Hij maakt tenminste zijn eigen zwembad schoonquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat een luizenleven heeft die vd Gijp.
2 dagen wachten toch ? niet morgen alquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:57 schreef DrDentzz het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar die Dijkshoorn column.
Hij kan niet tegen onrechtvaardigheid.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:00 schreef Silvanovisch het volgende:
Hansie krijgt steeds meer praatjes.. Irritant
Gelijk heeft ie. Maar dat is nu weken het geval. Begint irritant te worden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:01 schreef maril het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen onrechtvaardigheid.
Dat vind ik zo'n dooddoener. Wie aan tafel is er wel voor onrechtvaardigheid dan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:01 schreef maril het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen onrechtvaardigheid.
Ik vind Derksen bijzonder onrechtvaardig in deze, hij wil echt bloed zien als het om Koeman gaat. en verder ook nog eens triomfantelijk reclame maken voor VI, dit programma is een grote reclamezuil voor Johan Derksen, Ik vind het bijzonder jammer,dat dit die kant meer en meer uitgaat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:05 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n dooddoener. Wie aan tafel is er wel voor onrechtvaardigheid dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |