Hoelang duurt dit ongeveer? Heb al mijn eerste overboeking gemaakt.quote:Activeren van uw spaarrekening
Als u voor de eerste keer inlogt op uw persoonlijke pagina bij MoneYou ziet u het statusoverzicht van uw aanvraag. Hier vindt u ook het rekeningnummer van uw MoneYou Spaarrekening. Met de eerste overboeking vanaf uw tegenrekening naar uw MoneYou Spaarrekening verifiëren wij ook uw identiteit. Is deze verificatie voldoende dan is uw rekening geactiveerd en klaar voor gebruik.
Ik wil DSB wel uit de lijstjes halen, maar officieel bestaat de bank nog steeds en is ie dus nog niet failliet. Uit voorzorg zal ik DSB er toch maar uit halen, waarschijnlijk is er nu niemand die daar nog een rekening wil openen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:41 schreef testje318 het volgende:
Ps. In de TS staat onder deposito's, banken met voorwaarden en jeugdsparen nog steeds DSB bank vermeld. Misschien handig om die maar te verwijderen.
Kan je nagaan hoe laag hun rentepercentages wel niet moeten zijn...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:22 schreef HarryP het volgende:
Ik mis nog een lijstje met de rentepercentages van de grotere banken.
Ja zo kun je bezig blijven, momenteel is Aegon de beste. Hoe dat over een maand is kan niemand zeggen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:18 schreef Cottleston-Pie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk duurt het niet lang voordat ook Aegon weer een verlaging doorvoert...
Wat dat betreft zijn de nummer 1 en 2 momenteel een goede keuze. Maar je kent het gezegde, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:35 schreef kittkatt het volgende:
Ik denk dat het op dit moment nergens goed toeven is voor de rente. De ene bank is misschien net iets eerder met de renteverlaging dan de andere bank, maar als puntje bij paaltje komt gaan ze uiteindelijk allemaal soortgelijk naar beneden.
Wellicht is een tip nog om te kijken naar het verleden en hoe het gedrag van diverse banken zich getoond hebben bij verlagingen en in hoeverre ze telkens toch nog relatief hoog in het lijstje uitkomen.
Wat verwacht je dan, dat er één stug een rente van 4,50% blijft aanbieden?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:35 schreef kittkatt het volgende:
Ik denk dat het op dit moment nergens goed toeven is voor de rente. De ene bank is misschien net iets eerder met de renteverlaging dan de andere bank, maar als puntje bij paaltje komt gaan ze uiteindelijk allemaal soortgelijk naar beneden.
De banken gaan om. Rente's worden steeds minder en de beerput gaat langzaam maar zeker open. Duurt niet lang meer of de rente zit onder de 2%quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan, dat er één stug een rente van 4,50% blijft aanbieden?
Que?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:24 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
en de beerput gaat langzaam maar zeker open.
Vooruit zien en bespaar een hele hoop ellende. Dat is wat ik zeg.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoofdrubbel, wat lul je telkens?!!?!?!?!
Aankomend weekend maar eens kijken waar ik m'n munten nu op ga parkeren. Iemand ervaring met beleggen in obligaties? Of is dat inmiddels ook niet interessant meer?quote:Met ingang van 16 oktober 2009 bedraagt het nieuwe rentetarief 2,7% effectief per jaar. Nog steeds een prima rente voor een spaarrekening zonder beperkende voorwaarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |