nou subtle wil je wel een veeg gevenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou best een poets willen hoor, maar ik ken mezelf, ik zou dan gaan poetsen omdat de poets komt, dus dan kan ik t net zo goed zelf doen
quote:
quote:
quote:
Ik ookquote:
Ja hallo, waarom denk je dat ik wat met MM heb. Niet omdat ie zo geweldig kookt hoorquote:
Ik ruim wel altijd extra goed op de dag ervoor inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou best een poets willen hoor, maar ik ken mezelf, ik zou dan gaan poetsen omdat de poets komt, dus dan kan ik t net zo goed zelf doen
En wat dacht je al die dingen op een andere plek, als ze wat breekt, wat mag ze wel en niet zienquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou bijna met je willen trouwenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ruim wel altijd extra goed op de dag ervoor inderdaad. En vanavond krijgt ze opslag (weet ze nog niet - verrassing) dus ik zorg er wel goed voor
Oh dingen breken is niet zo een ramp en ze mag ook alles wel zien hoor, maar ik wil ook niet zomaar iedereen in huis hebben met de honden eigenlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En wat dacht je al die dingen op een andere plek, als ze wat breekt, wat mag ze wel en niet zien
MM heeft geen poetsvrouw... ikke wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Maar Q seriously, jullie hebben toch geen poetsvrouw, MM en jij?
Wat ben je toch ook een lui wijfquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM heeft geen poetsvrouw... ikke wel.
Beestje luister naar de naam Michael!
ik wilde je net mn goddelijke groentesoep aanbieden. Ken je mooi naar fluiten nuquote:
Gelukkig maar, we moeten niet te klef worden he, jij en ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik wilde je net mn goddelijke groentesoep aanbieden. Ken je mooi naar fluiten nu
Ik heb een mail gestuurdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh hey trouwens, moet ik nu nog navragen over dat juridisch gedoe of zijn we verstandig en laten we het helemaal rusten zo?
Neequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelukkig maar, we moeten niet te klef worden he, jij en ik
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een mail gestuurddat die brief niet aankomt omdat het adres niet klopt, er wel aan de sommatie voldaan is en ik aanneem dat het hiermee klaar is
Dus we laten het rusten want ik heb niks meer gehoord
ja zeg, trouwens. Jij ging mij nog wat vertellen. Aangezien je hem er gisteren snel tussenuit kneepquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelukkig maar, we moeten niet te klef worden he, jij en ik
quote:
Nee nee nee dus echt niet hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja zeg, trouwens. Jij ging mij nog wat vertellen. Aangezien je hem er gisteren snel tussenuit kneep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |