abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73635538
heerlijk topic
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 01:01:34 #27
6941 APK
Factual, I think.
pi_73635672
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_73635838
Heerlijke reeks! ik blijf hangen!
Vooral dat wat hier boven staat.
  † In Memoriam † dinsdag 13 oktober 2009 @ 01:18:26 #29
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73635967
TVP.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_73636005
Nog een afsluitertje maar dan

http://link.marktplaats.nl/287011725

Beschrijving
Oedemen, blaas- en nierstenen, blaasgruis, urineweginfecties of ontstekingen.
Blaasontsteking, prostaatontsteking, ontsteking aan de urinebuis.

Schoonmaakbeurt van gal- en urinewegen.

Afvalstoffen waaronder ook de pijnlijke worden verwijdert. Door het openen van de urine- en galwegen neemt de hoeveelheid urine toe waardoor gruis en steentjes worden uitgedreven of worden opgelost.

Blaas & Nier Formule werkt succesvol en is te gebruiken als schoonmaakbeurt van gal- en urinewegen bij oedemen, blaas- en nierstenen (gruis), urineweginfecties of ontstekingen, blaasontsteking, prostaatontsteking, ontsteking aan de urinebuis.

Blaas en Nier Formule van Huisdiervitaal
Een 100% Natuurproduct

Tabletten vanaf ¤ 11,95

Producten van HUISDIERVITAAL
NATUURLIJKE DIERGENEESMIDDELEN EN VERZORGINGSPRODUCTEN

kijk ook bij onze andere advertenties

Geachte Hondvitaal diergeneesmiddelen,

Ik heb even een vraagje over uw advertentie,ik heb zelf een baby met een blaasontsteking maar ik ben niet genoeg verzekerd en de apotheek is erg duur, werkt dit medicijn ook bij mensen?
gr. mike
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 01:23:50 #31
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_73636053
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:30 schreef MarkyB het volgende:
tvp
Feyenoord Rotterdam
pi_73636079
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 01:21 schreef 68Chevelle het volgende:

Ik heb even een vraagje over uw advertentie,ik heb zelf een baby met een blaasontsteking maar ik ben niet genoeg verzekerd en de apotheek is erg duur, werkt dit medicijn ook bij mensen?
gr. mike

Schitterend! .
pi_73636123
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 01:25 schreef Stali het volgende:

[..]

Schitterend! .
Hey, jij bent zelf ook van topniveau..... ik moet echt een beetje mijn best gaan doen.
pi_73636258
TVP

Heb al leuke stukjes gelezen maar wil eigenlijk nu naar bed..
Ook leeg
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 01:54:00 #35
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_73636353
Zal morgen ook eens een poging wagen.
------------------
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 02:58:05 #36
6941 APK
Factual, I think.
pi_73636731
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 01:21 schreef 68Chevelle het volgende:

gr. mike
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 04:12:32 #37
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_73637001
Ik doe ook mee
quote:
Hallo ,

Ik zoek per uiterlijk 1 October 2009 woonruimte in Rotterdam,Schiedam,Hoogvliet,Schiebroek of Hellevoetsluis,met een huur van maximaal 400 euro alles inclusief.
Ik ben een rustige vrouw van 44 jaar en volg een opleiding in Hoogvliet.
Momenteel woon ik in een rommelig,druk pand in het centrum,waar mijn huurkontrakt over twee weken afloopt.
Ik moet dus binnen twee weken andere woonruimte vinden en wil ook graag weg hier.
Het liefst zou ik een ruimte voor mijzelf hebben waar ik rustig kan studeren en mijn privacy heb.Daarbij zou ik het zeker niet erg vinden een huis te moeten delen,vaak is dat financieel ook aantrekkelijker.

Liefst telefonisch reageren:0630*******.

Groetjes,
Tamar.
Hallo Tamar,
Ik heb altijd al in een Hoogvliet willen wonen. Indien u weet wat de kosten zijn en of de boodschappen inbegrepen zijn (kan natuurlijk ook voor een meerprijs, dat kan besproken worden) kunt u contact met mij opnemen. Ik heb enorme interesse in uw aanbod.

Met vriendelijke groet,
Kees Romer

---------------------------------------------------------------------
nummer 2
---------------------------------------------------------------------
quote:
voor de verzamelaar lief hebber mooie oude buks als het goed is is hy compleet doe een leuk bod
Geachte maarten,

Ik vroeg me af hoe hard deze buks schiet. Ik heb namelijk nogal wat last van katten en ik vroeg me af of ik deze buks kan gebruiken om mijn tuin te verdedigen. Ook zou ik graag een duidelijke foto willen ontvangen zodat ik kan bekijken of de loop recht is zodat ik er een vizier op kan plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Kees Romer
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 07:32:56 #38
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_73637408
*meeleest
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 07:35:02 #39
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_73637423
Ik was dus va plan om een aantal dingen op marktplaats te gaan zetten.
Nu durf ik niet meer
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_73637566
tvp
pi_73637616
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 07:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was dus va plan om een aantal dingen op marktplaats te gaan zetten.
Nu durf ik niet meer
Als je geen rare opvallende dingen aanbiedt zal het vast wel meevallen
  One tough cookie dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:05:43 #42
169210 liesje1979
pi_73637655
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 07:52 schreef mkrijt het volgende:
tvp
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:56:18 #43
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_73638242
Mijn bijdrage:
quote:
Dé nieuwe rage: tattoo sleeves

Beschrijving

NIEUWE RAGE IN NEDERLAND: TATTOO SLEEVES

Verras uw familie, collega's, vrienden en kennissen met een nieuwe tatoeage!
Zij zullen verbaasd zijn dat u zó snel aan een tattoo komt.

Maar de Tattoo Sleeve is natuurlijk een fop-tattoo, echter het is wél bijzonder decoratief en kunstig
(zie foto's). Materialen: Nylon en Spandex.

Prijs, inclusief verzendkosten: 5,95 euro.
Een tweede, derde, vierde, enz. voor slechts 4,50 euro per stuk !!!

http://link.marktplaats.nl/274437834

Beste Jeanette,

Mijn naam is Theo Voskamp, 62 jaar jong, woonachtig in Kampen en ik twijfel al jaren hevig over het nemen van een tattoo. Vele ontwerpen heb ik bekeken en ik ben al vaak bij een tattooshop naar binnen gelopen maar dé grote stap heb ik tot op heden nog niet durven zetten. Ik was dan ook zeer enthousiast toen ik jouw advertentie over de tattoo sleeves las. Eindelijk een alternatief dat er goed uitziet en ook nog eens geen pijn doet!

hoewel de afbeeldingen die op jouw advertentie staan er zeker goed uit zien zou ik toch graag een eigen ontwerp willen insturen zodat jij dat op een sleeve kan bedrukken (zie bijlage).

bijlage

Nu je de bijlage bekeken hebt zul je je ongetwijfeld afvragen waarom ik voor deze afbeelding heb gekozen.
Ik heb in mijn jeugdige jaren een poos in Cambodja als olifantenverzorger gewerkt. En sindsdien ben ik aan deze imposante beesten gehecht geraakt. Als het weer eens weken lang niet regende dan moesten we soms onder de olifanten gaan liggen terwijl ze aan het urineren waren om zo toch te kunnen douchen, en ik kan je vertellen dat dit soort gebeurtenissen een onuitwisbare band schept. Palilijado (spreek uit als: Paa-li-lie-djado) was een olifant die ik nooit zal vergeten en als eerbetoon aan hem wil ik op mijn oude dag zijn slurf als tattoo op zeg maar "mijn slurfje".

Nu komen we gelijk aan bij mijn vraag of je de sleeves ook kan aanpassen zodat ze om mijn penis passen. Dit is namelijk de plek waar ik Palilijado's tattoo sleeve wil gaan dragen. De lengte bedraagt in rust ongeveer 5 centimeter (tja, de jaren beginnen voor mij te tellen Jeanette) en ik hoop dat de stof rekbaar genoeg is om hem ook in "alerte" houding om te kunnen blijven houden zonder dat de boel begint te knellen. Misschien is het mogelijk dat ik langskom zodat we een pas-sessie kunnen houden.

Nu ik dit zo allemaal terug lees kan ik mijn enhousiastme nauwelijks bedwingen en ik hoop dan ook van harte dat je samen een mooi sleeve'je kunnen maken.

Ik hoop snel van je te mogen horen,

MvG

Theo Voskamp
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_73638320
!
pi_73638392
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:56 schreef De_Vink het volgende:
Mijn bijdrage:
Gaaast.

Ik zie het gezicht van die Jeanette al helemaal voor me als ze dit leest.
pi_73638407
quote:
Mijn bijdrage:
[..]

Beste Jeanette,

Mijn naam is Theo Voskamp, 62 jaar jong, woonachtig in Kampen en ik twijfel al jaren hevig over het nemen van een tattoo. Vele ontwerpen heb ik bekeken en ik ben al vaak bij een tattooshop naar binnen gelopen maar dé grote stap heb ik tot op heden nog niet durven zetten. Ik was dan ook zeer enthousiast toen ik jouw advertentie over de tattoo sleeves las. Eindelijk een alternatief dat er goed uitziet en ook nog eens geen pijn doet!

hoewel de afbeeldingen die op jouw advertentie staan er zeker goed uit zien zou ik toch graag een eigen ontwerp willen insturen zodat jij dat op een sleeve kan bedrukken (zie bijlage).

[ afbeelding ]
bijlage

Nu je de bijlage bekeken hebt zul je je ongetwijfeld afvragen waarom ik voor deze afbeelding heb gekozen.
Ik heb in mijn jeugdige jaren een poos in Cambodja als olifantenverzorger gewerkt. En sindsdien ben ik aan deze imposante beesten gehecht geraakt. Als het weer eens weken lang niet regende dan moesten we soms onder de olifanten gaan liggen terwijl ze aan het urineren waren om zo toch te kunnen douchen, en ik kan je vertellen dat dit soort gebeurtenissen een onuitwisbare band schept. Palilijado (spreek uit als: Paa-li-lie-djado) was een olifant die ik nooit zal vergeten en als eerbetoon aan hem wil ik op mijn oude dag zijn slurf als tattoo op zeg maar "mijn slurfje".

Nu komen we gelijk aan bij mijn vraag of je de sleeves ook kan aanpassen zodat ze om mijn penis passen. Dit is namelijk de plek waar ik Palilijado's tattoo sleeve wil gaan dragen. De lengte bedraagt in rust ongeveer 5 centimeter (tja, de jaren beginnen voor mij te tellen Jeanette) en ik hoop dat de stof rekbaar genoeg is om hem ook in "alerte" houding om te kunnen blijven houden zonder dat de boel begint te knellen. Misschien is het mogelijk dat ik langskom zodat we een pas-sessie kunnen houden.

Nu ik dit zo allemaal terug lees kan ik mijn enhousiastme nauwelijks bedwingen en ik hoop dan ook van harte dat je samen een mooi sleeve'je kunnen maken.

MvG

Theo Voskamp
raap me op
pi_73638459
tvp!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:09:01 #48
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_73638467
quote:
Mijn bijdrage:
[..]

Beste Jeanette,

[ afbeelding ]
bijlage

MvG

Theo Voskamp
HAHA! Ben benieuwd naar haar reactie!
pi_73638693
Briljant!!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:25:38 #50
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_73638793
TjeeVeelPlezier
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')