quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:12 schreef 2dope het volgende:[..]
Inderdaad dat was redelijk triest. Toch heb ik me wel kostelijk vermaakt met die game.
Oblivion viel mij ook tegen, hoewel ik mij inderdaad ook best heb vermaakt met de game. Het was niet de grootste tegenvaller ever ofzo. Maar de leap van Morrowind -> Oblivion was een leap voor de casual gamer.
Morrowind was echt een game voor de wat gevorderde speler die graag meer diepgang wil.
Opeens ging je van gigantische teksten naar 4 woorden:
Spreek je iemand aan:
- Castle
- Rumors
- Directions
- Cheydinhal

echt, dat was wel tegenvallend. Maar voornamelijk omdat het je erg gemakkelijk werd gemaakt. In morrowind werd je mega hard gedropped in de game en moest je zelf uitvogelen waar je heen moest, er werd niet geleveled met je mee dus dacht je wel 10x na om diezelfde grot te betreden. Bovendien had je niet zo'n lame travel / moeilijkheidsgraad systeem. Deze hoefde je niet te gebruiken inderdaad, maar toch vond ik het wat lame. En natuurlijk het ontbreken van die vlieg spells enzulks

Oh ik lul wel veel zeg, anyhoos, ik vond het dus wat tegenvallen al heb ik wel veel plezier beleeft aan de game (nog nooit uitgespeeld though, ik ben altijd teveel met side quests bezig).
sporeDeze wordt niet voor niets teveel genoemd in dit topic. Wat een eentonigheid zeg. De eentonigheid gaat gewoon voort, ook in de space age. En bij ELK gebouwtje kon je je gebouwtje aanpassen, kom op man

daar heb je toch geen zin in!? En dan die 'multiplayer' waar ik hem voor aanschafftte, sja een beetje andere poppetjhes op je planeetje laten rondlopen

Meest recente tegenvaller:
Prince of PersiaMijn GOD wat een bagger spel, heb ik nu iets van 80 gamepoints voor, en met tegenzin wordt dit misschien wat meer. Maar wat een eentonigheid. Heb ik op
www.gamespy.com gekregen, krijgt ie daar zo'n seal dat ie echt een topgame is.
FUCK MAN, wat lul je?!

Het is alleen maar dom springen, altijd hetzelfde doen. Hopsa weer die 'baas' verslagen, mag je weer voor de zoveelste keer 100 bolletjes opzoeken

Echt te lomp.
Ik begin niet over het niet-doodgaan, want dat vind ik namelijk wel frustratie-verminderend bij deze saaie game.
GTA 4 (tussen neus en lippen door) vond ik nog best wel tof, alleen haat ik de vreselijke multiplayer lobbies voor de Xbox360, sodetyf een end op met je 14/16 players moeten op Ready drukken

terwijl zo'n sufkut weer away from controller is

Soul Calibur 4 vond ik ook maar matig, matig verhaaltje, vervelende vechtmoves die je nimmer onder de knie krijgt (ja ok, als je iemand bent met geen leven dan zal je dit wel krijgen natuurlijk).
Zo, eventjes mijn 3 cents (eerder euro's, die lengte).
Als er iets te binnen schiet horen jullie het van mij!
Ohja! Assassins Creed natuurlijk

Elke sjap die zegt dat dat spel vet was moet postnatale abortus krijgen
Farcry 2 was idd ook om te janken, nou wist ik dit ook wel van de reviews en hier op FOK! de gamers, maar toen ik het met mijn eigen ogen zag toen kreeg ik 3 dagen geen erectie meer, zo'n ontzettend duf, sfeerloos spel

-edit-
Zelda; majora's MaskFFFFFUUUUUUUU-
Wat een zaadspel was dat, waar was die mega ownende sfeer van Ocarina of Time gebleven?! En wtf, een tijdsdruk? En van die stupide maskers enzulks
[ Bericht 3% gewijzigd door Rickocum op 13-10-2009 19:35:27 ]