Pciesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je kan Fok!ken, kan je ook administratief werk doen.
Dat lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je overigens een werkweigering krijgen als je werk weigert waar je je enkel niet mee hoeft te belasten?
dat inderdaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik werk niet op kantoor...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:46 schreef Joene het volgende:
Je kan toch met je poot op een stoel man en gewoon kantoor dingen doen.
Jezus. Ga werken !
Dat deden ze vroeger dus 8 jaar terug was ik in gips en later in loopgids en werd ik opgehaald..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:52 schreef Salatrel het volgende:
als je baas vervoer voor je regelt en een werkplek waar je met been hoog kan werken zou ik gewoon gaan als ik jou was...
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Triest ben jijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Gewoon gaan werken mietje.
Het land gaat kapot aan figuren zoals jij!
Ik had mail gestuurd naar baas dat ik naar dokter zou gaan en kijken wat hij zegt, maar mijn baas wachtte niet op antwoord op dokter maar mailde me gewoon dat hij me nodig had...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:54 schreef mazeind het volgende:
[..]
Dit dus.
En bovendien: het lijkt mij dat je werkgever gewoon netjes aan je vraagt of het mogelijk is om te komen werken. Die vraag mag hij best stellen. Zeker als het gaat om een 'simpele' blessure. Je ligt niet met 40 graden koorts in bed.
En als jij zo'n gewaardeerde kracht bent, dan gaat hij er van uit dat jij een volwassen antwoord kunt geven:
1) zodra ik bij de dokter ben geweest, zal ik kijken wat er mogelijk is en doe mijn best
2) sorry, maar ik ben met die enkel echt niet mobiel genoeg om vandaag te komen
Wat niet inhoud dat er geen dingen zijn die je zou kunnen doen natuurlijk.quote:
dan zou ik ook thuis blijven als ze dat weigerenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:53 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Dat deden ze vroeger dus 8 jaar terug was ik in gips en later in loopgids en werd ik opgehaald..
Maar nu afgeschaft vanwege bezuinigingen in het zorg![]()
En kan niet rijden...hoogstens een stukje fietsen
Dat was ook mijn gedachte. Of regel een rolstoel op je werk. Ben je toch mobiel!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je niet beter gewoon effe een deur verderop binnenhinken en een collega vragen of ie naar je enkel gaat kijken?
Op mijn werk draag ik een labjas en moet ik loopwerk doen, je zit daar nooit op een stoel...ik heb wel zin om te werken altijd...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat niet inhoud dat er geen dingen zijn die je zou kunnen doen natuurlijk.
Zeg dan gewoon dat je geen tyfus zin hebt en neem een dag vrij.
Mijn baas zei dat ze te weinig mensen op het lab zijn om labwerk te doen dus daarom heeft hij mij nodig..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:06 schreef Mylene het volgende:
Je baas zal heus wel begrijpen dat je er niet mee kunt helpen. Hij zal dus wel een mooie stoel hebben geregeld waar je vanuit werkzaamheden kunt doen.
Als je juist in rolstoel zit kan je juist niet werken op het lab...de tafels zijn te hoog..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:02 schreef Flippe het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte. Of regel een rolstoel op je werk. Ben je toch mobiel!
Ik weet het, al gezegd tegen mijn baas:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:13 schreef Dragorius het volgende:
Wat is het probleem dan? Zeg dat je niet kan om medische redenen. Klaar.
gewoon gaan werken, scoor je punten meequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:06 schreef Mylene het volgende:
Je baas zal heus wel begrijpen dat je er niet mee kunt helpen. Hij zal dus wel een mooie stoel hebben geregeld waar je vanuit werkzaamheden kunt doen.
Zit je die luie homo nou te supporten J.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:19 schreef Jarno het volgende:
Ik zeg elk excuus om thuis te blijven is er één.
Werken is voor domme mensen.
En dan nog sommige collega's zeuren dat ik naar drank ruikt heheh..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:16 schreef SlamD het volgende:
Dikke enkel? Minimaal een week, waarschijnlijk 3 maanden...
Dat het met je instelling wel goed zit blijkt wel uit het feit dat je met een nog half-dronken slaperige kop gewoon gaat werken en patienten gaat prikken. Dat is veel bewonderingswaardiger dan ervoor te kiezen niet te drinken en te gaan werken.
Dan mail je toch terug dat je niet mobiel bent?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:16 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Ik weet het, al gezegd tegen mijn baas:
Ik zeg tegen baas:
Enkel dik, moet been omhoog en ga zo naar dokter
Duidelijk genoeg toch?
Zegt hij voordat ik terug bent van dokter:
Het is krap op het lab, ik heb je nodig.....![]()
Heeft hij mijn mail wel gelezen??? ik ben niet mobiel...
Persoonlijke hygiene manquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:21 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
En dan nog sommige collega's zeuren dat ik naar drank ruikt heheh..
Ik heb al genoeg punten gescoord bij mijn baas...omdat ik juist een hardwerkende persoon bent dan merken ze het meteen als ik er niet juist bent, dat hoor ik wel vaker...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gewoon gaan werken, scoor je punten mee
Misschien heeft JK nog tips voor 'm.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Zit je die luie homo nou te supporten J.
Ben ik er niet mee eens!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:19 schreef Jarno het volgende:
Ik zeg elk excuus om thuis te blijven is er één.
Werken is voor domme mensen.
Heb je geen leven ofzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:23 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Ben ik er niet mee eens!!
Alleen thuis blijven als je ECHT ziek bent en dan bedoel ik ECHT ziek, of als je niet mobiel bent..
Voor de rest moet je gewoon op je werk komen..
blijkbaar niet.. anders zou hij meteen een fruitmand naar je adres hebben gestuurd bij het horen van dit berichtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:22 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg punten gescoord bij mijn baas...omdat ik juist een hardwerkende persoon bent dan merken ze het meteen als ik er niet juist bent, dat hoor ik wel vaker...
Zoals ik al zei: ik kan voor 2 man werken...
Ja ik ken je ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:23 schreef Ghost_Rider het volgende:
Volgens mij ken ik jou! hebben wij niet ooit samen gevoetbald en heb jij een tweelingbroertje?
laat de baas een taxi sturenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:23 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Alleen thuis blijven als je ECHT ziek bent en dan bedoel ik ECHT ziek, of als je niet mobiel bent..
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
blijkbaar niet.. anders zou hij meteen een fruitmand naar je adres hebben gestuurd bij het horen van dit bericht![]()
Jij noemt een Dikke Enkel echt ziek , of niet mobiel ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:23 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Heb ik vroeger gehad toen mijn schouder uit de kom was en ik geopereerd werd, dokter zei voor de operatie dat ik binnen 2 maanden weer kon voetballen..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
blijkbaar niet.. anders zou hij meteen een fruitmand naar je adres hebben gestuurd bij het horen van dit bericht![]()
Niet mobiel en ik kan ook niet werken op het lab , als ik nou ambtenaar was of administratieve dingen zou doen dan was het geen probleemquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij noemt een Dikke Enkel echt ziek , of niet mobiel ?
Je kan toch gvd gewoon vervangend werk doen man, jezus wat een mietje ben je ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:29 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Niet mobiel en ik kan ook niet werken op het lab , als ik nou ambtenaar was of administratieve dingen zou doen dan was het geen probleem
Maar kan niet autorijden... en de ziekenhuis regelt geen taxi omdat de overheid bezuinigingen hebben ingevoerd in zorg dus hebben ze de taxi-regeling afgeschaft...
Dus blijft maar 1 optie over, thuis blijven en been omhoog..en dat doe ik al de hele tijd en tussendoor forummen....
Dat zegt ie nou juist, vanuit het ziekenhuis (dus zijn baas ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
of de baas regelt een rolstoel en een taxi!
een rolstoeltaxi!
Hij is nodig in het lab, niet bij de administratie of in de kantine.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Je kan toch gvd gewoon vervangend werk doen man, jezus wat een mietje ben je ook.
Zoals ik al zei: ik kan geen vervangend werk doen.....en kan ook geen telefoontjes plegen omdat ik doof bent..dat zou ik wel kunnen doen als ik horend was...maar die optie valt ook af..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Je kan toch gvd gewoon vervangend werk doen man, jezus wat een mietje ben je ook.
Met die fiets, dat kan ik nog net aan, 2 min fietsen maar op rustige tempo...gewoon veel kracht zetten op mijn andere been tijdens trappen....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat zegt ie nou juist, vanuit het ziekenhuis (dus zijn baas ook) regelt men geen vervoer omdat dat gezien de bezuinigingen niet mogelijk is.
Hoe ga je vanmiddag eigenlijk naar de dokter? Met de auto?
En wat zegt je arts daarvan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:33 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Met die fiets, dat kan ik nog net aan, 2 min fietsen maar op rustige tempo...gewoon veel kracht zetten op mijn andere been tijdens trappen....
En als je doorgaat met voetballen wordt het ook zeker beter... Als ik je werkgever was zou ik echt niet blij zijn met een werknemer die vrolijk gaat zaalvoetballen, door zijn enkel zakt en zich dan ziek moet melden.quote:Dan krijg je als je gewoon doorgaat werken met losse schouderbanden en operatie laat uitstellen als ze je nodig hebben....
Al via mail gezegd dat mijn enkel behoorlijk dik is en ik met mijn been omhoog moet vandaag, maar wil weten van de dokter wat er precies aan de hand is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:34 schreef ufopiloot het volgende:
Hij vraagt alleen even of je na het bezoek aan de dokter kan komen werken, voor het geval er niet veel aan de hand blijkt te zijn. Hoezo is dat opeens respectloos? Slachtoffertje spelen
Gotta be shittin' me.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:35 schreef Karina het volgende:
[..]
En als je doorgaat met voetballen wordt het ook zeker beter... Als ik je werkgever was zou ik echt niet blij zijn met een werknemer die vrolijk gaat zaalvoetballen, door zijn enkel zakt en zich dan ziek moet melden.
Mijn baas zit op tennis...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:35 schreef Karina het volgende:
[..]
En als je doorgaat met voetballen wordt het ook zeker beter... Als ik je werkgever was zou ik echt niet blij zijn met een werknemer die vrolijk gaat zaalvoetballen, door zijn enkel zakt en zich dan ziek moet melden.
Hij had last van "losse schouderbanden" (wat dat ook is) maar gaat wel zaalvoetballen, dat lijkt mij toch ook een risico nemen, als je op je schouder valt, ben je ook meteen een paar weken zoet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gotta be shittin' me.. Misschien moeten werknemers maar op de werkplek blijven en op een ARBO gecertificeerd stretchertje overnachten zodat zijn geen enkel risico lopen op letsel?
.
Zit je me nou een beetje voor gek uit te maken ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:39 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, vraag dus je arts wat verstandig is, tel daar gezond verstand bij op en let niet op al die holier-than-thou fokkertjes die nog doorwerken met derdegraads longtyfus..
Dus je moet je hele sociale leven maar aanpassen om ervoor te zorgen dat je niet geblesseerd raakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij had last van "losse schouderbanden" (wat dat ook is) maar gaat wel zaalvoetballen, dat lijkt mij toch ook een risico nemen, als je op je schouder valt, ben je ook meteen een paar weken zoet.
@Ninedarts: het ging mij er om dat je al ergens last van had maar toch ging zaalvoetballen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
He dove, wtf doe je op een fiets of in een auto als je niet kunt horen?
Nou ja, die zinnen van jou zijn ook niet echt makkelijk te lezen hoor...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:43 schreef Ghost_Rider het volgende:
Die losse schouderbanden daar is hij niet mee gaan zaalvoetballen maar mee gaan werken omdat hij zo nodig was op zijn werk goed lezen karina als jij mijn baas was zou ik toch zeker twijfelen aan je vermogen om te lezen
De arts zei eerst dat de schade meevielt...ben 4 keer uit de kom geraakt met mijn schouder..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij had last van "losse schouderbanden" (wat dat ook is) maar gaat wel zaalvoetballen, dat lijkt mij toch ook een risico nemen, als je op je schouder valt, ben je ook meteen een paar weken zoet.
@Ninedarts: het ging mij er om dat je al ergens last van had maar toch ging zaalvoetballen.
He mongool... fietsen en autorijden kan ik heel goed,ik hoor met mijn ogen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
He dove, wtf doe je op een fiets of in een auto als je niet kunt horen?
Ja klopt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:47 schreef Ghost_Rider het volgende:
Hoe oud ben jij Ruigbaard? Volgens mij ben je de brugklas nog niet eens ontgroeit.
Net zei je nog dat je niet kon rijden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:47 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
He mongool... fietsen en autorijden kan ik heel goed,ik hoor met mijn ogen...
Het is algemeen bewezen dat doven beter kunnen rijden dan horenden omdat we meer opletten op de weg..
Horenden gaan meer op hun oren af en soms horen ze iets niet...
Ik kijk wel een stuk of 3 keer als ik moet afslaan en zo...
En kijk vaker in achteruit spiegel want stel dat een ambulance eraan komt met sirenes??
en nooit ongeluk gehad....
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:53 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
En kan niet rijden...hoogstens een stukje fietsen
Ik wist niet dat er zoveel mafkezen op fok zaten die meteen een oordeel hebben over een handicap..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik wist niet dat er zoveel doven op Fok zaten.
niet serieus op in gaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:50 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zoveel mafkezen op fok zaten die meteen een oordeel hebben over een handicap..
Jij bent zeker blij dat je "perfect" bent??
Het enige wat ik niet kan is horen en bellen maar voor de rest ben ik hetzelfde..
En ik weet zeker dat ik een veel betere leven had dan jij toen ik vrijgezel bent
Want als je ook een goed leven had zou je juist niet de mensen die een handicap hebben afkraken...
Niet een dikke enkel neequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je niet kon rijden?
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[..]
Moet 20 min rijden met de auto voordat ik bij mijn werk bent...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:50 schreef motorbloempje het volgende:!
sorry, die was flauw
maar no offence, als je met de fiets naar de dokter kunt, kan je ook werkenvooral als je werk daar bij de dokter is.. en het is niet alsof het om de hele dag gaat....
al doe je maar wat kleine dingetjes ofzo..
Met die dikke enkel natuurlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[..]
Beetje jammer, die ongevraagde opmerkingenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Je teamgenoten van zaalvoetbal zullen blij zijn met een dove speler.
"Tikkie terug, Jaap!"
-"Laat maar, dat hoort ie toch niet."
Fluitsignalen e.d. zullen ook niet aan je besteed zijn, lijkt me.
Dat is zo maar ik ben juist de beste speler van mijn team...heb vroeger op heel hoog niveau gevoetbald en nu doe ik het rustig aan...en ik praat veel op het veld en ook vanuit de bank, ik coach ze altijd en ze luisteren altijd naar mij...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:55 schreef spijkerbroek het volgende:
"Tikkie terug, Jaap!"
Edoch, goed dat je in beweging blijft.
"Henk, trap jij ff op zn enkel? Heb geen zin om volgende week weer met die Jaap te spelen."quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:55 schreef spijkerbroek het volgende:
"Tikkie terug, Jaap!"
Edoch, goed dat je in beweging blijft.
vond die laatste die je eruit hebt gelaten nog wel erger eigenlijk.. ' goed dat je in beweging blijft',alsof hij een klapjosti is met 3 geamputeerde ledematenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Beetje jammer, die ongevraagde opmerkingen
Genieten van je vrije dag...dat snap ik heel goed maar kan weinig doen, alleen zitten en been omhoog en fokken is een leuk tijdverdrijfquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:58 schreef mr_vavavoom het volgende:
Jeetje, wat laat jij je snel uit je tent lokken, zeg!
Je doet zelf huilie huilie omdat je zo'n auw auw hebt aan je enkeltje en dat je wil dat je baas medelijden met je heeft.
Bekijk de situatie even: de baas WIL dus graag dat je komt werken, dus zullen we er dan van uit gaan dat hij je aanwezigheid waardeert?
Wat betreft je enkel: prima als je er last van hebt en daarom een dagje thuis wilt blijven. Je ZOU kunnen gaan werken, maar je kiest er voor om het niet te doen en op Fok te gaan lopen babbelen. Klinkt als een baal-dag met een bijkomende dikke enkel.
Niet zeuren, genieten van je vrije dag, en morgen/overmorgen weer gewoon lekker gaan werken.
Al ijs op je enkel gedaan? Of koud water?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:00 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Genieten van je vrije dag...dat snap ik heel goed maar kan weinig doen, alleen zitten en been omhoog en fokken is een leuk tijdverdrijf![]()
al bezig met films downloaden en straks lekker films kijken...voor de rest kan ik weinig doen, misschien op de Wii spelen maar kan geen wii fit doen
Raving Rabbits is tof, hoef je alleen maar op je kont te blijven zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:00 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Genieten van je vrije dag...dat snap ik heel goed maar kan weinig doen, alleen zitten en been omhoog en fokken is een leuk tijdverdrijf![]()
al bezig met films downloaden en straks lekker films kijken...voor de rest kan ik weinig doen, misschien op de Wii spelen maar kan geen wii fit doen
Wat ik mij eigenlijk afvraag na het lezen van al je reacties hier is: Hoe kan het zijn dat ze iemand met jouw duidelijk belabberde begrip van de Nederlandse taal ooit kunnen aannemen op een lab? Heb je daar geen opleiding voor moeten volgen? Of ben je niet van oorsprong Nederlands en heb je je training dus in een andere taal gehad?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:52 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Moet 20 min rijden met de auto voordat ik bij mijn werk bent...
En ik wil gewoon zo snel mogelijk fit zijn dus been omhoog is de beste optie...
En kleine dingetjes doen heeft mijn werk niks aan...die zijn er niet...
Doof zijn = handicap = kudo's voor alles wat je wel normaal kan doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vond die laatste die je eruit hebt gelaten nog wel erger eigenlijk.. ' goed dat je in beweging blijft',alsof hij een klapjosti is met 3 geamputeerde ledematen
Mijn tweelingbroer is dik en ik ben slank en gespierd..mijn vriendin zei al dat zij niet wilt dat ik net zoals mijn broer wordquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
TS is in alles wel heel goed..
de knapste van de tweeling
de harde werker
de beste voetballer
en dan niet gaan werken vandaag
Gister jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Al ijs op je enkel gedaan? Of koud water?
Jamaar ze bedoelt zo van kijk je bent in alles knapper, beter en toffer maar dan heb je dus niet te kracht om ook puiker te zijn en op je werk te verschijnen. Dat bedoelt ze.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:03 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Mijn tweelingbroer is dik en ik ben slank en gespierd..mijn vriendin zei al dat zij niet wilt dat ik net zoals mijn broer word![]()
Harde werker ja omdat mijn baas dat zelf tegen me gezegd hebt en ik kom in aanmerking om hogere functie te bekleden volgende jaar
Ben een goede voetballer maar niet de top maar wel van mijn team...als je dat snapt.
Heb vroeger met het Nederlandse Efltal voor doven gevoetbald op veld en dat waren hele mooie tijden,zelfs gevoetbald tegen Jong PSV en werd 0-0..dat was mijn hoogtepunt in mijn voetbalcarriere..
Ik ben Nederlands en ik kan goed Nederlands maar geen zin op FOK ABN te tikken...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:02 schreef LetoII het volgende:
[..]
Wat ik mij eigenlijk afvraag na het lezen van al je reacties hier is: Hoe kan het zijn dat ze iemand met jouw duidelijk belabberde begrip van de Nederlandse taal ooit kunnen aannemen op een lab? Heb je daar geen opleiding voor moeten volgen? Of ben je niet van oorsprong Nederlands en heb je je training dus in een andere taal gehad?
OT: Als je een probleem hebt met hoe je baas op je reageert (via de mail nog wel omdat je doof bent en dus zonder lichaamstaal voor nuances), dan moet je gewoon een eerlijk en open gesprek met je baas hebben. Vertel hem/haar dat jij je niet voldoende gewaardeerd voelt.
Voor nu zou ik zeggen, stuur een mailtje dat het echt niet gaat lukken om op het werk te komen vandaag.
Succes met je enkel + je werk + je opleiding Nederlandse taalkunde
Maar wel slim genoeg om niet te doen omdat anders ik misschien mijn enkel forceerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jamaar ze bedoelt zo van kijk je bent in alles knapper, beter en toffer maar dan heb je dus niet te kracht om ook puiker te zijn en op je werk te verschijnen. Dat bedoelt ze.
in de encyclopedie staat een foto van TS bij het woordje 'narcisme'quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jamaar ze bedoelt zo van kijk je bent in alles knapper, beter en toffer maar dan heb je dus niet te kracht om ook puiker te zijn en op je werk te verschijnen. Dat bedoelt ze.
Ik vind niet erg...ze mogen grapjes maken daarover...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:07 schreef Skaai het volgende:
Ik krijg wel een beetje jeuk van die opmerkingen over zijn doofheid. Als ie dat had weggelaten had men alleen commentaar op zijn tikfouten. Flauw hoor
Heb ik om jouw opmerking gevraagd? Nee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:57 schreef Skaai het volgende:
Beetje jammer, die ongevraagde opmerkingen
Of een dove Marokkaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:09 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Ik vind niet erg...ze mogen grapjes maken daarover...
Ik kan er wel tegen...ik heb mijn doofheid geaccepteerd... ben zo geboren..
Als ik niet had gezegd dat ik doof was dachten ze misschien dat ik een Marokkaan was omdat ik typfouten maakt en dan was het nog erger geweest
Ik probeer tenminste een klein beetje ontopic te blijvenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb ik om jouw opmerking gevraagd? Nee.
Beetje jammer dat je die dan toch post.
Dan moet je wel een baas hebben die meedenkt, en dat blijkt nou niet bepaald uit het verhaal van de TS.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:02 schreef Dragorius het volgende:
Er zijn altijd wel vervangende werkzaamheden denkbaar, TS. Heb zelf ook een tijd in een horeca-bedrijf gewerkt met een enkelblessure. Gewoon aangepast werk
En beterschap uiteraard.
Verdiep jij eens in de wereld van de doven............dan praten we verder..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
sinds wanneer is doofheid een excuus voor belabberde grammatica?
Ja dat geloof ik best.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:14 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Die zijn er ook in Nederland!!!!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:09 schreef Ninedarts het volgende:
Als ik niet had gezegd dat ik doof was dachten ze misschien dat ik een Marokkaan was omdat ik typfouten maakt en dan was het nog erger geweest
Dat kan maar ik tik heel snel en dus geen zin om mijn grammatica aan te passenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik ken wel wat dove mensen die hun grammatica prima beheersen andersmaar jij bent natuurlijk anders (en beter, zoals uit vorige posts te lezen valt)
Misschien zijn d'r Shift en Caps Lock knopjes wel stuk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:15 schreef ufopiloot het volgende:
Ach, hoofdletters systematisch vergeten is irritanter.
Het gaat goed zolang ik mijn enkel niet belast...dan hou ik het wel vol..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
stomme quick-quote
en ja, Nintendo8-bit staat nog in de woonkamer, en ik heb uit New York een paar jaar geleden een leuke 1-up muts meegenomen
1-UP!
Maar euh.. hoe gaat het nou?
Ja, da's érg ontopicquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:18 schreef Skaai het volgende:
Misschien zijn d'r Shift en Caps Lock knopjes wel stuk..
Boehoequote:
Moest ik tegen jou???quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:22 schreef aaipod het volgende:
Leuk arrest hierover. Kerel zaalvoetbalde ook. Kwam neer op eigen schuld geloof ik
In hoe verre mogen ze je eigenlijk dat verbieden? (dit omdat ik een collega had die nog maratons liep met stalen pennen in zijn been & diverse andere blesure)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:24 schreef Skaai het volgende:
Mijn collega werd door zijn supervisor een soort van ehh verboden weer te gaan voetballen. Niet dat ie erg sportief was en echt voetbalde, hij trainde de F-jes en speelde wel eens een potje met de andere trainers. Maar na een verdraaide knie en een scheurtje in zijn hamstring binnen 2 maanden kreeg ie toch wel de tip om het niet meer te doen.
Leer eens lezen, ik voetbal al mijn hele leven, dus niet zo zeuren..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:27 schreef Sounddragon het volgende:
Ga aan je werk flapdrol !!![]()
In een ziekenhuis hebben ze rolstoelen, en is alles aangepast op zielepietjes die minder mobiel zijn, en anders wurm je FF langs een fysio die je poot FF intapet, kan je gewoon op staan..
Tevens is het beter om je vlerkje in beweging te houden, dan blijft ie gangbaar; na een dag omhoog kun je er helemaal niks meer mee...
En leer lopen vóór je gaat proberen te voetballen, dan voorkom je dit soort gelul.
Ja dat is zo...maar nooit ziek geweest na een avondje darten, of ze moeten water toegevoegd hebben aan het bier!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef Skaai het volgende:
Ja maar als je niet gaat werken dan blijf je thuis, want ziek is ziek. Dan is darten ook uit den boze. Dan moet je toch ook op je benen staan. Het is natuurlijk alles of niets he
Ik had niet gezien dat, dat inmiddels over was (die schouderbanden) en honden hebben een baas.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:43 schreef Ghost_Rider het volgende:
Die losse schouderbanden daar is hij niet mee gaan zaalvoetballen maar mee gaan werken omdat hij zo nodig was op zijn werk.
Goed lezen karina als jij mijn baas was zou ik toch zeker twijfelen aan je vermogen om te lezen.
Geeft niet...veel Fokkers lezen gewoon overheen, ik lees ook gehaast dus soms zie ik de zinnen over de hoofd die je juist wel moest lezen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat, dat inmiddels over was (die schouderbanden) en honden hebben een baas.
ik zou vanavond gaan darten maar dat gaat dus niet door...al afgemeld..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:34 schreef Skaai het volgende:
Nooit ziek geweest na darten, maar je gaat wel met een dikke enkel op je poten staan om te darten? Lekker verantwoord hoor. Maak je het alleen maar erger mee.
Succes.
Je werkt in een fokking ziekenhuis man.. ga eens een rondje lopen over de afdelingen en kijk eens goed rond naar waarmee ja allemaal kunt lopen.. als je maar wilquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:30 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Leer eens lezen, ik voetbal al mijn hele leven, dus niet zo zeuren..
Beweging is goed voor je enkel idd maar niet BELASTEN!! en ik loop af en toe een rondje en dat is het...
Op werk kan dat helaas niet...
Toevallig over 2 weken 1 week vrij en dan neem ik nog geen uren op, heb namelijk de afgelopen 5 weken overuren gewerkt, dus ter compensatie over 2 weken hele week vrijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:55 schreef Sounddragon het volgende:
Dan moet hij ze gewoon opnemen, dit valt onder bagger mentaliteit, kantjes lopen en konten draaien...
Als al onze voorouders zo'n mentaliteit hadden gehad, woonden we nu nóg in plaggenhutten
Vind dat mensen btw erg makkelijk "ga werken luster" zeggen.quote:
Geen zin ok maar dan nog. Wat jij er hier telkens van maaktquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:07 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Ik ben Nederlands en ik kan goed Nederlands maar geen zin op FOK ABN te tikken...
En ik ben doof dus heb veel meer op Nederlands moeten oefenen dan jullie omdat doven meer moeite hebben met Nederlands en echt, ik ken veel doven die helemaal niet goed Nederlands kunnen![]()
Mjn baas heeft al mail gestuurd en hij wacht dus af wat mijn dokter zegt dus hij snapt het nu eindelijk
Voor een paar kutklusjes gaat hij me niet halen met de taxi...maar de bezetting van de lab is krap dus heeft mijn baas mij nodig voor loopwerk en dat gaat dus niet...maar ik zal van de week als ik weer terug komt kijken of hij het ook meendequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Vind dat mensen btw erg makkelijk "ga werken luster" zeggen.
Als hij nu kassajuf was of op kantoor werken a lá, maar zijn huidige werk kan hij niet uitvoeren.
Maargoed, je zou dat ook aan je leidinggevende aan kunnen geven en vervangend werk doen. Als ze zo krap bij personeel zitten dan zal hij je vast willen halen met de taxi en wat kutklusjes voor je hebben waarbij je kan gaan zitten.
kijk, en nu heeft iedereen gelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:54 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Voor een paar kutklusjes gaat hij me niet halen met de taxi...maar de bezetting van de lab is krap dus heeft mijn baas mij nodig voor loopwerk en dat gaat dus niet...maar ik zal van de week als ik weer terug komt kijken of hij het ook meende
Sommige collega's klagen al als 1 persoon niet komt
Afgelopen vrijdag waren er 4 zieken en ik moest heel veel doen en wat doet de baas, hij gaat naar de tandarts smiddags en nooit meer teruggekomen![]()
En dan vraag hij me wel of ik wil werken met dikke enkel...
Dat je doof bent en problemen hebt met grammatica kan ik nog enigszins begrijpen. Oude klasgenoot had hetzelfde probleem. Lees mijn post echter nog 1 keer, hij was best duidelijkquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:02 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Toevallig over 2 weken 1 week vrij en dan neem ik nog geen uren op, heb namelijk de afgelopen 5 weken overuren gewerkt, dus ter compensatie over 2 weken hele week vrij
En dan heb ik nog harstikke veel vakantie-uren....
Zelfs een dag gewerkt om 7 uur begonnen en gestopt om 9 uur savonds...dus ik heb wel een goede mentaliteit........
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Man, bij mijn vorige werkgever ging ik maandagochtend om 04.00 weg en kwam ik woensdagavond weer thuis binnenkruipen en dan had ik zegge en schrijven 4 uurtjes geslapen, waar héb je het over ?? 12 uurtjes met de nodige pauzes lekker binnen in een warm gebouw![]()
In sommige branche's worden mensen sjaggo als ze minder als 12 uur werken, en die mensen worden ook nog eens smerig tijdens hun werk, en zweten er ook nog bij.. té erg gewoon![]()
Hebben we op FOK! een loser van de week titel ??
Zo ja, dan ben je bij deze genomineerd
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:34 schreef Sounddragon het volgende:
Ik hou wel van gekkigheid, kom maar op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |