abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73651332
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Er zitten echt heel weinig kcals in een kiwi. Twee kiwi's is misschien gelijk aan 1 zo'n koekje. Bovendien wegen die paar kcals niet op tegen alle gezonde dingen die erin zitten.

Je lijstje vind ik trouwens helemaal niet te veel.
LOL! Ik vind mijn lijstje echt super veel, normaal eet ik altijd veel minder dus ja.

update:
O: Cruesli met melk
T: Evergreen met appelsap ( jjaajajaja ik weet het :$)
L: Drie boterhammen, 2 met kaas, 1 met pindakaas.
T: Twee kiwi's.
T: Een augurk.
A: Kipfilet, aardappeltjes, komkommersalade en nog andere groente.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_73651396
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:28 schreef Tamashii het volgende:

[..]

LOL! Ik vind mijn lijstje echt super veel, normaal eet ik altijd veel minder dus ja.

update:
Ja, nee, echt schandálig!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73651411
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:
Hey sunshine :
[..]

[..]
zo ben ik

maar echt.. daar baal ik zo van! Ik moest wel toch deze kant op, maar had nog 2 uur langer kunnen werken (= 25 euro meer verdienen!) als ik niet voor dit half uurtje 'kwebbelen' naar de uni was gereden
Ik kom hier om te leren eigenlijk en had een volwaardig college ter voorbereiding van het tentamen (wat ik niet kan maken door Rome ) verwacht Maar ach.. nu gaan Mr.Mo en ik nog een uurtje extra tennissen!
We konden nog een baan reserveren, dus dan maar 2 uurtjes sporten vandaag...
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:18 schreef Daph_ het volgende:

[..]

* Steekt veer in bevallige behind van MoBlo omdat ze naar de uni is gefietst voor maar een half uurtje college *
bevallig nog wel
Ja doei.
pi_73651427
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:28 schreef Tamashii het volgende:

[..]

update:
kijk, daarom heb je wél honger nu... das suiker, en van suiker krijg je honger... kan er niks aan veranderen voor je... merk t zelf ook: als ik witbrood eet of een koekje ofzo s ochtends dan heb ik de hele dag rammelende trek in vanalles.

oplossing: iets eiwitrijks eten, of iets met gezonde vetten (vult beter dan fruit en brood).
handje nootjes, stukje makreel of tonijn, kipfilet, zuivel? heb je zoiets in de buurt?

je hebt wel veel eetmomenten maar niet zoveel kcal: een augurk zit echt níks in (daaorm eet ik er soms best wel veel van, lekkere snack! met niks erin!)
Kwak
pi_73651462
gekookt eitje als ontbijt, op een volkorenknackebrod met wat biefstukworst ofzo
Ja doei.
pi_73651525
Goed opgelost Moblo, zo doe je toch nog wat nuttigs.

Zo, net een bakje yoghurt op als extra T en nu even boodschapjes doen, reisflesjes en zulks. Aanstaande vrijdag vertrek ik naar een congres in de VS.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_73651548
Mja, we hebben gewoon even niks anders in huis, geen nootjes, geen makreel of tonijn, wel melk, maar daar heb ik ook al weer een paar bekers van op. Morgen dus boodschappen doen.
pi_73651601
ik zag dat je bi bent Tamashiii, misschien een keer met onze huis-lesbo frutselen? Ze is nog single

en valt op oudere vrouwen (ten opzichte van haar) maar da's een detail
Ja doei.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:38:56 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73651613
Ah, bedankt!
Heb net 2 boterhammen met lever gegeten, varkenslever met wat zout en verse peper, lekker hoor!

70 min. gehometrained, zweten!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73651706
en nu ga ik tennissen! toedels!

Ja doei.
pi_73651958
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik zag dat je bi bent Tamashiii, misschien een keer met onze huis-lesbo frutselen? Ze is nog single

het duurde eventjes voordat ik doorhad dat je tamashii aan vikje probeert te koppelen.
ik dacht alleen maar "huh? moblo woont toch emt rené? die hebben toch geen huisgenoten?"

Kwak
pi_73652010
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:41 schreef Thrilled het volgende:
Hey allemaal.. tijd geleden dat ik hier gereageerd heb zeg.. ken niemand meer van de oude garde Nja anyway.. sinds de laatste keren dat ik hier was ben ik weer wat kilo’s aangekomen, ben ik uitgeschreven bij mijn veeels te dure sportschool en woon ik net op mezelf wat de nodige makkelijke maaltijden heeft gekost.. anyway.. ik sta op het punt mij weer in te schrijven bij een sportschool in de buurt (80% goedkoper dan mn vorige school :’) ) en wilde even vragen wat nou de beste cardio is voor het afvallen.. op mijn vorige sportschool was het advies nou niet echt je-van-het dus wil ik mij eerst een beetje voorbereiden voordat ik het advies van de nieuwe school aanhoor Ik hoor namelijk wel eens dat normaal lopen beter helpt dan hardlopen (voor het afvallen dan).. en ik wil gewoon zo snel mogelijk wat kilootjes kwijt
Hey ik herken jou nog wel, kwam alleen niet verder dan 'iets met brandweer'. Maar sportschool, daar weet ik nog steeds helemaal niets van . Ik zou zelf denk ik voor roeien en losse gewichten gaan . Maar dat laatste is natuurlijk geen cardio .
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:45 schreef loveli het volgende:
Vlag erover en voor het vaderland

Als je weinig eet kom je voedingsstoffen tekort. Om de een of andere reden zit zo ongeveer alles wat gezond is in broccoli. Dat is de ultieme groente om je tekorten mee aan te vullen, ook al eet je geen enkele andere groente.
Ik eet vandaag broccoli . Geheel toevallig, want had het topic nog niet gezien en sowieso kijkt mijn moeder nooit hier . Dat heft misschien de rest van mijn dag op
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73652032
Jaaa, een slank romance! Ik ben voor
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:51:41 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73652053
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Jaaa, een slank romance! Ik ben voor
Ik niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_73652092
Hahaha, niet alles serieus nemen Viking
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:53:54 #191
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73652143
wat o wat moet ik vanavond eten? Moet nog naar de super, en heb geeen inspiratie. En van vriendje kan ik ook niet veel verwachten..Het liefst vegetarisch!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:55:51 #192
236335 neen
schone schijn
pi_73652214
Wat eten we vandaag?

O: B pinda + melk
T: koffie
L: 2 B hagelslag puur superlekker was dat
T: koffie + cup a soup kip + 3 broodjes geroosterd
D: weetniet of soep of spinazie of pizza want dat heb ik nog
het lijkt niet wat het is
pi_73652679
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:56 schreef loveli het volgende:
Don't get me started
Kan jij me helpen met het normaliseren ( ja echt, het is nodig) van mijn eetgedrag? In de vorm van een week menu ofzo?
pi_73652690
Hoi Vik! Hier ben ik

Dieettechnisch: ondanks een instortingssweekje afgelopen week, waarbij ik werkelijk alleen nog maar op de bank tv-series kon kijken, intussen mezelf volstoppend met wodka, witte wijn, katjang pedis, dropmix, boterhammen pindakaas en chocoladekruidnoten (de pepernoten hebben de strijd weer gewonnen dit jaar ), weeg ik nog steeds 60 kilo. Dus dat valt dan weer mee.

[ Bericht 22% gewijzigd door Laureline op 13-10-2009 17:35:32 ]
pi_73652706
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:53 schreef AKnynke het volgende:
wat o wat moet ik vanavond eten? Moet nog naar de super, en heb geeen inspiratie. En van vriendje kan ik ook niet veel verwachten..Het liefst vegetarisch!
Courgette, tomaat, ui en knoflook in een ovenschaal (in stukken gehakt ofcourse) met olijfolie, een beetje zout, citroensap en kruiden erover En dan een minuut of 20 in 200 graden

Met pasta erbij
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:15:39 #196
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73652832
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:53 schreef AKnynke het volgende:
ik vermoed dat iemand zo voor gaat stellen dat je broccoli moet eten

Nog even mijn 2 cents over vitamine supplementen: op dit moment een behoorlijk controversieel onderwerp, met name de antioxiderende vitamines, die recentelijk in een artikel in nature zijn aangetoond als kanker-bevorderend (man, wat is het moeilijk om zo'n zin in het nederlands te schrijven als je altijd gewend bent om dit soort dingen in het engels te zeggen. Het is een beetje een kromme zin geworden ) Het is even afwachten nu wat vervolgstudies gaan brengen, maar persoonlijk denk ik dat vitamine supplementen voor gezonde mensen overbodig zijn en misschien zelfs meer kwaad dan goed doen.
Visolie en vezel supplementen zijn wat mij betreft wel een goede aanvulling op je dieet.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_73652925
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik niet.
Ok.

*kruipt in hoekje
pi_73652994
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:38 schreef motorbloempje het volgende:

Ik heb een relatie en ben 17, dus denk niet dat ik een oudere vrouw ben dan haar.
  Vis een optie? dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:33:51 #199
70532 loveli
N
pi_73653345
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:10 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Kan jij me helpen met het normaliseren ( ja echt, het is nodig) van mijn eetgedrag? In de vorm van een week menu ofzo?
Moet nu werken, we PM-en wel.
crap in = crap out
pi_73653358
Hoihoi.

Wat een ontopicgepraat hier ineens !

Broccoli:
Ik ben er niet gek op, maar we eten het elke maand wel een keer. Vind het wel lekker als het geroerbakt is, met magere spekjes. Tis niet mijn favo groente, maar ik hou wel weer erg van andere groene groenten (sperziebonen, doperwten, boerenkool, andijvie...), dus volgens mij is het dan niet zo erg.

Vitaminesupplementen:
Ben ik geen voorstander van. Volgens mij kun je het uiteindelijk beter uit je voeding zelf krijgen. Ik heb wel een tijdje cranberrypillen genomen, tegen blaasontsteking, die hielpen wel erg goed. Cranberrysap drinken helpt echter ook, dat doe ik liever. En heb ook wel eens in de winter een tijdje multivitamines van Zendium genomen, maar uiteindelijk eet ik dan liever wat extra groente/fruit.

Fruit:
Ben niet zo'n fruiteter, en daarbij voor veel dingen allergisch (steenvruchten (vruchten met een grote pit erin, zoals perzik), appel, peer e.d. mag ik allemaal niet hebben). Fruit wat ik wel erg lekker vind, is dan vaak erg duur of alleen in de zomer te verkrijgen: klein fruit (zoals bramen, frambozen, aardbeien, druiven), en meloen/grapefruit. Ik ga nu wel voor de mandarijnen, die zijn érg goed nu.

Verder gaat het prima vandaag met mij, heb al gewerkt, flink aan de studie gezeten, en vanavond nog even verder leren. Alleen niet sporten, maar heb me iig al opgegeven voor de bodybalanceles vrijdag, en dan vanaf volgende week weer netjes twee keer per week sporten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')