA humor meer aanwezig dan ooit (de bekende radiozenders, Weasel Newsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:06 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Minder van hetzelfde, inspiratieloze en oninteressante setting, de GTA-feeling ontbreekt (typsiche GTA-humor), liet zich op de een of andere manier slecht besturen en had een verhaal waar je van...
Misschien dat die twee nieuwe uitbreidingen het beter doen op al deze gebieden, maar voor mij hoeft het niet meer. Ik wacht wel op Crackdown 2 als ik een freeroamer wil.
[edit] Wat mijn bovenbuur zegt en ik heb hem zelfs nog compleet uitgespeeld ook...
Die heb ik net besteld!quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:21 schreef SicSicSics het volgende:
Die heb ik net besteld!![]()
Waarom viel ie tegen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |