Schitterend!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:21 schreef 68Chevelle het volgende:
Geachte Hondvitaal diergeneesmiddelen,
Ik heb even een vraagje over uw advertentie,ik heb zelf een baby met een blaasontsteking maar ik ben niet genoeg verzekerd en de apotheek is erg duur, werkt dit medicijn ook bij mensen?
gr. mike
Hey, jij bent zelf ook van topniveau..... ik moet echt een beetje mijn best gaan doen.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:21 schreef 68Chevelle het volgende:
Geachte Hondvitaal diergeneesmiddelen,
Ik heb even een vraagje over uw advertentie,ik heb zelf een baby met een blaasontsteking maar ik ben niet genoeg verzekerd en de apotheek is erg duur, werkt dit medicijn ook bij mensen?
gr. mike
Hallo Tamar,quote:Hallo ,
Ik zoek per uiterlijk 1 October 2009 woonruimte in Rotterdam,Schiedam,Hoogvliet,Schiebroek of Hellevoetsluis,met een huur van maximaal 400 euro alles inclusief.
Ik ben een rustige vrouw van 44 jaar en volg een opleiding in Hoogvliet.
Momenteel woon ik in een rommelig,druk pand in het centrum,waar mijn huurkontrakt over twee weken afloopt.
Ik moet dus binnen twee weken andere woonruimte vinden en wil ook graag weg hier.
Het liefst zou ik een ruimte voor mijzelf hebben waar ik rustig kan studeren en mijn privacy heb.Daarbij zou ik het zeker niet erg vinden een huis te moeten delen,vaak is dat financieel ook aantrekkelijker.
Liefst telefonisch reageren:0630*******.
Groetjes,
Tamar.
Geachte maarten,quote:voor de verzamelaar lief hebber mooie oude buks als het goed is is hy compleet doe een leuk bod
Als je geen rare opvallende dingen aanbiedt zal het vast wel meevallenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was dus va plan om een aantal dingen op marktplaats te gaan zetten.
Nu durf ik niet meer
quote:Dé nieuwe rage: tattoo sleeves
Beschrijving
NIEUWE RAGE IN NEDERLAND: TATTOO SLEEVES
Verras uw familie, collega's, vrienden en kennissen met een nieuwe tatoeage!
Zij zullen verbaasd zijn dat u zó snel aan een tattoo komt.
Maar de Tattoo Sleeve is natuurlijk een fop-tattoo, echter het is wél bijzonder decoratief en kunstig
(zie foto's). Materialen: Nylon en Spandex.
Prijs, inclusief verzendkosten: 5,95 euro.
Een tweede, derde, vierde, enz. voor slechts 4,50 euro per stuk !!!
http://link.marktplaats.nl/274437834
raap me opquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:56 schreef De_Vink het volgende:
Mijn bijdrage:
[..]
Beste Jeanette,
Mijn naam is Theo Voskamp, 62 jaar jong, woonachtig in Kampen en ik twijfel al jaren hevig over het nemen van een tattoo. Vele ontwerpen heb ik bekeken en ik ben al vaak bij een tattooshop naar binnen gelopen maar dé grote stap heb ik tot op heden nog niet durven zetten. Ik was dan ook zeer enthousiast toen ik jouw advertentie over de tattoo sleeves las. Eindelijk een alternatief dat er goed uitziet en ook nog eens geen pijn doet!
hoewel de afbeeldingen die op jouw advertentie staan er zeker goed uit zien zou ik toch graag een eigen ontwerp willen insturen zodat jij dat op een sleeve kan bedrukken (zie bijlage).
[ afbeelding ]
bijlage
Nu je de bijlage bekeken hebt zul je je ongetwijfeld afvragen waarom ik voor deze afbeelding heb gekozen.
Ik heb in mijn jeugdige jaren een poos in Cambodja als olifantenverzorger gewerkt. En sindsdien ben ik aan deze imposante beesten gehecht geraakt. Als het weer eens weken lang niet regende dan moesten we soms onder de olifanten gaan liggen terwijl ze aan het urineren waren om zo toch te kunnen douchen, en ik kan je vertellen dat dit soort gebeurtenissen een onuitwisbare band schept. Palilijado (spreek uit als: Paa-li-lie-djado) was een olifant die ik nooit zal vergeten en als eerbetoon aan hem wil ik op mijn oude dag zijn slurf als tattoo op zeg maar "mijn slurfje".
Nu komen we gelijk aan bij mijn vraag of je de sleeves ook kan aanpassen zodat ze om mijn penis passen. Dit is namelijk de plek waar ik Palilijado's tattoo sleeve wil gaan dragen. De lengte bedraagt in rust ongeveer 5 centimeter (tja, de jaren beginnen voor mij te tellen Jeanette) en ik hoop dat de stof rekbaar genoeg is om hem ook in "alerte" houding om te kunnen blijven houden zonder dat de boel begint te knellen. Misschien is het mogelijk dat ik langskom zodat we een pas-sessie kunnen houden.
Nu ik dit zo allemaal terug lees kan ik mijn enhousiastme nauwelijks bedwingen en ik hoop dan ook van harte dat je samen een mooi sleeve'je kunnen maken.
Ik hoop snel van je te mogen horen,
MvG
Theo Voskamp
HAHA!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:56 schreef De_Vink het volgende:
Mijn bijdrage:
[..]
Beste Jeanette,
Mijn naam is Theo Voskamp, 62 jaar jong, woonachtig in Kampen en ik twijfel al jaren hevig over het nemen van een tattoo. Vele ontwerpen heb ik bekeken en ik ben al vaak bij een tattooshop naar binnen gelopen maar dé grote stap heb ik tot op heden nog niet durven zetten. Ik was dan ook zeer enthousiast toen ik jouw advertentie over de tattoo sleeves las. Eindelijk een alternatief dat er goed uitziet en ook nog eens geen pijn doet!
hoewel de afbeeldingen die op jouw advertentie staan er zeker goed uit zien zou ik toch graag een eigen ontwerp willen insturen zodat jij dat op een sleeve kan bedrukken (zie bijlage).
[ afbeelding ]
bijlage
Nu je de bijlage bekeken hebt zul je je ongetwijfeld afvragen waarom ik voor deze afbeelding heb gekozen.
Ik heb in mijn jeugdige jaren een poos in Cambodja als olifantenverzorger gewerkt. En sindsdien ben ik aan deze imposante beesten gehecht geraakt. Als het weer eens weken lang niet regende dan moesten we soms onder de olifanten gaan liggen terwijl ze aan het urineren waren om zo toch te kunnen douchen, en ik kan je vertellen dat dit soort gebeurtenissen een onuitwisbare band schept. Palilijado (spreek uit als: Paa-li-lie-djado) was een olifant die ik nooit zal vergeten en als eerbetoon aan hem wil ik op mijn oude dag zijn slurf als tattoo op zeg maar "mijn slurfje".
Nu komen we gelijk aan bij mijn vraag of je de sleeves ook kan aanpassen zodat ze om mijn penis passen. Dit is namelijk de plek waar ik Palilijado's tattoo sleeve wil gaan dragen. De lengte bedraagt in rust ongeveer 5 centimeter (tja, de jaren beginnen voor mij te tellen Jeanette) en ik hoop dat de stof rekbaar genoeg is om hem ook in "alerte" houding om te kunnen blijven houden zonder dat de boel begint te knellen. Misschien is het mogelijk dat ik langskom zodat we een pas-sessie kunnen houden.
Nu ik dit zo allemaal terug lees kan ik mijn enhousiastme nauwelijks bedwingen en ik hoop dan ook van harte dat je samen een mooi sleeve'je kunnen maken.
Ik hoop snel van je te mogen horen,
MvG
Theo Voskamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |