abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:30:53 #51
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_73643866
Een belangrijke reden is denk ik vaak dat de nieuwe game niet vernieuwend genoeg is en daarom geen uitdaging meer biedt.
Als je je op een moment in het spel gaat afvragen waarom je in godsnaam nog verder zou spelen, dan is het zover.
pi_73643920
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:50 schreef Klonk het volgende:
Een vrij recente game, Dirt 2

Racen is echt geweldig, maar te snel, te veel herhaling en te veel kijk mij hip zijn.
Precies.
Waarom bouwen ze een spel steeds dat je weer een heel ritueel moet doorlopen voordat je naar een nieuwe race toe moet.
Ik will racen potverdomme, ben ik klaar met een race wil ik naar de volgende zonder elllang gedoe.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
  Admin dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:41:09 #53
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_73644193
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:32 schreef dekilo het volgende:

[..]

Precies.
Waarom bouwen ze een spel steeds dat je weer een heel ritueel moet doorlopen voordat je naar een nieuwe race toe moet.
Ik will racen potverdomme, ben ik klaar met een race wil ik naar de volgende zonder elllang gedoe.

eensch. dat is denk ik ook waarom een game als trackmania zo populair is. Je start 'm op, drukt op ok en je begint. Niks geen honderd upgrades uitvoeren, shops in en kleurtjes instellen. Gewoon gaan.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:43:23 #54
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_73644260
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:30 schreef Danny het volgende:
verplicht, langdradige, verkapte tutorial aan het begin, erg repititief en qua verhaallijn imo nog geen schim van Far Cry. Graphics zijn fraai, dat wel, maar daar maak je geen goeie game mee.
Thx, ik wacht hem af. Met shooters boeit het me meestal niet zo als er geen sterke verhaallijn in zit. Dat repetitieve zit ik wel een beetje over in... Maar over het algemeen ben ik blij als iedereen een beetje spectaculair/ grafisch fraai doodgaat!
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:30 schreef BasEnAad het volgende:
Een belangrijke reden is denk ik vaak dat de nieuwe game niet vernieuwend genoeg is en daarom geen uitdaging meer biedt.
Als je je op een moment in het spel gaat afvragen waarom je in godsnaam nog verder zou spelen, dan is het zover.
Dat had ik na missie 2 van Command & Conquer 3. Die mag dus inderdaad ook op het lijstje. Ik heb hem weggegeven na 3 x spelen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_73644369
Spore en natuurlijk de meester teleursteller der games... Assassin's Creed
pi_73644384
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:17 schreef Danny het volgende:
Far Cry 2
Totaal mee eens.

Wat heb ik me lopen ergeren aan dat spel. Even rondrijden, oh nee wacht een guardpost.
En die verhaallijn was tenenkrommend slecht.
pi_73644622
ik heb best wel realistische verwachtingen gehad altijd eigenlijk
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:59:12 #58
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_73644716
World in Conflict.
Het regende negens en tienen van de reviewers, het was dé RTS-revolutie van dit millennium, dus ik had er zin an. Maar na drie missies had ik het wel weer gezien. Uiteindelijk zit je toch in het maximale uitzoomniveau naar niet van elkaar te onderscheiden tankjes te koekeloeren.
Overigens had ik 'm tweedehands gekocht van een Fok!ker die er zelf ook heel snel op uitgekeken was.
pi_73644790
Spore; na zoveel gehype, een beetje lopen prutsen en dan binnen 3 uur arriveren in de 'space' fase, die vervolgens godsonmogelijk is zelfs op de makkelijkste setting, omdat je maar 1 scheepje hebt en 100.000 piraten vallen al je planeten aan. Niks anders meer te doen dan een beetje kutten met het uiterlijk van een nieuw wezen, wat dan in de praktijk 0,0% verandert aan de gameplay van het spel. Wat een farce van een spel. ¤50 aan verknald

Far Cry 2: zo'n ENORM goed concept; open gebied, één specifieke gast die je moet zoeken en afmaken, volledige 'vrijheid', ENORM goeie setting; afrika was nog niet echt gedaan, leende zich voor goeie graphics en mooie scenario's, en het spel dan zo EEENOOORM vergallen; na 20 minuten verveel je je al, ie-de-re keer weer hetzelfde doen, enemies die al respawnen als je 5 meter verder loopt, verschrikkelijk hard moeten grinden om een nieuw wapen te kunnen kopen. Jij dacht je te kunnen verschuilen achter een boom of in de bosjes? Mooi niet! De enemy weet van 1400km afstand PRECIES waar jij zit, en kan je PRECIES raken. Eat that player! En dan BEGIN ik nog niet eens over die malaria... Bah Wat een verspilling van een goed idee.

Kayne & Lynch: enorme hype, verhaal over 2 compleet geschifte criminelen, makers van Max Payne, wat kan er fout gaan? Nou een heleboel blijkbaar. Ten eerste wat een vreselijke controls in dat spel, de kereltjes gedroegen zich als een stel josti's op coke. Het verhaal sloeg echt nergens op, was niet boeiend; en de graphics waren matig. Alles aan dit spel was matig; het was niet echt een slechte game, maar na zoveel hype en reclame, en van de makers van max payne had ik zoveel meer verwacht. Dikke tegenvaller.

Monkey Island 4: Enorme fanboy als ik ben van de Monkey Island reeks, is dit het zwarte schaap in de rij. In een poging "3D" te implementeren in een adventuregame, hebben ze imho de besturen tot de irritatiegrens toe verneukt. Alle vormen van een goeie interface waren weggehaald, om daarvoor in de plaats, het ventje te laten kijken naar bruikbare objecten. -zucht- En dan nog het ergste; Monkey Combat. Oh. Mijn. God. Ik ben een redelijk geharde adventuregame speler, en ik hou wel van een puzzel met een uitdaging, maar puzzels waar als speler geen ENKELE logica aan vast te binden is, geen ENKELE hint ingame is niet leuk. Het is alsof de makers wilde zeggen: "haha ik heb een wachtwoord verzonnen van 17 letters en/of cijfers. Nu mag jij raden wat het is voordat je verder mag in de game". RAAAGE!! FFUUUU!!! Gelukkig maakt Tales of Monkey Island van telltale games wel weer een beetje goed. Het is niet hetzelfde als 1,2 en 3, maar vermakelijk genoeg om die hoop endeldarmlozing van deel 4 te vergeten.

F.E.A.R. 2: Wat een tegenvaller ten opzicte van deel 1; ter vergelijking, deel 1 had: onverwachte schrikmomenten, de slimste AI die ik tot nu toe in een game gezien heb, vette en originele wapens, ontzettend goeie sfeer en een heel originele verhaallijn. Deel 2 had: vreselijk voorspelbare schrikmomenten (wat zou er toch gebeuren in die langgerekte hal zonder vijanden... ), de meest achterlijke AI die ik tot nu toe gezien heb (type "hey de player! Wuuuuuuuh!!! Chaaaarge!!"), Mechs in een horror verhaal (WTF?!? ), en een verhaallijn die uit niet echt meer bestond dan: "hey weet je nog die alma, die ontsnapt was in die mooie cliffhanger uit deel 1? Die zit nu weer achter je aan! Woooeeh!!" . En wanneer een deel 1 in een reeks cornerleaning heeft, stop dat dan ook in deel 2, hufters!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:04:50 #60
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_73644881
M4a1: toffe post
pi_73644969
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:04 schreef Frollo het volgende:
M4a1: toffe post
Thanks
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:08:08 #62
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_73644983
quote:
Op maandag 13 oktober 2009 13:04 schreef Frollo het volgende:
M4a1: toffe post
Eens
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_73645093
Assassins Creed by far
Ziet er gelikt uit, maar je bent de hele tijd dezelfde dingen aan het doen.
pi_73645512
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Assassins Creed by far
Ziet er gelikt uit, maar je bent de hele tijd dezelfde dingen aan het doen.
Mee eens, maar toch op één of andere manier bleef het spel me wel boeien. De open wereld, de vrijheid die je had met klimmen/freerunnen. Keer-op-keer aan bewakers ontkomen door vanaf een 100m hoog gebouw in het hooi te springen was echt vet.

Maarja inderdaad het was erg eentonig; vind stadje; doe een race, een moord en een pickpocket; ga naar een toren om meer van de stad te unlocken, ga naar kereltje, steek hem dood, en ontsnap. Repeat, repeat repeat, lame eindbaas, spel uit.
Het meest stoorde ik me aan de onofficiële snelheidslimiet die ze in 1500 op paarden hadden gelegd. WTF!!! Loop harder dan 1km per 2 weken met het paard en er komt een bewaker achter je aan! Waaaroom!! Er was geen kinderspeelplaats, of zebrapad?! En dus, MOEST je er iedere keer 20min over wandelen om naar een nieuwe stad te komen... RAAAGE!!!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:33:01 #65
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73645706
Kingdom Hearts .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_73646154
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:25 schreef M4a1 het volgende:

[..]


Het meest stoorde ik me aan de onofficiële snelheidslimiet die ze in 1500 op paarden hadden gelegd. WTF!!! Loop harder dan 1km per 2 weken met het paard en er komt een bewaker achter je aan! Waaaroom!! Er was geen kinderspeelplaats, of zebrapad?! En dus, MOEST je er iedere keer 20min over wandelen om naar een nieuwe stad te komen... RAAAGE!!!
Whehehe
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:00:18 #67
8369 speknek
Another day another slay
pi_73648376
Goed topic. Meestal weet ik redelijk goed van tevoren of een game goed gaat zijn of niet. Iemand noemde bijvoorbeeld Resident Evil 5, dat ik een hele goede kandidaat zou vinden (zoveel minder boeiend dan zijn voorganger), ware het niet dat ik al wist dat ie minder zou zijn. Desalniettemin nog steeds een beetje een tegenvaller, zeker omdat je zo verdomd weinig zag als je coop speelde met die rottige vaste aspect ratio.

Als het om recente games gaat, dan moet ik toch wel GTAIV zeggen. Niet dat het nou een slechte game is, maar dat ie gemiddeld een 9.7 staat is werkelijk onbegrijpbaar. Ik zal wel blasé zijn geworden, maar qua gameplay doet het vrijwel niks anders dan GTASA. Die qua gameplay vrijwel niks anders deed dan GTAVC, die qua gameplay vrijwel niks anders deed dan GTAIII. Na bijna tien jaar nieuwe technieken was het enige wezenlijke verschil dat je nu kunt bowlen met je 2-dimensionale zeikvrienden, maar voor de rest moet je nog steeds op dezelfde manier missies ophalen als in Driver, zijn 90% van de missies puur filler materiaal, niet veel meer dan 'rijd hier naartoe, schiet die neer, rijd terug zonder gepakt te worden' en is de progressie van het verhaal net zo ongeloofwaardig. In de vorige delen kon je dat nog door de vingers zien omdat het allemaal duidelijk cartoony was, maar nu ze het realistisch probeerde te doen werkt het niet meer. Prachtige 3d wereld, kutgameplay. Met grote afstand de beste techdemo ooit gemaakt.

Ook recent: Fable 1 en 2. Best aardig dat ze rekening houden met het ouder worden van je karakter, waardoor je de uitkomst van je keuzes kunt zien. Het enige nadeel is dat je keuzes vrijwel geen reet uitmaken, omdat de narrative zich er nauwelijks op aanpast en omdat je toch geen emotionele verbindtenis voelt met je karakters. Vreemdgaan en overal kinderen uitpoepen die je verwaarloost wordt een sport in de game, en op zich is dat wel grappig, totdat je beseft dat het niets uitmaakt omdat je alleen met wat hele simpele gameregels zit te klooien, waarvan de uitkomst ook totaal oninteressant is. En dat geldt voor alle noviteiten van de game. Wat er dan overblijft is een hele middelmatige Zelda kloon, met een onovertuigende wereld die samenhangt van wat losse speelveldjes. Alleen de hond in deel 2 is puik gedaan.

Wat ouder, en daarom kan ik er helaas niet echt meer over ranten: Timesplitters 2. Werd gemarket als de eerste echte FPS van dezelfde makers als Goldeneye en Perfect Dark sinds die tijd, die weer helemaal de console FPS terug op de kaart zou zetten. De singleplayer game was mildly amusing terwijl je er binnen twee uur doorheen was, de multiplayer game had eigenlijk niet echt leuke levels. Paar keer gespeeld en dat was het wel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:02:16 #68
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73648447
Voor vernieuwing in de GTA-serie moet je op de DS zijn, spekkie. Chinatown Wars.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:17:17 #69
8369 speknek
Another day another slay
pi_73648934
Oh nog zo een: Beautiful Katamari. Ik wil die game heel graag leuk vinden, want ik houd van innovatieve quirky games vol met zelfreferenties. Ik ben alleen bang dat iedereen de Katamari games op basis daarvan leuk vindt, en niet zozeer de games zelf. Het idee is heel leuk bedacht, maar na het eerste level ken je het trucje wel, en na het tweede level moet je stoppen omdat de sound fx ervoor zorgen dat het bloed uit je oren spuit. Nochtans, misschien wordt het daarna wel leuk, ik zou het in ieder geval niet weten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Eindredactie Games dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:19:52 #70
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_73649027
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:17 schreef speknek het volgende:
Oh nog zo een: Beautiful Katamari. Ik wil die game heel graag leuk vinden, want ik houd van innovatieve quirky games vol met zelfreferenties. Ik ben alleen bang dat iedereen de Katamari games op basis daarvan leuk vindt, en niet zozeer de games zelf. Het idee is heel leuk bedacht, maar na het eerste level ken je het trucje wel, en na het tweede level moet je stoppen omdat de sound fx ervoor zorgen dat het bloed uit je oren spuit. Nochtans, misschien wordt het daarna wel leuk, ik zou het in ieder geval niet weten.
Ik denk inderdaad niet dat het leuker wordt. Ik heb me prima vermaakt met de demo, maar dat was dan ook genoeg. Vriend van me heeft 'm full version gekocht en geeft exact het bovenstaande als reden waarom hij het nooit speelt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:26:20 #71
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_73649272
Het eerder genoemde Battlefield Heroes. Het speelt zoooo traag.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:27:47 #72
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_73649308
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:26 schreef Darkestrah het volgende:
Het eerder genoemde Battlefield Heroes. Het speelt zoooo traag.
Ik speel het sinds een maandje. Ik vind het superleuk en het kost ook lekker gratis.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:48:44 #73
267137 Cl04d
"Knowledge Is Power."
pi_73649984
Boiling Point: Road to hell



Gothic 3



S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl

"If everything's a dream, don't wake me up."
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:07:27 #74
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_73650655
Voor mij was Oblivion de grootste tegenvaller. Ik verwachtte een grote open wereld waar veel te ontdekken en te vinden was. Later kwam ik er achter dat de hele wereld om je heen met je meelevelde zowel de tegenstanders als de spullen die je kon vinden Hiermee was de lol er voor mij compleet af, wat is het nut van je charater levelen en sterkere wapens e.d te vinden als alles om je heen met je meelevelt
Respect to the man in the ice cream van !
  Eindredactie Games dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:12:12 #75
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_73650858
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:07 schreef Mythik het volgende:
Voor mij was Oblivion de grootste tegenvaller. Ik verwachtte een grote open wereld waar veel te ontdekken en te vinden was. Later kwam ik er achter dat de hele wereld om je heen met je meelevelde zowel de tegenstanders als de spullen die je kon vinden Hiermee was de lol er voor mij compleet af, wat is het nut van je charater levelen en sterkere wapens e.d te vinden als alles om je heen met je meelevelt
Inderdaad dat was redelijk triest. Toch heb ik me wel kostelijk vermaakt met die game.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')