Dat ligt eraan, voor of na het douchen?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:33 schreef Rijpie het volgende:
2 keer per daghoogstens 2 keer per week
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:37 schreef Smolderbeard het volgende:
TS douched 's ochtends en krijgt 's avonds een golden shower.
Juist. Tijdens het douchen verstoor je de natuurlijke bescherming van je huid, waardoor je meer kans hebt op schimmels e.d. In ieder geval als je steeds met zeep wast.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:34 schreef Sjeen het volgende:
Gewoon blijven doen TS, is goed voor je huid...
Zou ik wel doen. Of pis jij altijd zonder handen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:42 schreef Cacciatore het volgende:
hygiene huillie ben je ook zo'n kneus die zijn handen was na het plassen?
ik ken toiletten waar ik liever over mijn eigen handen pis dan dat ik de kraan aanraakquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Of pis jij altijd zonder handen?
Kijk dan heb ik nou wel weer zoiets van toch maar even welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:42 schreef Cacciatore het volgende:
hygiene huillie ben je ook zo'n kneus die zijn handen was na het plassen?
Tis watquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kijk dan heb ik nou wel weer zoiets van toch maar even wel
Denk jij je eens in dat je iemand de hand schud terwijl hij net daarvoor met die hand aan zijn lul heeft gezeten
ach het is nog altijd beter dan wanneer je aan iemands lul schud terwijl je net aan je handen hebt gezetenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kijk dan heb ik nou wel weer zoiets van toch maar even wel
Denk jij je eens in dat je iemand de hand schud terwijl hij net daarvoor met die hand aan zijn lul heeft gezeten
Ik plas gewoon niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Niet direct het algehele immuunsysteem tot in alle hoeken en gaten, maar je verstoort natuurlijk wel het natuurlijk evenwicht van je huid. Zeker door het gebruik van zeep.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:49 schreef dotKoen het volgende:
Al die mensen die denken dat je immuunsysteem wordt aangetast door douchen
Je huid kan wat uitdrogen, dat ben ik natuurlijk met je eens. Niet dat dat nu zo'n ramp is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:58 schreef Lkw het volgende:
[..]
Niet direct het algehele immuunsysteem tot in alle hoeken en gaten, maar je verstoort wel het natuurlijk evenwicht van je huid. Zeker door het gebruik van zeep.
Je moet gewoon het midden vinden tussen jezelf schoon houden en je huid de kans geven gezond te blijven.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:37 schreef Smolderbeard het volgende:
Daar kun je gewoon een vochtinbrengende creme voor gebruiken. Daar krijg je dan wel vette klefhanden van. Niet dat nu zo ramp is, want dan gebruik je gewoon een handcremepje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:03 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Je huid kan wat uitdrogen, dat ben ik natuurlijk met je eens. Niet dat dat nu zo'n ramp is.
Douch.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:34 schreef Airlocker het volgende:
Waarom is dat dan vies, hoe vaak douche je zelf.
Doucht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:37 schreef Smolderbeard het volgende:
Douch.quote:
Doucht. Hebt. Doucht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:54 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Bij ons in de kringen is het gebruikelijk dat men twee keer per dag douche (..).
TS je heb gelijk als je twee per dag douche.
Douch.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:49 schreef dotKoen het volgende:
quote:Het woord douche is ontleend aan het Frans en komt van het Italiaanse doccia, buis of van doccione, pijp. Het is in vele talen overgenomen. In het Middelnederlands werd het woord stort gebruikt, dat overigens in het Afrikaans nog steeds bestaat. Toen werd ook wel gesproken van stortbad, maar tegenwoordig betekent dat het leegkiepen van een emmer o.i.d met (koud) water over een persoon, zoals in veel sauna's mogelijk is.
Jij hebt liever dat het een stortbad heet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:14 schreef Rijpie het volgende:
Waarom hebben we er trouwens zo'n stom woord voor![]()
[..]
"Effe onder de pomp!"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:14 schreef Rijpie het volgende:
Waarom hebben we er trouwens zo'n stom woord voor![]()
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:06 schreef Taaldokter het volgende:
[..]
Douch.
[..]
Doucht.
[..]
Douch.
[..]
Doucht. Hebt. Doucht.
[..]
Douch.
zeg eens 20 keer douche achter elkaar, dat klinkt toch vreemdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat het een stortbad heet?
Dat uitdrogen wil zeggen dat je het laagje vet op je huid (deels) hebt verwijderd. Waardoor je bijvoorbeeld gevoeliger bent voor irriterende stoffen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:03 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Je huid kan wat uitdrogen, dat ben ik natuurlijk met je eens. Niet dat dat nu zo'n ramp is.
Net zo vreemd als 20 keer achter mekaar stortbad!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:22 schreef Rijpie het volgende:
[..]
zeg eens 20 keer douche achter elkaar, dat klinkt toch vreemd
nou alleen stort dan, zoals het vroeger wasquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:24 schreef Electrood het volgende:
[..]
Net zo vreemd als 20 keer achter mekaar stortbad!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:06 schreef Taaldokter het volgende:
[..]
Douch.
[..]
Doucht.
[..]
Douch.
[..]
Doucht. Hebt. Doucht.
[..]
Douch.
Dat idee komt door hun gierige ouders die niet willen dat ze iedere dag douchen. Kost te duurquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:49 schreef dotKoen het volgende:
Hoezo, pis jij over je handen dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat lukt mij tenminstequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:22 schreef Rijpie het volgende:
[..]
zeg eens 20 keer douche achter elkaar, dat klinkt toch vreemd
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hoezo, pis jij over je handen dan?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hoezo, pis jij over je handen dan?
Beter dat ze op water besparen dan op een opleiding, toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:44 schreef guapo het volgende:
[..]
Dat idee komt door hun gierige ouders die niet willen dat ze iedere dag douchen. Kost te duur![]()
Flikker toch op, het is heerlijk om iedere dag te douchen.
Ik moet niet denken aan al die vrouwen met stinkpoezen omdat ze denken dat hun immuunsysteem wordt aangetast als ze zich iedere dag douchen. Bah! Bah! Bah! stinkpoes!
het gaat er niet om dat het je lukt, het gaat erom dat het woord vreemd klinktquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat lukt mij tenminste
Stortbak-stortbak-stortbak-stortbak snel achter elkaar zeggen is een stuk kutter
TS is Turk volgens mij; dus dat lijkt me erg sterkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:48 schreef Heatseeker het volgende:
Ts is homo dat is pas vies.
je kan je piemel/kut ook wel wel zonder douchen wassen hoor....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:44 schreef guapo het volgende:
[..]
Dat idee komt door hun gierige ouders die niet willen dat ze iedere dag douchen. Kost te duur![]()
Flikker toch op, het is heerlijk om iedere dag te douchen.
Ik moet niet denken aan al die vrouwen met stinkpoezen omdat ze denken dat hun immuunsysteem wordt aangetast als ze zich iedere dag douchen. Bah! Bah! Bah! stinkpoes!
Want een Turk is het toonbeeld van heterosexuality?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
TS is Turk volgens mij; dus dat lijkt me erg sterk
Ik welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
quote:
Neuh, maar in de Turkse gemeenschap kijkt men toch nét FF wat anders aan tegen homosexualiteit als in de onze, en dus lijkt me dat niet erg aannemelijk...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Want een Turk is het toonbeeld van heterosexuality?
Jij zweet niet? Zit jij de hele dag lui op je stoel en lig je op de bank of ben je een kindje van 11-quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:19 schreef jongegast het volgende:
Ik zweet niet dus ik douch niet vaak
Ik was wel mijn voeten en mijn soldaat apart soms want soms druppelt hij na, zelfs wanneer je alles eruit hebt geplast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |