Nou het zou me niet verbazenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leuk hoesje erom en je hebt een extreme hondenmatras
Maar wat goed voor ze is is niet altijd het leukst/lekker schijnt.
Of zou wat wij geweldig vinden voor hen automatisch afhaken betekenen?
Cm?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:47 schreef Qwea het volgende:
Domme vraag ws, maar hoe kom ik erachter hoe groot dat matras is? Ik haal er wel een laken over
Meestal zijn ze 80 of 90 bij 200.Als je bij de Wibra ff een hoeslaken haalt van 90 bij 200 zit je denk ik wel goed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:47 schreef Qwea het volgende:
Domme vraag ws, maar hoe kom ik erachter hoe groot dat matras is? Ik haal er wel een laken over
Werk jij wisseldiensten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:54 schreef MrSubtle het volgende:
Hoi allemaalzo maar weer eens in de auto stappen.
Keejquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Meestal zijn ze 80 of 90 bij 200.Als je bij de Wibra ff een hoeslaken haalt van 90 bij 200 zit je denk ik wel goed.
Ik heb die dingen ook voor op mijn bank, passen psies twee eenpersoons hoeslakens op, echt geniaal met al die honden dr op
Bepaal m'n eigen werktijden, als het werk maar af komt. Probeer de files te vermijdenquote:
Oh heerlijk, dat wil ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bepaal m'n eigen werktijden, als het werk maar af komt. Probeer de files te vermijden
Met 80 cm zou het dus net te krap kunnen zijn maar met 90 zit je altijd goed, t kan beter net wat te wijd zitten dan dat t nie past.quote:
Die vrijheid is ook super lekker inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met 80 cm zou het dus net te krap kunnen zijn maar met 90 zit je altijd goed, t kan beter net wat te wijd zitten dan dat t nie past.
Ja maar als het TE groot is trek je het er weer heel makkelijk vanaf en krijg je vouwen waar je op ligt, da's ook irritant. Gewoon een meetlat gebruiken, of als je die niet hebt: van wijsvinger tot wijsvinger gestrekte armen is precies je lichaamslengte. Als je dus bijvoorbeeld 170cm lang bent is de afstand tussen je vingers ook 170cm en zo kun je ook snel even wat opmetenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met 80 cm zou het dus net te krap kunnen zijn maar met 90 zit je altijd goed, t kan beter net wat te wijd zitten dan dat t nie past.
Jaquote:
Ik haal ze altijd bij de wibra of bij de hema, ik leg dat twee keer per week of zo schoon op de bank, afhankelijk van het weer. Twee dezelfde en dan een leuke kleur ( fuchsia of grijs of gewoon zwart of zo ) , tis ook elke keer net of ik een nieuwe bank hebquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]ik zal wel es eem loeren vandaag of morgen
Psies, daar heb je mensen voorquote:
Het is voor de hond voor op de grond dus zo erg is dat nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar als het TE groot is trek je het er weer heel makkelijk vanaf en krijg je vouwen waar je op ligt, da's ook irritant. Gewoon een meetlat gebruiken, of als je die niet hebt: van wijsvinger tot wijsvinger gestrekte armen is precies je lichaamslengte. Als je dus bijvoorbeeld 170cm lang bent is de afstand tussen je vingers ook 170cm en zo kun je ook snel even wat opmeten
Perfect man Oh-Ohquote:
Jouw hond hoeft niet lekker te liggen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is voor de hond voor op de grond dus zo erg is dat niet
Wibra zit hier niet in de buurt. Zeeman en nog zo'n pauper winkel welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik haal ze altijd bij de wibra of bij de hema, ik leg dat twee keer per week of zo schoon op de bank, afhankelijk van het weer. Twee dezelfde en dan een leuke kleur ( fuchsia of grijs of gewoon zwart of zo ) , tis ook elke keer net of ik een nieuwe bank heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |