Ik trap daar altijd in totdat ik weer een of andere docu over hem zie , bv truitjes incident.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:46 schreef BB-King het volgende:
Drenthe probeert altijd heel geforceerd netjes te praten... maar het komt er nooit echt duidelijk uit.
Zie het nu pas maar erg tactisch whahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
Johan zeikt de SportWeek even subtiel af
Hij zegt anders in de uitzending geloof ik duidelijk dat ie niet een fanatieke fan is van een club maar een liefhebber van het spelletje. Zijn voorkeur gaat uit naar Twente (en De Graafschap ook wel) en hij voelt zich dan ook wel beter als ze goed presteren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:55 schreef Kriegel het volgende:
Wel aardig voor een vrijdaguitzending, voor de verandering een leuke gast die wat te melden had en niet verdwaald in de camera zat te kijken alsof ie water ziet branden. Al is het vrij mongolig om je eigen clublied niet te kennen als je al jaren supporter bent en notabene zanger van beroep.
je gek he, het is elke week hetzelfde, dezelfde spelers en clubs worden afgezeken en anderen opzichtig opgehemeld. Slap geouwehoer is het.quote:
Zeker.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:33 schreef navigator het volgende:
Slap Vermakelijk geouwehoer is het.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:02 schreef Ad_rem het volgende:
Die anekdote van van der Gijp was prachtig
Bekijk deze YouTube-video
Zoek de term 'grapje' en 'niet serieus bedoelde opmerking' eens op in je woordenboek?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:49 schreef MB23 het volgende:
Derksen trouwens, ik dacht dat hij een paar weken geleden vond dat er camera's op de lijn moesten komen. Die Ernst zei gister dat je dan de emotie weghaald ofzo en het dus niet moet, en Johan was het er mee eens
"Knoeiwerk van Louis van Gaal".quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:41 schreef Veerboot het volgende:
Jammer dat René geen fragmenten van ruim 20 jaar geleden zal laten zien, maar anders had hij dit vanaf 01:23 zeker laten zien maandag:
Zie Louis van Gaal de voetballer stuntelen danBeetje zoals die struikelende Schot destijds
Hij was anders bloedserieus, met Robert Eenhoorn naast zich. En gisteren ook. Als hij grappig probeert te doen zie je dat meestal aan z'n kop.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:42 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Zoek de term 'grapje' en 'niet serieus bedoelde opmerking' eens op in je woordenboek?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:41 schreef Veerboot het volgende:
Jammer dat René geen fragmenten van ruim 20 jaar geleden zal laten zien, maar anders had hij dit vanaf 01:23 zeker laten zien maandag:
Zie Louis van Gaal de voetballer stuntelen danBeetje zoals die struikelende Schot destijds
Bekijk het nog maar eens goed dan. Ten eerste haakt hij in op de lachende en dollende René en Ernst Daniël Smid, maar hij heeft zelf ook duidelijk een lach op zijn gezicht als hij zijn door jouw gewraakte tekst eruit gooit én hij voegt er daarna zelfs nog een hoorbaar "haha"-tje aan toe.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:34 schreef MB23 het volgende:
[..]
Hij was anders bloedserieus, met Robert Eenhoorn naast zich. En gisteren ook. Als hij grappig probeert te doen zie je dat meestal aan z'n kop.
Wow, zo ontzettend raar om te zien dit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:41 schreef Veerboot het volgende:
Ach,als je het 1x gezien heb gebeurt er ook weinig nieuws. Of JD bij VI, bij E-live, bij Rijnmond, bij DWDD of bij P&W zit, hij komt steeds met dezelfde verhalen. Er zit weinig variatie in.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:40 schreef richbitch het volgende:
[..]
Laag idd, maar zoals gezegd wellicht komt dit door de vakantieperiode.
Hij maakt tenminste zijn eigen zwembad schoonquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat een luizenleven heeft die vd Gijp.
2 dagen wachten toch ? niet morgen alquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:57 schreef DrDentzz het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar die Dijkshoorn column.
Hij kan niet tegen onrechtvaardigheid.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:00 schreef Silvanovisch het volgende:
Hansie krijgt steeds meer praatjes.. Irritant
Gelijk heeft ie. Maar dat is nu weken het geval. Begint irritant te worden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:01 schreef maril het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen onrechtvaardigheid.
Dat vind ik zo'n dooddoener. Wie aan tafel is er wel voor onrechtvaardigheid dan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:01 schreef maril het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen onrechtvaardigheid.
Ik vind Derksen bijzonder onrechtvaardig in deze, hij wil echt bloed zien als het om Koeman gaat. en verder ook nog eens triomfantelijk reclame maken voor VI, dit programma is een grote reclamezuil voor Johan Derksen, Ik vind het bijzonder jammer,dat dit die kant meer en meer uitgaat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:05 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n dooddoener. Wie aan tafel is er wel voor onrechtvaardigheid dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |