LOL! Ik vind mijn lijstje echt super veel, normaal eet ik altijd veel minder dus ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Er zitten echt heel weinig kcals in een kiwi. Twee kiwi's is misschien gelijk aan 1 zo'n koekje. Bovendien wegen die paar kcals niet op tegen alle gezonde dingen die erin zitten.
Je lijstje vind ik trouwens helemaal niet te veel.
Ja, nee, echt schandálig!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
LOL! Ik vind mijn lijstje echt super veel, normaal eet ik altijd veel minder dus ja.
update:
O: Cruesli met melk
T: Evergreen met appelsap ( jjaajajaja ik weet het :$)
L: Drie boterhammen, 2 met kaas, 1 met pindakaas.
T: Twee kiwi's.
T: Een augurk.
A: Kipfilet, aardappeltjes, komkommersalade en nog andere groente.
zo ben ikquote:
bevallig nog welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
* Steekt veer in bevallige behind van MoBlo omdat ze naar de uni is gefietst voor maar een half uurtje college *
kijk, daarom heb je wél honger nu... das suiker, en van suiker krijg je honger... kan er niks aan veranderen voor je... merk t zelf ook: als ik witbrood eet of een koekje ofzo s ochtends dan heb ik de hele dag rammelende trek in vanalles.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
LOL! Ik vind mijn lijstje echt super veel, normaal eet ik altijd veel minder dus ja.
update:
O: Cruesli met melk
T: Evergreen met appelsap ( jjaajajaja ik weet het :$)
L: Drie boterhammen, 2 met kaas, 1 met pindakaas.
T: Twee kiwi's.
T: Een augurk.
A: Kipfilet, aardappeltjes, komkommersalade en nog andere groente.
het duurde eventjes voordat ik doorhad dat je tamashii aan vikje probeert te koppelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik zag dat je bi bent Tamashiii, misschien een keer met onze huis-lesbo frutselen? Ze is nog single
en valt op oudere vrouwen (ten opzichte van haar) maar da's een detail
Hey ik herken jou nog wel, kwam alleen niet verder dan 'iets met brandweer'. Maar sportschool, daar weet ik nog steeds helemaal niets vanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:41 schreef Thrilled het volgende:
Hey allemaal.. tijd geleden dat ik hier gereageerd heb zeg.. ken niemand meer van de oude gardeNja anyway.. sinds de laatste keren dat ik hier was ben ik weer wat kilo’s aangekomen, ben ik uitgeschreven bij mijn veeels te dure sportschool en woon ik net op mezelf wat de nodige makkelijke maaltijden heeft gekost.. anyway.. ik sta op het punt mij weer in te schrijven bij een sportschool in de buurt (80% goedkoper dan mn vorige school :’) ) en wilde even vragen wat nou de beste cardio is voor het afvallen.. op mijn vorige sportschool was het advies nou niet echt je-van-het dus wil ik mij eerst een beetje voorbereiden voordat ik het advies van de nieuwe school aanhoor
Ik hoor namelijk wel eens dat normaal lopen beter helpt dan hardlopen (voor het afvallen dan).. en ik wil gewoon zo snel mogelijk wat kilootjes kwijt
Ik eet vandaag broccoliquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:45 schreef loveli het volgende:
Vlag erover en voor het vaderland![]()
Als je weinig eet kom je voedingsstoffen tekort. Om de een of andere reden zit zo ongeveer alles wat gezond is in broccoli. Dat is de ultieme groente om je tekorten mee aan te vullen, ook al eet je geen enkele andere groente.
Ik niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Jaaa, een slank romance! Ik ben voor
Kan jij me helpen met het normaliseren (quote:
Courgette, tomaat, ui en knoflook in een ovenschaal (in stukken gehakt ofcourse) met olijfolie, een beetje zout, citroensap en kruiden eroverquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:53 schreef AKnynke het volgende:
wat o wat moet ik vanavond eten? Moet nog naar de super, en heb geeen inspiratie. En van vriendje kan ik ook niet veel verwachten..Het liefst vegetarisch!
ik vermoed dat iemand zo voor gaat stellen dat je broccoli moet etenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:53 schreef AKnynke het volgende:
wat o wat moet ik vanavond eten? Moet nog naar de super, en heb geeen inspiratie. En van vriendje kan ik ook niet veel verwachten..Het liefst vegetarisch!
Ik heb een relatie en ben 17, dus denk niet dat ik een oudere vrouw ben dan haar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik zag dat je bi bent Tamashiii, misschien een keer met onze huis-lesbo frutselen? Ze is nog single
en valt op oudere vrouwen (ten opzichte van haar) maar da's een detail
Moet nu werken, we PM-en wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan jij me helpen met het normaliseren (ja echt, het is nodig) van mijn eetgedrag? In de vorm van een week menu ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |